LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Parfumlux

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
guusleurs
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2011 11:25

Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door guusleurs »

Ik heb 3 mei een fles parfum besteld en betaald bij parfumlux,
een track and trace nummer gekregen wat geen goed track and trace nummer bleek.
6 mei is mijn bestelling verstuurd volgens de site van parfumlux.
na heel lang gewacht te hebben toch maar in een mail gevraagd waar onze bestelling bleef en aangegeven dat de track and trace niet goed bleek te zijn. Een auto reply mail volgde Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. wij zullen zo spoedig mogelijk uw vraag beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Het ParfumLux Team

Later is de mail wel beantwoord, met de tekst u kunt uw geld niet terug krijgen en waar de goederen zijn weten we niet.
Met vriendelijke groet,
Het ParfumLux Team

Dan maar bellen, nergens een telefoonnummer op de site te vinden, oh ja voor iedereen die het wil weten,
klik op het logo van het keurmerk en je weet het Parfumlux.nl / Turquoise Shop

Inmiddels hebben we het keurmerk ingelicht en hebben aangifte gedaan bij http://www.mijnpolitie.nl
Laatst gewijzigd door Radar op 05 sep 2013 10:56, 6 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Staals
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2011 09:45

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door Staals »

Ik heb voor de derde keer bij ParfumLux heerlijke reukjes besteld.
De service is prima, ik heb 1x gehad dat het een week duurde voordat ik mijn product binnen had, maar ik kreeg er meteen een kortingsbon van 10% bij voor de volgende bestelling.
Ook krijg ik altijd binnen 24 uur netjes een mail terug als ik een vraag stel.
En natuurlijk.....is het een stuk goedkooper om bij ParfumLux te bestellen. vele zijn een stuk duurder.
Al bij al ben ik dik tevreden en zal bij jullie blijven bestellen.

Parfumlux
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2012 12:47

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door Parfumlux »

Beste Guus,

Zoals u weet is het probleem toen der tijd netjes opgelost. Uw pakket is verloren geraakt tijdens het verzendproces van TNT en u heeft uw aankoopbedrag netjes teruggestort gekregen.

Wij hebben nu onze website vernieuwd en reageren doorgaans binnen 2 werkdagen op mails. Telefonisch zijn wij te bereiken op 0633614481van 15:00 tot 17:00.

Met vriendelijke groet,
ParfumLux Team

MAXIEM

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Parfumlux

Na 8 maanden een reaktie, daar moet wel een luchtje (van reklame) aan zitten.

Maxiem.

Parfumlux
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2012 12:47

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door Parfumlux »

Beste Maxiem,

Wij reageren als bedrijf zelf, dus geen reclame maar duidelijkheid.

Als u een klant van ons bent, graag een inhoudelijke reactie zodat ook wij inhoudelijk kunnen reageren.

Met vriendelijke groet,
ParfumLux.nl

alcama
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2012 21:31

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door alcama »

Helaas heb ik ook een hele slechte ervaring met Parfum Lux!!! Bestel hier niet!!! Het bedrijf heeft een mooie website maar lijkt een facade voor de ellende die hier achter zit.
Eind mei heb ik een parfum besteld en via ideal betaald. Een bevesting van ontvangst gekregen en een dag later een excuus mail met bericht dat de parfum wat verlaat was??? Tsja wat is wat verlaat...........
Een week later ontving ik een mail dat de parfum met bijbehorend pakket nummer verstuurd was, deze heb ik tot op de dag van vandaag niet ontvangen. Ik heb geprobeerd tot 5 x toe te mailen met vraag waar mijn parfum blijft. Ook de pakketservice dienst gebeld deze kenden het hele pakket nummer niet heel merkwaardig, lijkt gewoon verzonnen door Parfumlux.
Ik heb ook meedere keren gebeld met het telefoonnummer wat overigens zeer moeilijk te vind is en alle keren kreeg ik de voice mail. Deze 2 keer ingesproken, u raadt het al geen reactie.
Ook nog een telefoonnummer gevonden dat je 's avonds kunt bellen tussen 18 en 19 uur, dit ook 3 x gebeld. hier krijg je geen voicemail maar een standaard verhaaltje dat je nummer is genoteerd en dat je wordt terug gebeld ook nooit gebeurd.

Ik zou nu vooral heeeeel graag mijn geld terug willen want dit is inmiddels wel hele dure parfum. Deze mensen reageren gewoon niet, ondanks het feit dat het een zogenaamd keurmerk voor Internet winkelen heeft en een nummer bij de kamer van Koophandel.

Groet Carla Schramm
Laatst gewijzigd door Radar op 05 sep 2013 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aangepast door Moderator. Ongefundeerde tekst verwijderd.

OPGELICHTparfum
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2012 21:33

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door OPGELICHTparfum »

Beste allemaal.

Ik heb drie parfums besteld en betaald bevestiging gehad e.d. maar ze hebben er maar 2 geleverd de derde is gewoon betaald maar niet geleverd gewoon 40 euro is mij afhandig gemaakt en ze reageren nergens op op geen enkele mail.

Mvg.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 sep 2013 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aangepast door Moderator. Ongefundeerde tekst verwijderd.

Lizzylizzz
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 feb 2008 15:14

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door Lizzylizzz »

Begin juli besteld, had al eens eerder besteld wat goed was gegaan. Nu dus niet. Eerst een mail dat de parfums niet op voorraad waren, oké, kan gebeuren. Toen op 16 juli een mail dat de bestelling onderweg was, verzonden met GLS, en dat ik een mail met gegevens van GLS zou krijgen. Nooit ontvangen, ook het pakket niet. Nu een week verder en er wordt niet gereageerd op e-mails en smsjes.
Ik heb via Paypal betaald, dus heb een geschil geopend en ga nu proberen het geld terug te krijgen. Tevens ga ik aangifte doen.

heidivdw
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2012 12:44

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door heidivdw »

Onze oma zocht een bepaald geurtje van vroeger die ze graag kado wilde doen aan haar man. Wij op internet gezocht en vonden deze op parfumlux.nl en bestelde deze gelijk. We betaalde ook gelijk en hij was op voorraad dus het zou uiterlijk 5 werkdagen duren. We bestelde op 15-08-2012!!! De bestelling zou gelijk naar haar toegestuurd worden dus toen wij op 21-09-2012 van haar hoorde dat ze nog steeds niets had gekregen stuurde wij een mail en kregen als antwoord dat hij niet op voorraad was en dat hij een week later zou worden toegestuurd. Goed wij een week wachten! Op 29-09-2012 wederom een mail gestuurd dat we niets hadden ontvangen. Hierop hebben wij nog steeds geen antwoord op gehad. Op 03-11-2012 op nieuw een mail gestuurd en wederom niets ontvangen of reactie gekregen! Nu vandaag stuurde oma een bericht of wij al iets meer wisten omdat ze haar geurtje nog steeds niet had! Vandaag 08-11-2012 wederom een mail gestuurd en hopelijk krijgen we nu wel een reactie want ik vind het niet normaal dat we zolang op een bestelling moeten wachten en dat er niet de moeite wordt genomen om even te laten weten waarom het zo lang duurt.

Ronald Hoe
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 dec 2012 10:09

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door Ronald Hoe »

Hallo,

Ik vrees dat ik deze berichten hier te laat heb gelezen. Ik heb 3 weken geleden een bestelling geplaatst van EUR 100,- voor 2 parfums. Na 2 dagen kreeg ik een melding dat mijn bestelling niet op voorraad zou zijn en dat deze binnen een week zou worden verstuurd. Na diverse mails verstuurd waarop tot op heden geen reactie is gekomen ben ik bang dat ook ik slachtoffer ben geworden

Wat is jullie advies? Heeft aangifte doen bij de politie zin? En hoe is het mogelijk dat er blijkbaar al vele klachten zijn over dit bedrijf, maar dat er blijkbaar niets tegen een dergelijk bedrijf gedaan wordt?

Zolang de site beschikbaar blijft zullen mensen in deze val blijven trappen, want zoals eerder op deze site aangegeven, de website van Parfumlux ziet er op eerste oog erg goed verzorgd uit.

Ik hoor graag een reactie
Laatst gewijzigd door Radar op 05 sep 2013 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aangepast door Moderator. Ongefundeerde tekst verwijderd.

Ronald Hoe
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 dec 2012 10:09

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door Ronald Hoe »

Ik weet niet of mijn post hier op dit forum heeft bijgedragen, maar 1 dag later kreeg ik een (geautomatiseerde mail) waarin werd gezegd dat de bestelling verstuurd zou worden. Gister zijn mijn 2 parfums dan uiteindelijk ook binnengekomen!

Maar geen officiele reactie van Parfumlux met excuses of iets dergelijks. Eerst nog getwijfeld of de parfums geen ' nepvariant' zijn van de echte parfums, maar inmiddels 99% zeker dat het wel de echte zijn.

Eind goed, al goed, maar ik zal nooit meer iets via deze site bestellen en zal dit iedereen ook ten zeerste afraden. Dan maar een paar euro meer betalen via Douglas of Ici Paris

A. Lenssen
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 dec 2012 14:25

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door A. Lenssen »

Ik ben erg geschrokken van alle berichten over parfumlux. Ze hebben inderdaad een zeer professionele site. Maar daar blijft het ook bij. Ik heb op 17 december 2 geurtjes besteld, ter waarde van 93,85 euro. In de hoop de geurtjes voor kerst te hebben. Op 21 december kreeg ik een mail van parfumlux dat er een vertraging in de levering was. De geurtjes waren niet op voorraad en ze verwachtten binnen een week mijn bestelling te kunnen versturen. Als tegemoetkoming kon ik 50% korting krijgen op de verzendkosten bij een volgende bestelling. Op 22 december kreeg ik een mail dat mijn bestelling niet voor kerst geleverd kon worden. Maar dat ik mijn bestelling op donderdag 27 december kon verwachten. Zou het om een kerstkado gaan dan kon ik ze mailen en zou ik mijn geld teruggestort krijgen. Omdat ik nog steeds dacht dat het wel in orde zou zijn vond ik dat het een dag na kerst ook wel oké was. Helaas was dat ook het laatste bericht van hun kant. Ik heb diverse malen gemaild met de vraag hoe het nou zat. Geen enkele reactie van parfumlux. Vandaag ben ik eens gaan googelen op parfumlux.... Niet normaal dat een bedrijf met zoveel klachten kan blijven bestaan. Wat kun je hier verder mee? Kan ik aangifte doen bij de politie?

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door ArneLH »

A. Lenssen schreef:Niet normaal dat een bedrijf met zoveel klachten kan blijven bestaan. Wat kun je hier verder mee? Kan ik aangifte doen bij de politie?
Aanmanen, incassobureau, deurwaarder, kantonrechter, geschillencommissie(?) etc.

Ronald Hoe
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 dec 2012 10:09

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door Ronald Hoe »

Zodra je er werk van maakt kiezen ze inderdaad eieren voor hun geld, en storten ze of je geld terug, of sturen ze alsnog de bestelde luchtjes.

Ik ben nog steeds blij dat ik mijn luchtjes ontvangen heb, maar ik zal overal blijven verkondigen, nooit maar dan ook nooit iets bij deze site te bestellen

A. Lenssen
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 dec 2012 14:25

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door A. Lenssen »

Volgens mij helpt het inderdaad als ze in de gaten krijgen dat er aangifte gedaan gaat worden. (En volgens mij houden ze idd deze site in de gaten). De dag nadat ik hier postte kreeg ik een mail dat mijn bestelling via GLS verzonden was. Nog steeds had ik er geen vertrouwen in maar gistermorgen werd de parfum geleverd. Alletwee de flessen die ik besteld had en het zijn de originele geurtjes!
Vanmorgen kreeg ik nog antwoord op de mail van vorige week waarin ik verzocht om mijn geld terug te storten. Dat de parfum inmiddels geleverd was maar dat ik altijd kon retourneren, mét oprechte excuses.
Wat ben ik opgelucht! Maar het was een goede les. Eerst googelen als iets te mooi lijkt om waar te zijn!
Ik wens degenen die nog met ze in de clinch liggen veel succes. En inderdaad, geef niet op maar doe aangifte! En meld het hier!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door bprosman »

Dit is nog het beste advies :
Dan maar een paar euro meer betalen via Douglas of Ici Paris

corrieutrecht
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2013 18:29

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door corrieutrecht »

geen geld ontvangen helaas. Morgen richting politiebureau :)

petra klink 1962
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2013 13:37

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door petra klink 1962 »

Schandalig parfum lux!!
ik heb 6 februari een geurtje besteld en betaald ik kreeg een week later een mail dat het binnen een week verzonden zou worden ik heb het nu nog steeds niet binnen, en volgens mij staat er binnen 3 a 6 werkdagen
wat nu!!
krijg ook geen antwoord dus ik overweeg om dan ook maar aangifte te gaan doen, we moeten er tenslotte allemaal hard voor werken
mvg

arnodev
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2013 12:37

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door arnodev »

Ook ik ben waarschijnlijk te laat met het lezen van de forums hier!
Ook besteld via ParfumLux 14 februari voor €144,85, daarna inderdaad een e-mail gekregen dat er vertraging was. Vervolgens een mail met track en trace code die niet werkt, daarna e-mail gestuurd en reactie gekregen (6 maart) dat ze contact zouden opnemen met GLS en eventueel die luchtjes opnieuw zouden sturen. Daarna nog 4 mails gestuurd en tot op heden niks meer vernomen.
Ik kan ook niet naar een bepaald nummer bellen, ik geef ze nog tot vandaag einde van de dag en anders zal ik aangifte doen en misschien zoals corrieutrecht langsgaan!

arnodev
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2013 12:37

Re: Ervaring met Parfumlux

Ongelezen bericht door arnodev »

Ik moet zeggen dat ik via het telefoonnummer hier op het forum, gister nog [naam verwijderd door Moderator] heb. Hij heeft toen beloofd het geld terug over te maken en dat is vandaag al binnengekomen.

Gesloten