LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eGo smoker pro oplichterij?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
funlobo

eGo smoker pro oplichterij?

Ongelezen bericht door funlobo » 20 mar 2014 18:22

Zondagavond heb ik via een Facebooksite "Gezonder Leven" een elektr. sigaret besteld genaamd eGo Smoker. Werd aangeboden voor €39,95. De volgende ochtend (maandag) had ik al een rekening in mijn mailbox van €80,95. Uiteraard niet betaald! Direct de bestelling geannuleerd op hun Facebooksite via een melding én een privé bericht. Geen antwoord. Op dinsdag viel het pakketje op de deurmat, zonder afzender!
Het heeft me enkele dagen gekost om achter het adres te komen vanwaar de sigaret is verstuurd. Blijkt dat de Facebooksite er eigenlijk helemaal niets mee te maken heeft, zij promoten het alleen maar.
Vandaag heb ik het pakket aangetekend teruggestuurd met een bijliggend briefje dat ik gebruik maak van mijn recht als consument het product binnen 7 werkdagen terug te kunnen sturen én dat Tros Radar ervan op de hoogte is.

Wees gewaarschuwd!!!!

Zie ook de website: http://www.egosmokerpro.com

Gesloten