Ervaringen met online bril kopen?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
BreejKC

Re: Ervaringen met online bril kopen?

Ongelezen bericht door BreejKC » 23 jul 2018 20:59

Fijn dat Mahadma het zo goed weet allemaal. Gefeliciteerd daarmee. Maar, dat geldt natuurlijk niet voor iedereen die hier meeleest. De vraag mocht dan misschien niet super-actueel geweest zijn maar mijn antwoord is dat wel. Mogelijk dat dát ook iets waard is. Nogmaals, mahadma is naast mij niet de enige die hier meeleest, dus mijn informatie is mogelijk ook belang voor andere lezers hier.

Myown1

Ongelezen bericht door Myown1 » 16 okt 2018 16:48

mijn oogarts beveelt een lokale winkel met een bril aan omdat het daar het goedkoopste is, ik heb -3.5 visuele gebreken . raad je een goede online winkel aan? Ik wil mooie en goedkope frames kiezen .

JassieGirl123

Ongelezen bericht door JassieGirl123 » 24 apr 2019 09:26

Heb ook een goede ervaring gehad op smartbuyglasses.nl [commerciële link door moderator aangepast] voor mijn zonnebril op sterte. Rap geleverd, van goede kwaliteit en niet te duur. Ze hebben veel designer brillen maar ook gewone zoals de LMNT collectie, daar kan je echt goede koopjes vinden!
Laatst gewijzigd door Radar op 24 apr 2019 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: commerciële website aangepast door moderator

Plaats reactie