LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Epad point levert artikel niet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
IlseOskam
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 dec 2011 19:46

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door IlseOskam »

ArneLH schreef:De beste manier is dus via de politie en dan het OM.
Zal het nut hebben dat we dan met alle gedupeerden samen iets ondernemen?

westhoff
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2011 20:04

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door westhoff »

Voordat ik 6 weken op vakantie ging en mijn kleindochter een hersenoperatie moest ondergaan heb ik snel bij epadpoint een tablet aangeschaft zodat ik mobiel kon skypen. Het apparaat de 2.3 Gingerbread werkt niet naar behoren, liep telkens vast en er is software verdwenen op de tablet zodat ik er bijna niets mee kan. ook niet aansluiten op mijn PC. Heb herhaalde malen gebeld gemaild en tenslotte heb ik in Indonesie een andere tablet gekocht om de contaten met ons kleinkind en dochter tijdens de operatie te volgen.
Nu na mijn 6 weken vakantie dacht ik de firma aan te spreken voor een vervanging of reparatie van de tablet.
Tot mijn schrik zag ik op internet dat ePadpoint haar activeiten heeft gestaakt en verder niets meer doet.
Waar moet ik nu heen voor de garantie en evt. reparatie?
R Westhoff

misty53
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 okt 2011 10:42

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door misty53 »

je zou beter misschien alle berichten hier kunnen lezen, dan zal je achter komen dat iedereen die hier bij betrokken is, is al op de hoogte van alles wat betreft deze man, en misschien meer dat jij niet weet. Mijn advies, doe aangifte van fraude bij de politie, hoe meer mensen dat doen, de beter, we moeten gewoon verzorgen dat deze man ophoud met zijn fraudelente acties. Wens je veel sterkte er mee.

IlseOskam
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 dec 2011 19:46

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door IlseOskam »

Ik heb alle berichten gelezen over dit onderwerp op dit forum...

Ik wacht eerst mijn advocaat af, wat hij adviseert. Maar ik zal informatie van mijn kant niet meer op dit forum zetten als dat niet gewaardeerd wordt.

misty53
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 okt 2011 10:42

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door misty53 »

IlseOskam schreef:Ik heb alle berichten gelezen over dit onderwerp op dit forum...

Ik wacht eerst mijn advocaat af, wat hij adviseert. Maar ik zal informatie van mijn kant niet meer op dit forum zetten als dat niet gewaardeerd wordt.
waarom denk je dat dit op jou gericht is?? want dat is die niet, wij zijn dankbaar voor alle informatie die wij krijgen, boven jouw stuk zijn een paar reacties over deze man over lindekin enz. ik zeg gewoon als je meer informatie wil, beter alle berichten lezen, meer niet, dus in het algemeen.

gerasimo
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2011 11:39

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door gerasimo »

Deze oplichter werkt hoogst waarschijnlijk vanuit onze overzeese gebiedsdelen daarom is hij niet in Amsterdam te vinden

misty53
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 okt 2011 10:42

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door misty53 »

gerasimo schreef:Deze oplichter werkt hoogst waarschijnlijk vanuit onze overzeese gebiedsdelen daarom is hij niet in Amsterdam te vinden
dit denk ik niet, mensen hebben hem gezien in dat flatje in amsterdam, en die is ook op facebook en hyves, hij is natuurlijk nu ondergedoken
of ze hem pakken weet ik echt niet.

wvda
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 okt 2011 21:15

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door wvda »

Hij is zijn sporen aan het wissen. Zoeken op all street bij de kvk levert nu dit op:

Naam: All Street
Vestigingsadres: ********* (gewist)
Vestigingsplaats: ****** Amsterdam
KvK-nummer: 34313757
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister

misty53
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 okt 2011 10:42

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door misty53 »

wvda schreef:Hij is zijn sporen aan het wissen. Zoeken op all street bij de kvk levert nu dit op:

Naam: All Street
Vestigingsadres: ********* (gewist)
Vestigingsplaats: ****** Amsterdam
KvK-nummer: 34313757
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister
bij de belasting zou het echt bekend zijn, wees niet bang.

IlseOskam
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 dec 2011 19:46

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door IlseOskam »

Op advies van onze advocaat hebben wij onderstaande brief aangetekend naar meneer T gestuurd. Volgens haar wordt onze rechtspositie daar sterker van. Mochten we over 14 dagen niks gehoord hebben, dan gaan we aangifte doen bij de politie.
Geachte heer, mevrouw,

Ons is gebleken dat de door u geleverde Tablet PC Flytouch3 niet voldoet aan de daaraan in redelijkheid te stellen eisen. Met name hebben wij de volgende bezwaren:
- Opladen gaat niet/ gaat moeilijk
- Toetsenbord vertoont gebreken (shift toets werkt niet)

We hebben daarom deze tablet PC retour gestuurd, die heeft u op 10 september ontvangen, dit is inmiddels ruim 3 maanden geleden.

Gezien het bovenstaande verzoek en voor zover nodig sommeer ik u om binnen 14 dagen het gebrek te herstellen. Dat wil zeggen, dat we onze tablet PC in goede orde terug ontvangen of ons geld terug krijgen.

Mocht u niet aan het bovenstaande voldoen dan bent u in verzuim en houden wij ons het recht voor de met u gesloten overeenkomst te ontbinden. Bovendien stellen wij u nu reeds aansprakelijk voor alle door ons geleden en nog te lijden schade.

Onder voorbehoud van alle rechten en weren.

Een kopie van dit schrijven doen wij u per gewone post toekomen.

SueEllen
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2011 20:27

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door SueEllen »

Ook ik ben erin getrapt. Mijn rechtsbijstand wees me op dit forum. Slecht nieuws dus.

Zou het helpen dat ik de gegevens van de oude website heb opgeslagen op mijn computer?
Ook heb ik een kopie van de handtekening waarmee mijn aangetekende ingebrekestelling op het postkantoor is opgehaald.

Ergens in dit forum zegt epadpoint dat betrokkenen per email zijn geïnformeerd over de oplossing van dit probleem. Ik heb niks gekregen, wie wel?

Bedankt voor de tips over de fraudehelpdesk. Ik had er niet eens aan gedacht dat je hiervan aangifte kon doen bij de politie.

En dan nog iets: Er staat me iets bij over een hoger minimaal schadebedrag (en hogere tarieven) voor rechtszaken per 1 januari 2012? Meneer/mevrouw ten Hoeve? Weet u hier iets van? Moeten we voor die tijd nog actie ondernemen?

misty53
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 okt 2011 10:42

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door misty53 »

beste sue ellen,
jammer nog een slachtoffer erbij, volgens mij zitten er nog veel meer dan hier al gemeld zijn. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en kreeg vandaag te horen dat er al een proces verbaal is al opgemaakt via de politie in amsterdam, onder nummer 2011165551 misschien kan je ook aangifte gaan doen. of het allemaal iets uithaalt weet ik niet, maar niets doen, heb je ook niets. Ik wens je veel succes verder, trouwens heb jij net als velen van ons, gewoon niets ontvangen maar toch betaald?? of heb je slechte goederen gekregen??

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door ArneLH »

SueEllen schreef:En dan nog iets: Er staat me iets bij over een hoger minimaal schadebedrag (en hogere tarieven) voor rechtszaken per 1 januari 2012? Meneer/mevrouw ten Hoeve? Weet u hier iets van? Moeten we voor die tijd nog actie ondernemen?
In juli 2012 gaan de griffierechten omhoog. Ik heb geprobeerd de eigenaar van epadpoint te dagvaarden maar hij zijn woonplaats bleek toen als niet meer zijn woonplaats te zijn. Het is dan mogelijk om een openbaar exploot te laten doen, maar dat is vrij duur omdat er ook een advertentie in de krant moet komen. Het leek mij daarom onverstandig om dit te doen, zeker vanwege de kans dat je dan wel een vonnis hebt van de rechter, maar dit niet kan (laten) uitvoeren. Verhoging van de griffierechten zal daar m.i. weinig aan veranderen.
Als je aangifte hebt gedaan op het politiebureau kun je op een gegeven moment vragen of de Officier van Justitie heeft besloten of hij/zij gaat vervolgen of niet. Grote kans van niet, maar dan kun je de rechter in een verzoekschrift vragen de OvJ te verplichten toch te vervolgen. Mogelijk dat dat iets oplevert, maar helaas gaat daar natuurlijk ook een lange tijd overheen.

Gesloten