LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Epad point levert artikel niet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Hollandertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 sep 2011 11:14

Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door Hollandertje »

Hallo,

Heb begin augustus via de website epadpoint.nl een tablet computer besteld en
daarbij een 16Gb SD geheugenkaart. De tablet pc werd relatief snel geleverd, echter ontbrak in de verpakkingsdoos de 16 Gb SD kaart.
Heb hierover diverse malen mail contact gehad en in eerste instantie werd mij
medegedeeld dat ik nog maar eens goed moest kijken omdat zij er heilig van waren overtuigd dat het meegeleverd was. Na nog eens een extra controle bleek het dus gewoon niet geleverd te zijn, na enkele malen geprobeerd te hebben om telefonisch iemand te bereiken (wat overigens héél moeilijk) is, heb ik uiteindelijk iemand aan de lijn gehad die na lang aandringen toch beloofde om de ontbrekende SD geheugenkaart alsnog te leveren. Nu is het bijna eind oktober en na diverse malen te hebben gemaild en antwoord apparaat te hebben ingesproken nog steeds geen reactie.

Wat kan ik hier nog mee? Graag advies of hulp

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door ArneLH »

Helaas lijkt dit geen prettige winkel aangezien ze niet een bezoekadres, KvK nummer en eventueel een BTW nummer vermelden op de website. Waar heb je het telefoonnummer vandaan? Stond dat op een factuur of bevestiging die je hebt gekregen + de bovenstaande gegevens? Je kunt de overeenkomst gedeeltelijk proberen te ontbinden en het geld terugvragen(/eisen).

wvda
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 okt 2011 21:15

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door wvda »

Hierbij wat informatie over epadpoint. Telefoonnummer en adres stonden tot voor kort op de website. In het kvk register kun je ze vinden:
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

We hebben zelf ook problemen met dit bedrijf. We hebben de epad binnen de bedenktijd teruggestuurd begin augustus. Helaas hebben we nog steeds geen geld teruggekregen.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 nov 2011 12:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door dhc »

Buiten het feit dat [contactgegevens verwijderd door de moderator], klopt er helaas ook geen fluit van de Algemene Voorwaarden.
Voorbeeld: je moet van hun toestemming hebben als je iets wil retourneren, dat moet dan binnen 3 dagen..
Bepaling is in strijd met de wet KOA, de rest moet je zelf maar lezen, LOL...
Laatst gewijzigd door Radar op 04 nov 2011 12:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

annejonky
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2011 18:06

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door annejonky »

Ook ik heb via de site gekocht, betaald en niets geleverd gekregen. Via zoeken op het net naam en een telefoonnumer gevonden,

[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

Na heel veel bellen en mailen contact gehad met [persoonsgegevens verwijderd door de moderator], er was een verhuizing geweest, ik zou binnenkort de epad geleverd krijgen. Dat gebeurde niet. Toen via LinkedIn gekeken, daar stond dat hij bij DB-Mastercard werkte, die gebeld, man zei daar dat [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] er niet werkte, maar wel eens wat voor hen regelde. Ik zei hem dat ik aangifte zou doen. Later na tig keer bellen [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] weer gesproken, die boos was dat ik zijn ''baas'' had gebeld, maar hij zou het geld terug storten.Dat heeft hij ook in een mail bevestigd, maar nog niets gezien. Ik heb de bank gebeld, of zij geld terug kunnen laten storten, maar dat is niet zo. Wat nu?
Laatst gewijzigd door Radar op 04 nov 2011 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door ArneLH »

Als er in de mail die je van hem hebt gekregen een termijn staat dan kun je daarna gewoon naar een incassobureau en de kantonrechter. Als er geen termijn in staat kun je die zelf stellen in een mailtje terug of de uiterste termijn van 30 dagen afwachten.

annejonky
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2011 18:06

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door annejonky »

ArnelH: Dank voor de reactie. Ja, er staat een termijn in de mail, 30 dagen. Ik wacht nu af en schakel anders idd een incassobureau of de kantonrechter in.

Hollandertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 sep 2011 11:14

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door Hollandertje »

Aangezien het bij mij om een niet (mee) geleverde SD kaart van € 27,50-
weet ik niet of het zinvol is om dit aanhangig te maken bij een eventueel
incasso bureau of dit voor het gerecht te gooien.. :?

Hebben we hier te maken met een notoire oplichter in de dop !?

wvda
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 okt 2011 21:15

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door wvda »

heb je al ge googled op de naam van de eigenaar. Dan heb je het antwoord op je vraag....

wvda
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 okt 2011 21:15

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door wvda »

Ik heb een flytouch 3 besteld en gekregen. Omdat deze allerlei tekortkomingen had heb ik hem na 3 dagen teruggestuurd. Inmiddels een aantal keren achter mijn geld aan gebeld en gemaild, maar tot op heden alleen maar beloftes en geen geld.

Ik heb inmiddels melding gedaan bij de politie, en wil iedereen oproepen om dit te doen ongeacht het bedrag. Dit kun je doen via [link verwijderd door de moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 04 nov 2011 12:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

joopvanderhoorn
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2011 14:20

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door joopvanderhoorn »

bericht gewist
Laatst gewijzigd door joopvanderhoorn op 27 nov 2011 16:25, 2 keer totaal gewijzigd.

misty53
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 okt 2011 10:42

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door misty53 »

Ook ik ben de dupe van deze bedrijf had in augustus een verkeerd bestelling, deze heb ik terug gestuurd, ook extra geld overgemaakt in totaal 204 euro. Ik heb tig keer gebeld over restitutie, heb veel excuses gehoord, veel beloftes maar geen geld. Ik heb wel een email waar ze beloven binnen 14 dagen mijn geld over te maken, ook niets ontvangen.
Ik ben nu ook van plan na een deurwaarder te gaan, alleen ik vraag me af wie dan de kosten moeten betalen. Deze bedrijf moet gestopt anders worden veel meer mensen gedupeerd van hun handeling.

gerasimo
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2011 11:39

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door gerasimo »

Ook mij heeft hij te pakken .Epad bestelt 3 weken geleden er wordt niets geleverd op herhaalde mails wordt niet gerageert Met deze prof .site dupeert hij vele mensen.Deze site moet van het internet af,eigenaar van deze site is [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]. Hoe kun je deze site blokkeren???
Laatst gewijzigd door Radar op 04 nov 2011 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door ArneLH »

gerasimo schreef:Hoe kun je deze site blokkeren???
De rechter de site laten afsluiten.

wvda
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 okt 2011 21:15

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door wvda »

Ik heb de firma shoppagina.nl gevraagd of ze als hoster van deze site aktie willen ondernemen. Ze hebben de eigenaar van de webshop een verzoek gestuurd om alle klachten af te handelen voor a.s. dinsdag 1 november. Indien dit niet gebeurt zullen ze verdere stappen ondernemen.

Guido1970
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2011 14:04

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door Guido1970 »

Ook ik ben de dupe van ePadPoint.nl geworden, blijkbaar..

Ik had een Tablet besteld.
En na weken wachten heb ik 'm geannuleerd.
Tot zo ver had ik nog gewoon contact.
En m'n bestelling was geannuleerd per 8 Sept. 2011, en ik zou binnen 30 dagen m'n geld terug mogen verwachten.

Na deze tijd nog steeds geen geld, en na mijn emails kreeg ik bericht terug.
Dat het niet mijn schuld was, maar er was wat niet goed gegaan, en dat ik nu binnen 14 dagen m'n geld terug op mijn rekening zou moeten hebben !

Nou, u begrijpt het al, tot op heden geen cent !

Ik heb nu een aangetekende brief, aanmaning, gestuurd.
Hoor ik daar weer niks op, ga ik 't uit handen geven aan een Incassobureau.
En aangifte doen bij de politie !

mvg. Guido

denny009
Berichten: 60
Lid geworden op: 23 dec 2010 17:45

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door denny009 »

Lekker vaag internetbedrijfje, inderdaad vanuit een flatgebouw :roll: , hoe verzin je het.

Ik snap sowieso niet dat je een (merkloos) ipad namaakding via een webshop zonder kvk, adres en telnr. gaat bestellen, dat is vragen om problemen.

Voor een tablet pc kun je veel beter naar de Dixons of mediamarkt, dan kunnen ze je ook beter (persoonlijk) adviseren en kun je ze ook uitproberen. Onderling zit er echt veel kwaliteitsverschil tussen. Tevens heb je dan minder gezeur met je garantie en/of defecten.

Suc6 met het terugkrijgen van jullie geld :lol:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik snap sowieso niet dat je een (merkloos) ipad namaakding via een webshop zonder kvk, adres en telnr. gaat bestellen, dat is vragen om problemen.

Juist! En zolang mensen dit blijven doen, zolang zullen er oplichters bestaan.

Hollandertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 sep 2011 11:14

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door Hollandertje »

sephora30 schreef:Ik snap sowieso niet dat je een (merkloos) ipad namaakding via een webshop zonder kvk, adres en telnr. gaat bestellen, dat is vragen om problemen.

Juist! En zolang mensen dit blijven doen, zolang zullen er oplichters bestaan.
Als je jezelf iets meer had verdiept in dit topic, had je kunnen lezen dat er wel
degelijk gegevens bekend waren... :roll:
Hierbij wat informatie over epadpoint. Telefoonnummer en adres stonden tot voor kort op de website. In het kvk register kun je ze vinden:
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 04 nov 2011 15:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

misty53
Berichten: 23
Lid geworden op: 27 okt 2011 10:42

Re: Epad point levert artikel niet

Ongelezen bericht door misty53 »

denny009 schreef:Lekker vaag internetbedrijfje, inderdaad vanuit een flatgebouw :roll: , hoe verzin je het.

Ik snap sowieso niet dat je een (merkloos) ipad namaakding via een webshop zonder kvk, adres en telnr. gaat bestellen, dat is vragen om problemen.

Voor een tablet pc kun je veel beter naar de Dixons of mediamarkt, dan kunnen ze je ook beter (persoonlijk) adviseren en kun je ze ook uitproberen. Onderling zit er echt veel kwaliteitsverschil tussen. Tevens heb je dan minder gezeur met je garantie en/of defecten.

Suc6 met het terugkrijgen van jullie geld :lol:
voor het goede orde, toen ik mijn bestelling had gedaan was er wel een kvk nummer en btw nummer, ook een telefoon nummer, pas deze week zijn deze gegevens verwijderd van het site. Ik koop heel veel van webwinkels en heb tot nu toe, nooit problemen gehad, de eigenaar van deze site is gewoon weg een oplichter.

Gesloten