LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Epad point levert artikel niet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
misty53
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 okt 2011 10:42

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door misty53 »

Beste Olaf, ik ben totaal met je eens, ik koop al jaren via internet, en heb nooit problemen gehad tot dit geval dan. Ik woon helemaal buiten af, en kom haast niet in een stad of zo, heb ook overigens de tijd niet om gewoon rond te kijken, zo ik doe alles op mijn pc, rond kijken vergelijken, op forums gaan kijken wat mensen zeggen over het gene waar ik op zoek ben, beter kennis is er niet, en door dit geval met deze bedrijf, ga ik ook niet alle internet bedrijven als oplichters zien, dat we deze bedrijf niet kan tegen houden vind ik wel heel dom, maar ja, zo is het nu eenmaal hier in nederland.

joopvanderhoorn
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2011 14:20

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door joopvanderhoorn »

gewist
Laatst gewijzigd door joopvanderhoorn op 27 nov 2011 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.

epadpoint
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 nov 2011 14:39

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door epadpoint »

Op 4 november hebben wij op dit forum reeds bevestigd dat ePadPoint inderdaad grote organisatorische problemen ondervindt. En dat wij achter de schermen druk bezig zijn de problemen op te lossen. Wij zijn deze week reeds begonnen met terugbetalen. Binnenkort kan ePadPoint weer normaal gaan leveren en kunnen we dus ook alle uitstaande bestellingen wegwerken.

Overigens heeft ePadPoint minder dan 5% ontevreden klanten. We hebben dan ook veel ondersteunende emails en reacties gekregen van wel tevreden klanten, deze berichten ziet men echter niet terug op Tros Radar.

Mede door de oproep op Tros Radar heeft de voormalige provider van ePadPoint de webshop onterecht afgesloten. Dit heeft een snelle oplossing voor iedereen die erbij betrokken is alleen nog maar meer vertraagd. Zo waren ook de contactgegevens offline. Wij gaan de provider hiervoor dan ook aansprakelijk stellen.

Wij zijn, zoals reeds op 4 november aangegeven, gewoon bereikbaar op onderstaande contactgegevens (tevens te vinden op onze tijdelijk webpagina):

Telefoon: 020-8943550
E-mail: [email protected]

Postadres: Postbus 69579
1060 CP Amsterdam

misty53
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 okt 2011 10:42

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door misty53 »

joopvanderhoorn schreef:Bedankt! misty53 voor je bericht.
ik snap niet waarom mijn bericht verwijderd is, het brief was van een incasso bureau die met deze zaak betrokken is. Mensen hebben een recht te weten de ECHTE stand van zaken.

misty53
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 okt 2011 10:42

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door misty53 »

epadpoint schreef:Op 4 november hebben wij op dit forum reeds bevestigd dat ePadPoint inderdaad grote organisatorische problemen ondervindt. En dat wij achter de schermen druk bezig zijn de problemen op te lossen. Wij zijn deze week reeds begonnen met terugbetalen. Binnenkort kan ePadPoint weer normaal gaan leveren en kunnen we dus ook alle uitstaande bestellingen wegwerken.

Overigens heeft ePadPoint minder dan 5% ontevreden klanten. We hebben dan ook veel ondersteunende emails en reacties gekregen van wel tevreden klanten, deze berichten ziet men echter niet terug op Tros Radar.

Mede door de oproep op Tros Radar heeft de voormalige provider van ePadPoint de webshop onterecht afgesloten. Dit heeft een snelle oplossing voor iedereen die erbij betrokken is alleen nog maar meer vertraagd. Zo waren ook de contactgegevens offline. Wij gaan de provider hiervoor dan ook aansprakelijk stellen.

Wij zijn, zoals reeds op 4 november aangegeven, gewoon bereikbaar op onderstaande contactgegevens (tevens te vinden op onze tijdelijk webpagina):

Telefoon: 020-8943550
E-mail: [email protected]

Postadres: Postbus 69579
1060 CP Amsterdam
als dit de waarheid is, dan laat ons aub weten, wie is al terug betaald!! want niemand hier heeft iets gehoord van jullie bedrijf. Ook willen we weten waar dit bedrijf bevestigd is.

epadpoint
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 nov 2011 14:39

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door epadpoint »

Beste 'Misty',

Jouw berichten zijn bijna allemaal in strijd met de gedragsregels van dit forum: http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels. Je blijft suggereren dat wij bewust onjuist handelden waarvan inmiddels duidelijk is gemaakt dat dit niet klopt en tevens dat dit zeer schadelijk is voor alle betrokkenen om tot een oplossing te komen.

Vanochtend hebben we elkaar telefonisch gesproken en wilden wij ook jou een oplossing bieden, toen heb je voortijds de verbinding verbroken. Sindsdien ben je onbereikbaar. Toch heb je weer een bericht gepost.

Mocht je vragen hebben, verzoeken wij jou (wederom) om direct contact met ons op te nemen.

ePadpoint

misty53
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 okt 2011 10:42

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door misty53 »

epadpoint schreef:Beste 'Misty',

Jouw berichten zijn bijna allemaal in strijd met de gedragsregels van dit forum: http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels. Je blijft suggereren dat wij bewust onjuist handelden waarvan inmiddels duidelijk is gemaakt dat dit niet klopt en tevens dat dit zeer schadelijk is voor alle betrokkenen om tot een oplossing te komen.

Vanochtend hebben we elkaar telefonisch gesproken en wilden wij ook jou een oplossing bieden, toen heb je voortijds de verbinding verbroken. Sindsdien ben je onbereikbaar. Toch heb je weer een bericht gepost.

Mocht je vragen hebben, verzoeken wij jou (wederom) om direct contact met ons op te nemen.

ePadpoint

ten eerst heb je totaal geen contact met mij vanochtend gehad. mijn berichten zijn wel binnen de regels anders waren ze weg gehaald.
Ik heb alles uit handen gegeven aan een incasso bureau, en die hebben een deurwaarder ingeschakeld. Ik heb contact met veel gedupeerd van jullie bedrijf, en geen 1 van hun hebben een betaling of een bestelling gekregen, en ik geloof ze ook.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door ArneLH »

@epadpoint: wellicht kun u aangeven welke gedragsregel er volgens u is overtreden?

Omdat dit bericht verwijderd is meld ik nogmaals dat:
het voor meedere schuldeisers niet mogelijk was dagvaardingen te betekenen aan het woonadres van de eigenaar van ePadPoint, daar volgens de huidige bewoner de betreffende persoon daar niet langer woonde. De eigenaar van ePadPoint is daar volgens de Gemeentelijk Basis Administratie van de Gemeente Amsterdam nog wel woonachtig. Dit adres is tevens het vestigingsadres van de onderneming die handelt onder de naam 'ePadPoint', 'All Street' en mogelijk 'All Street Marketing'. De persoon heeft momenteel dus geen bekende woon- en/of verblijfplaats.

Al het bovenstaande is naar waarheid en kan gestaafd worden met geluidsopnamen, schriftelijk en mondelinge verklaringen en afschriften uit anderen bronnen.

namens ten Hoeve & van der Horst Incasso,
dhr. A.L. ten Hoeve

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door ArneLH »

Jammer dat er nu geen antwoord meer komt :(

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door olaf79 »

epadpoint schreef:Beste 'Misty',

Jouw berichten zijn bijna allemaal in strijd met de gedragsregels van dit forum: http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels. Je blijft suggereren dat wij bewust onjuist handelden waarvan inmiddels duidelijk is gemaakt dat dit niet klopt en tevens dat dit zeer schadelijk is voor alle betrokkenen om tot een oplossing te komen.

Vanochtend hebben we elkaar telefonisch gesproken en wilden wij ook jou een oplossing bieden, toen heb je voortijds de verbinding verbroken. Sindsdien ben je onbereikbaar. Toch heb je weer een bericht gepost.

Mocht je vragen hebben, verzoeken wij jou (wederom) om direct contact met ons op te nemen.

ePadpoint
Het niet vermelden van je KvK nummer en je handelsnaam op de website (de oude website hebben we het dan over) is een economisch delict. dus ga niet zeuren over het overtreden van gedragsregels op forum waar u niet over gaat. Tros is capabel genoeg om daarover te oordelen.

Ik begrijp uit verschillende meldingen op deze site dat u niet uw verplichtingen nakomt betreffende het in de wet vastgelegde herroepingsrecht van elke consument en uw plicht om binnen 30 dagen het volledige aankoop bedrag inclusief verzend kosten terug te storten. Dit staat overigens ook zo vermeldt in uw eigen algemene voorwaarden.

joopvanderhoorn
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2011 14:20

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door joopvanderhoorn »

bericht gewist
Laatst gewijzigd door joopvanderhoorn op 27 nov 2011 16:30, 4 keer totaal gewijzigd.

misty53
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 okt 2011 10:42

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door misty53 »

[quote="joopvanderhoorn"]Geachte heer van der Hoorn,

We zijn begonnen met retouren afhandelingen, op volgorde van binnenkomst. .Wij verwachtten vóór 10 december a.s. uw retour te hebben afgehandeld en u te hebben voorzien van een goedwerkende tablet pc, waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor de vertraging. Als kleine geste sturen wij u bij de retour tablet 2 gratis E-book’s aan ter compensatie voor het lange wachtten.

Met vriendelijke groet,
ePadPoint.nl

Zijn er nog meer gedupeerden die zo'n soort mail gehad hebben?
Ook positive berichten zijn welkom.
Nu maar zien of deze mails van ePadpoint in daden worden omgezet.


Nee hoor, helemaal niets gehoord van ze.
Laatst gewijzigd door misty53 op 25 nov 2011 01:45, 1 keer totaal gewijzigd.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door ArneLH »

Gezien de bij ons bekende feiten in deze ziet Alt255 geen noodzaak om
de website of email te blokkeren. Zover ons bekend wordt er gewerkt
aan een oplossing van de voorgevallen problemen.

007merc
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2011 19:04

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door 007merc »

Nu echt einde oefening?

Het ziet er naar uit dat onze vrienden van epadpoint nu daadwerkelijk hun activiteiten gestaakt hebben. Na een doorstart van hun onlinepraktijken bij een andere provider lijkt het erop dat ze nu zelf de stekker eruit getrokken hebben. Jammer voor ons, de gedupeerden. Maar een geluk voor degene die hier anders nog ingetrapt waren.

Mijn zaak loopt nog. Afgelopen week is er nog contact geweest door rechtszaken met epadpoint. Meneer epadpoint werd wat boos omdat we geen vertrouwen in hem hadden................... Hij beweerd alles bij DASrechtsbijstand te hebben neergelegd. Dat wordt nu dus uitgezocht. Eind deze week heeft mijn waarnemer een afspraak met deze meneer. Mocht hier wat nuttigs uitkomen, ik houd jullie op de hoogte.

flockkie
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 dec 2011 11:53

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door flockkie »

Had ik dit maar geweten, heb een tablet pc besteld op 22-11, regelmatig de site gecheckt, en wat scherts mijn verbazing, op 27 nov uit de lucht, met de melding dat de lopende zaken netjes afgehandeld zouden worden.
Helaas nog niks gehoord of gezien.
Heb al wel betaald, dus zal wel naar mijn zuurverdiende centen kunnen fluiten.
Iemand een suggestie, of is er al iemand een zaak begonnen, wil hier graag aan meewerken.
Ben niet zo gecharmeerd van zulke praktijken.

flockkie
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 dec 2011 11:53

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door flockkie »

Mede door de oproep op Tros Radar heeft de voormalige provider van ePadPoint de webshop onterecht afgesloten. Dit heeft een snelle oplossing voor iedereen die erbij betrokken is alleen nog maar meer vertraagd. Zo waren ook de contactgegevens offline. Wij gaan de provider hiervoor dan ook aansprakelijk stellen.

Ik vind het wel knap, dat zoals ik hier boven lees, de webshop afgesloten was, dat ik op 22 nov nog een bestelling heb kunnen plaatsen.

En arne, bedankt voor je reactie.als ik je ergens mee kan helpen, laat maar iets weten.

groeten Ad.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door ArneLH »

flockkie schreef:Ik vind het wel knap, dat zoals ik hier boven lees, de webshop afgesloten was, dat ik op 22 nov nog een bestelling heb kunnen plaatsen.
Epadpoint is van hostingprovider veranderd en de nieuwe provider sluit niet af.

flockkie
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 dec 2011 11:53

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door flockkie »

En nou, is er volgens jou niks meer aan te doen, en moeten we maar berusten dat we er ingetuind zijn.
Of zijn er nog mogelijkheden die we nog aan kunnen spreken.

IlseOskam
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 dec 2011 19:46

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door IlseOskam »

Hallo,

Bij deze ons verhaal over ePadPoint...
Afgelopen juli hebben wij daar een Flytouch gekocht. Het leek toch allemaal betrouwbaar, nette, overzichtelijke website, kvknummer enzo... We zouden bijna op vakantie en vlak voor onze vakantie hebben we contact opgenomen of de epad op tijd zou komen. Een dag voor onze vakantie kwamen de epads binnen, dus zou die van ons niet op tijd zijn, echter, we mochten de epad bij zijn woonhuis komen ophalen inderdaad een flat in Amsterdam). Tot hier waren wij erg tevreden over epadpoint. Er zat zelfs nog een autolader en een extra hoesje bij en hij had de epad voor ons opgeladen omdat we op vakantie zouden.

Al snel kwamen we erachter dat de epad niet goed oplaadde en ook dat de shift-toets van het toetsenbord het niet deed. Als we het stekkertje vasthielden, ging het opladen wel, maar veel plezier hebben we er tijdens de vakantie niet van gehad. Thuisgekomen, hebben we epadpoint gebeld, maar hij reageerde erg afwijzend, dat het probleem wat we hadden niet kon. Maar goed, het was nog garantie, dus stuurden we half september de epad terug. 10 september kregen we een email dat ze onze epad ontvangen hadden. Het duurde en het duurde en ik stuurde er maar een berichtje achteraan hoe het zat met onze epad. 3 november kregen we een email dat onze epad naar de fabrief ik China was gestuurd en dat ze met die fabriek contact zouden opnemen wanneer de epad terug zou komen. Dat is het laatste wat wij van epadpoint gehoord hebben...

Nog vele malen gebeld (nooit gehoor, altijd voicemail) en ge-emaild, maar dat mocht niks baten. 2 weken geleden ons geld terug gevraagd (€204,-) en inmiddels de rechtbijstandverzekering om hulp gevraagd en een email naar epadpoint gestuurd dat we aangifte willen gaan doen bij de politie.

Wij hebben ons lesje hiermee wel geleerd. We zullen niet snel weer zoiets bestellen op internet. Wat dan wel weer jammer is voor de bedrijfjes die wel goede artikelen leveren. Het is ons wel duidelijk, als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het meestal ook niet waar. Maar goed, deze les heeft ons wel ruim 200 euro gekost en dat geld willen we gewoon terug. Ik houd jullie op de hoogte.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door ArneLH »

flockkie schreef:En nou, is er volgens jou niks meer aan te doen, en moeten we maar berusten dat we er ingetuind zijn.
Of zijn er nog mogelijkheden die we nog aan kunnen spreken.
De kans op inning van de vorderingen en kosten is naar mijn mening te klein om een openbare dagvaarding te doen. De nieuwste hostingprovider laat niets los en de Gemeente Amsterdam is nou niet erg snel met het verwerken van een adresonderzoek. De beste manier is dus via de politie en dan het OM.

Gesloten