LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met 247 raamdecoratie?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MR1992
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2015 20:59

Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door MR1992 »

Heeft iemand ervaring met bovenstaande webwinkel? Goedkope prijzen maar op de een of andere manier vertrouw ik het niet helemaal.

raamdecoratie
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jun 2015 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

S_Middendorp
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2015 18:22

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door S_Middendorp »

Ik heb toevallig vandaag dezelfde website bezocht, maar vind de prijzen van de rolgordijnen in vergelijking met andere webshops erg laag.

Heeft u inmiddels ervaring of andere ervaringen gehoord?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Geen ervaring mee, maar als ik zo kijk zie ik dat ze geen thuiswinkel waarborg keurmerk hebben. Ik koop zelden online dingen, maar altijd alleen bij webshops die dit keurmerk hebben.

froggy1960
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2015 10:33

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door froggy1960 »

Ik heb slechte ervaring met dit bedrijf, heb eerst een monster besteld van de kleur wit duo-rolgordijn en ontvangen, deze kleur besteld en 1,5 week later op maat in huis, maar kleur is niet wit, maar meer richting creme kleur, geklaagd bij 247raamdecoratie , die willen van niks weten ondanks mailverkeer met foto's erbij, zij verwijzen naar een artikel in hun voorwaarden dat de kleur kan afwijken, maar als je de goede kleur wilt hebben moet een monster opvragen, heb ik gedaan, maar ze willen van niks weten, heb nu rechtsbijstand gevraagd hier naar te kijken.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Julie4444 schreef:Geen ervaring mee, maar als ik zo kijk zie ik dat ze geen thuiswinkel waarborg keurmerk hebben. Ik koop zelden online dingen, maar altijd alleen bij webshops die dit keurmerk hebben.
En dit is dus waarom:
froggy1960 schreef:Ik heb slechte ervaring met dit bedrijf, heb eerst een monster besteld van de kleur wit duo-rolgordijn en ontvangen, deze kleur besteld en 1,5 week later op maat in huis, maar kleur is niet wit, maar meer richting creme kleur, geklaagd bij 247raamdecoratie , die willen van niks weten ondanks mailverkeer met foto's erbij, zij verwijzen naar een artikel in hun voorwaarden dat de kleur kan afwijken, maar als je de goede kleur wilt hebben moet een monster opvragen, heb ik gedaan, maar ze willen van niks weten, heb nu rechtsbijstand gevraagd hier naar te kijken.

wiheda
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 nov 2005 15:14

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door wiheda »

De drie bakken (donkerbruin) ontvangen. Ze zijn vergeten de afdek kapjes er bij te doen.
Eerst maar even mailen en bellen.

Dan wil men foto's ontvangen wat ik dan allemaal in een doos heb gekregen.

De kapjes worden nagestuurd.

Helaas, ze zijn beige.

Weer gebeld. Weer excuses en er komen nieuwe kapjes aan.

Jawel, nu licht bruin.

In Engeland waar alles vandaan komt, weten ze niet wat je hebt besteld.
Volgens mij is de communicatie ook niet goed tussen het callcenter in Nederland en de fabriek daar.

Weer moeten er foto's heen.
Nu maar hopen dat ze begrijpen wat donker bruin is.

Het hout ziet er goed uit, jammer dat de afwerk latten van kunststof zijn.

Wordt vervolgd.

Momiji
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2016 21:18

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door Momiji »

Ook hier een slechte ervaring.
Heb er zelfs speciaal een account voor aangemaakt op dit forum omdat de site waar hun zogenaamde ''reviews'' vandaan komen (feedbackcompany) geen mogelijkheid heeft om feedback te schrijven, nogal apart...
Ik heb dus een maand geleden een rolgordijn bij hun besteld (had er twee maanden geleden ook besteld, dat was goed gegaan).
Na twee weken kwam mijn bestelling aan. Gordijn was niks mis mee maar het bevestigingsmateriaal zat er niet bij, dus ik kon hem niet ophangen.
Vrijdag 9 december gebeld; binnen vier werkdagen zou ik ze binnen hebben.
Maandag 12 december een mailtje ontvangen dat ze er ongeveer over 4 werkdagen zouden zijn.
Vandaag de 21ste kwamen ze binnen, vrij laat maar oké. Ik had vanmorgen voordat ze binnen kwamen nog naar de klanten service gebeld waar ze bleven, na twee keer 15 minuten in de wacht te zijn gezet heb ik dat maar opgegeven.
Het zijn niet de goede! Dit bevestigingsmateriaal past niet op de rolgordijnen en het is een totaal andere stijl dan die ze bij de anderen hebben meegegeven. Deze zijn helemaal niet mooi; simpele dunne ijzeren dingetjes terwijl die op de andere gordijnen heel anders eruit zien en van plastic zijn. Ik kan nu dus weer naar ze gaan bellen, hopelijk gaan ze dan wel opnemen.
Ik laat jullie weten hoe het verder gaat.
En als iemand weet waar ik nog meer een review kan plaatsen, laat t me alsjeblieft weten.

alex.pro-flyboarder
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2017 15:50
Contacteer:

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door alex.pro-flyboarder »

Wij hebben 7 jaloezieën bij 247raamdecoratie besteld. Bij aankomst de breedte maten gecontroleerd en deze waren goed. Bij het ophangen kwamen wij erachter dat de 3 bij de achterdeur al te lang waren. Aan de voorzijde waar wij er 4 voor besteld hadden klopt er 1 exact en de overige 3 ook weer niet. Allemaal waren ze minimaal 3cm te lang waardoor hij aan de onderzijde niet goed sluit. Gemaild met de zogenaamde klantenservice en deze vroeg mij foto's met maten erbij op te sturen. Dit gedaan en ik kreeg vervolgens de mededeling dat ze met hun fabriek in Engeland contact hadden gehad en dit binnen de marges viel en er niets aan gedaan kon worden. 3cm te lang valt binnen de marges!!! Meteen de dag erop opgebeld naar de zogenaamde klantenservice en ook hier weer het zelfde antwoord nadat ze ons mail verkeer terug gelezen hadden. De fabriek zegt dat het binnen de marges valt. Nu ook uitgelegd dat ik niets met hun fabriek te maken heb maar met hun als verkoper maar ook daarmee houden ze hun poot stijf. Voordat ik ontplofte opgehangen en vastbesloten anderen te behoeden van een miskoop bij dit klant onvriendelijke en slechte bedrijf!

t-den-dunnen
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2017 20:52

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door t-den-dunnen »

Bestelling ongeveer 2 maanden onderweg geweest. Telefonisch contact gehad en overeengekomen dat de order geannuleerd werd en dat het betaalde bedrag zou worden teruggestort. Dit laatste is in een mail van 247 bevestigd. Een maand later maar eens gebeld en resultaat is dat het gordijn alsnog wordt verstuurd en dat van retourbetaling geen sprake is. Een duidelijke afrader lijkt mij,

Faroek83
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2017 20:10

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door Faroek83 »

Heb eigenlijk wel goede ervaring met 247raamdecoratie. Eerst samples opgevraagd en daarna besteld. Kleur is gewoon hetzelfde. Maten waren goed, en alles compleet.dit waren 3 ramen. Maar heb er in de woonkamer nog 20 :shock: die wil ik ook bij 247 bestellen. Heb ze vandaag gemaild of er niet wat korting afkon. Kreeg binnen een paar uur antwoord met een kortingscode :)

Dirma
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2017 19:47

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door Dirma »

Voor het eerst een vouwgordijn besteld bij 247 raamdecoratie.
Ik heb een donkerblauw vouwgordijn besteld, en heb eerst de Site goed bekeken, de producten zagen er op het oog goed uit.
Maar wat een tegenvaller, de baleinen aan de achterkant van het vouwgordijn zijn met een witte stof bekleed, ( VOUWGORDIJN IS BLAUW !!! ) dus aan de achterkant heb ik dus 3 horizontale witte repen stof. Dit verbaasde mij zeer, ik heb al eerder bij een ander bedrijf vouwgordijnen besteld, deze baleinen zaten in een zgn tunneltje weggewerkt dus niet te zien.
Gebeld met de klantenservice , deze wilde graag foto's van het vouwgordijn zien, deze gestuurd .
Vandaag bericht gekregen dat dit de reguliere werkwijze is, dus dat mijn klacht ongegrond is, werkelijk om je rot te lachen, ik blijf zeker niet zitten met het spuuglelijke vouwgordijn, de mensen vragen of ik in de verbouwing zit haha, een duidelijk voorbeeld van garantie tot aan de voordeur, mensen bezint eer ge begint om met 247 raamdecoratie in "zee" te gaan.

Samra24
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2017 10:36

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door Samra24 »

Ik heb hele slechte ervaring met 247 raamdecoratie. Zolang alles goed gaat geen probleem. Ik heb houten jaloezieën besteld met een ladderband. Toen ik ze had op gehangen zag je heel heel duidelijk een kleurverschil. Ik had gewoon wit besteld. Maar de houten jaloezieën zijn crème geleverd en de ladderband spierwit. Toen ik gebeld had moest ik foto's opsturen. Natuurlijk ook gedaan waar je heel duidelijk het verschil kan zien. Maar nee hoor ze kregen van hun fabrikant te horen dat het zo hoort..
Ik voelde me echt onbegrepen medewerkers waren echt onbeschoft en heel onaardig . Ze hingen zelfs neer en ik nog een keer bellen. Ze blijven bij hun antwoord dat het zo hoort.
Wat zou ik nog kunnen doen? Heeft iemand een idee?
Ik zou er nooit meer bestellen. Ik zou het mensen afraden. Ook al is de prijs laag. Dat is het juist. Dat is de adder onder het gras.

LexDraijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2017 11:35

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door LexDraijer »

Ik heb ook zeer slechte ervaring met de website 247 bikeparts, dat is van dezelfde eigenaren. Ik heb een montagesleutel besteld, is nooit bezorgd, en ze willen het geld niet terugbetalen. Ik heb begrepen dat de site uit de lucht is omdat de website beheerder nog een tegoed van 5.000 euro op de eigenaren had, dat willen ze ook niet betalen. Kortom, beter geen zaken doen met welke 247 webshop dan ook !

Sophie K.
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2017 10:29

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door Sophie K. »

Wij hebben de ervaringen op deze site gelezen alvorens te bestellen en bewust het risico genomen bij deze leverancier te bestellen. De prijzen zijn inderdaad erg laag. De levering ging goed, de maat klopte en andere specificaties (bedieningskoord) ook. De kwaliteit zijn wij ook tevreden over. De kleur klopte alleen niet. Wij hadden een lichtbeige rolgordijn besteld, maar kregen een witte.

Wij mailden deze klacht naar de klantenservice. Zij gaven aan dat we eerst een kleurensample hadden moeten bestellen. Dat slaat natuurlijk nergens op, aangezien je op je computerscherm heus wel ziet welke kleur je besteld, kleine afwijkingen daar gelaten/te accepteren. Bovendien lees ik in voorgaande ervaringen dat ook dat niet uitmaakt, omdat ze daar niet of nauwelijks gehoor aan geven. Wij hebben het rolgordijn opgehangen en hebben de kleur voor lief genomen.

Kortom: je kunt gerust je raamdecoratie bestellen via 247 Raamdecoratie, mits je het risico dat je bestelling niet (helemaal) klopt wilt aanvaarden. Prijstechnisch is het een makkelijke keuze. Op service hoef je niet te rekenen, alleen maar te hopen.

peterpeterpeter
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2017 20:33

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door peterpeterpeter »

Ik heb door het selecteren van wat opties uit voorgedefinieerde lijsten een rolgordijn gekocht voor een Velux dakraam. Ik heb het gekregen en weer terug gestuurd. Nu wil 247raamdecoratie.nl mijn geld niet terug betalen omdat het maatwerk zou zijn !! Ze zeggen dat alles wat ze verkopen maatwerk is. Volgens mij (en volgens de wet volgens mij), is het indien je uit voorgedefinieerde opties kiest geen maatwerk. Naar mijn mening houdt 247 raamdecoratie.nl zich dus niet aan de wet en zijn het boeven. Mijn advies is om deze website te mijden en je rolgordijnen elders te kopen want je krijgt je geld niet terug als je retourneert.
Laatst gewijzigd door Radar op 27 jul 2017 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering door Moderator verwijderd

Bakker74
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2017 21:20

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door Bakker74 »

Ik zou 247 raamdecoratie zeker niet aanraden! Ik heb onlangs een rolgordijn besteld. Opgemeten volgens de instructies op hun site. Het gordijn wat ik ontving was echter te smal. De instructie die je meteen ziet als je gaat bestellen geeft aan dat je op een bepaalde manier moet meten en dat zij de kleine aanpassingen doen om t gordijn passend te maken. Echter... het blijkt dat je helemaal onderaan ergens moet klikken als je een rolgordijn besteld (terwijl je al in de categorie rolgordijnen zit) voor een andere instructie als je een rolgordijn besteld. Ik vermoed dat zij dit met opzet zo vaag vermelden om op die manier weer nieuwe bestelling te ontvangen ...dat boden ze mij ook aan, met een korting. Op geen enkele manier willen ze toegeven dat de instructies misleidend zijn. Heel slecht verhaal! En baal dat ik met product zit dat ik bij grof vuil kan zetten :-(

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door renewouters »

Als iets aanzienlijk goedkoper is dan elders moet je altijd uitkijken. Niet alleen bij een webshop. Bedrijven kunnen door schaalgrootte of iets slimmere logistiek een paar procent efficienter werken maar dat is dan ook wel. Het enige wat ze dan kunnen doen om substantieel goedkoper te zijn is genoegen nemen met lagere marge. Maar lage marge en service (en kwaliteit) gaat nooit samen.

Fred57
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2017 13:44

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door Fred57 »

11-08-2017

Nadat ik alleen negatieve reacties lees over 247 raamdecoraties,
hier een positieve reactie ,alles goed opgemeten en besteld.
keurig afgeleverd kleuren en maten was perfect in orde.
prima rolgordijnen.

Caspar54
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2017 10:08

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door Caspar54 »

Rolgordijnen

Bij 247 raamdecoratie type en kleur uitgezocht, monsters besteld ( computer scherm is altijd anders dan de echte kleur) .
Kregen deze vrij snel binnen.
Volgens instructie rolgordijn besteld rekening houdend met ruimte bij bediening en andere zijde.
247 raamdecoratie geeft wel een ruime tolerantie op bij deze maten, nog ruimte voor verbetering : :wink:

Na bestelling bericht gekregen dat bestelling was geaccepteerd en een langere levertijd werd aangegeven.
( Fabricage rolgordijn lijkt in Engeland plaats te vinden, wordt op maat gemaakt )

Na een paar weken rolgordijnen ontvangen, zien er prima, ook geen afwijking met het eerder toegestuurde monster, maten OK.
Zeer tevreden over de kwaliteit-prijs verhouding.

Vragen aan klanten service werden correct beantwoord

Al met al zeer tevreden over rolgordijnen :D

Aanrader: Ja,
Advies: maar bestel monsters van gekozen materilaal / kleur en zoek maatvoering goed uit ( ruimte links rechts voor ophanging en bediening )

frankbelgie
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2017 13:15

Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?

Ongelezen bericht door frankbelgie »

heb goede ervaring met hen. 2 verduisterende rolgordijnen gekocht, precies volgens maat en kleur.
wel gene schroefjes en pluggen bij, maar dat is detail.

Gesloten