LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring WWW.MIJNZOEKER.NL

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ties84
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2014 19:49

Ervaring WWW.MIJNZOEKER.NL

Ongelezen bericht door ties84 »

Beste webwinkels houders,

mijnzoeker.nl biedt u voor weinig geld een jaar lang een plaats bovenaan google aan, maar komt de afspraak zeker niet na.

Er wordt u aangeboden een jaar lang op de eerste pagina van google staan voor 125,- euro, op 'no cure no pay' basis. Het gedeelte dat u toezegging geeft voor het abonnement wordt opgenomen maar niet het gedeelte waarin zij hun belofte doen.

Vervolgens schakelen zij de het incasso bureau 'ABC Incasso BV' in. Wanneer wij dit bureau informeerde over de werkwijze van mijnzoeker.nl gaven zij niet thuis en maakte zij niet de indruk zich er om te bekommeren, ondanks meerdere klachten van gedupeerde op het internet.

Laat u niet verleiden.
Laatst gewijzigd door Radar op 26 aug 2015 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Ervaring WWW.MIJNZOEKER.NL

Ongelezen bericht door dhc »

Joh..weet je ook wat acquisitie fraude betekent? Dit heeft er niets mee te maken. En verder is het nog steeds frappant dat er nog mensen onder een steen leven....

Doubleu1
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2014 10:17

Re: Ervaring WWW.MIJNZOEKER.NL

Ongelezen bericht door Doubleu1 »

@DHC Joh weet jij wel wat acquisitiefraude betekent?! En verder is het nog steeds frappant dat een persoon is opgelicht door een bedrijf en jij even de slimmerik uit wil hangen. wat wil je nou?!

Helaas heb ik en een bevriend bedrijf ook te maken met mijnzoeker.nl Dit bedrijf maakt zich schuldig aan oplichting. Het incassobureau ABC incasso lijkt ook op de hoogte te zijn van deze praktijken maar doet er niets aan.

Doe hier geen zaken mee!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Ervaring WWW.MIJNZOEKER.NL

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Heb je een contract met afspraken op schrift?
Zo ja - dan kan je ze eraan houden.

Zo nee, dan is het zoeken naar andere opties om er vanaf te komen.

Maar - dit soort bedrijven heeft waarschijnlijk alles goed dichtgetimmerd om zo min mogelijk te hoeven doen, voor zoveel mogelijk geld.

Een mogelijkheid zou kunnen zijn dat de opname (verbaal contract) niet volledig is, en je daarom je zou kunnen beroepen op ongeldigheid hiervan.

Ik zou echter daarvoor contact opnemen met je rechtsbijstand of het juridisch loket - want alleen zal het je veel te veel tijd en energie kosten.

Ella71
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2014 11:18

Re: Ervaring WWW.MIJNZOEKER.NL

Ongelezen bericht door Ella71 »

Wij zijn er helaas wel ingetrapt en heb €123,- betaald. Heb ze al meerdere keren gemaild, gebeld en geen gehoor. Heb een klacht bij de Fraude helpdesk neergelegd, dit soort bedrijven moeten echt opgeruimd worden!

lozevisser
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 dec 2011 22:54

Re: Ervaring WWW.MIJNZOEKER.NL

Ongelezen bericht door lozevisser »

Uit hun Algemene voorwaarden :

MIJNZOEKER.NL: De V.O.F MIJNZOEKER.NL met KvK-nummer 58686614 is een uitgeverij van verschillende online uitgaven waaronder een online bedrijvengids via de domeinnamen http://www.mijnzoeker.nl

Ze jokken een beetje over hun bedrijfsnaam, ze staan bij de KvK als volgt :

Developmedia
Hoofdvestiging
KVK 58686614
Vestigingsnr. 000028023544
Alkmaar
58686614 0000 000028023544 Developmedia. Developmedia, Mijnzoeker. nl. Webportals. Ontwikkelen, produceren en uitgeven van software. ...

Ik heb de personalia en de adressen, bij interesse, mail me even.

w.niemans
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2015 16:26

Re: Ervaring WWW.MIJNZOEKER.NL

Ongelezen bericht door w.niemans »

@lozevisser
Graag ontvang ik contactgegevens / personalia m.b.t. mijnzoeker.nl
Maar liever nog de gouden tip om van mijnzoeker.nl af te komen!!
Ik hoor heel graag van u.
Bij voorbaat dank
Wesley Niemans

Gesloten