LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met printwinkel.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
picardo

Ervaringen met printwinkel.nl

Ongelezen bericht door picardo »

Ik wou eens weten wat de ervaringen zijn van andere mensen die iets besteld hebben bij printwinkel .nl ..Ik heb daar vanalles besteld maar heb het nooit ontvangen .. Verschillende mailtjes gestuurd waarop ze niet reageren .. Heb niet betaald trouwens ..

sponsbob

Re: Ervaringen met printwinkel.nl

Ongelezen bericht door sponsbob »

:lol: Ik ken printwinkel helemaal niet maar wat ik wel weet is van internet kopen: inkclub.nl heeft een ouderwets ongekende service en is op de koop toe ook nog eens goedkoop!

Sponsbob[/b]

Gast

Re: Ervaringen met printwinkel.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Printwinkel is onderdeel van Databecker en heet nu Invender.

Heb slechte ervaringen met Printwinkel.
Ik heb twee keer wat besteld bij Printwinkel in sept en okt 2003 en ook de spullen geleverd gekregen en ook betaald heb.
Wat schetst mijn verbazing dat ik in september 2004 een nota krijg via een incassoburo Intrum Justitia of ik wil betalen een factuur van 14,99 euro verhoogd met 30 euro en nog wat rente. Deze 14,99 zegt mij niets dus ik om een kopie van de oorspronkelijke factuur gevraagd zowel bij Printwinkel en Intrum Justitia. Tot op heden heb ik na diverse telefoontjes en e-mails nog steeds geen kopie gekregen van deze spookfactuur.

Gast

Re: Ervaringen met printwinkel.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Vergat nog te melden dat die 14,99 om een rekening uit oktober 2003 gaat waar ik pas in september 2004 voor het eerst van hoorde dus ook geen herinneringen heb ontvangen. Ik ben niet de enige want bij Kassa komt Printwinkel ook negatief in het nieuws met soortgelijke problemen.

kontenta

Re: Ervaringen met printwinkel.nl

Ongelezen bericht door kontenta »

De firma Invender uit Almere is de rechtsopvolger van Data Becker NL bv.
Invender is ook degene die Printwinkel.nl uitbaat.

Toevallig kreeg ik vandaag de nieuwsbrief van Invender met de aanbiedingen, datum op de nieuwsbrief 18-11-2005. Indien je Anti Virus 2005 besteld dan krijg je 'Eigen Homepage Magazine' t.w.v. 7,95 gratis erbij. Prachtig lijkt zo, maar je moet bestellen voor 15 november!

Deze zogenaamde aanbiedingen komen vaker voor, zo ook op hun recent gelanceerde website. Ook daar lucratieve aanbiedingen met het genoemde magazine gratis, helaas staat daar een datum van voor de lancering van Invender bv.

De firma zou gevestigd zijn in Almere, maar helaas geen telefoonnummer te vinden. Wel een nummer gevonden door de registratie van de website op te vragen bij SIDN, maar men reageert niet op de telefoon.

De enige betrouwbare Data Becker heeft de vestiging in Duitsland, komen hun afspraken na en helpen zeer vriendelijk. Alleen krijg je geen goedkopere updates voor je Nederlandse programmatuur, anders zouden zij Invender in het vaarwater zitten. Hierdoor kostte mij een programma 50 Euro meer dan de update waar ik normaliter gebruik van had kunnen maken. Ik koop nu alleen nog bij Data Becker in Duitsland. :idea:

Gast

Re: Ervaringen met printwinkel.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Invender

Data Becker wordt Invender

Vanaf heden heet Data Becker B.V Invender B.V. Invender blijft exclusief uitgever van Data Becker producten in Nederland en Belgie maar zal vanaf nu ook andere producten aan het assortiment gaan toevoegen. Het assortiment zal dus verder uitgebreid worden zodat u straks nog meer keuze heeft.

Innovatieve producten en betaalbare kwaliteit, dat is iets dat we zullen blijven nastreven voor u als klant.. Houd de officiele website van Invender de komende tijd extra goed in de gaten, want graag vieren we dit heugelijke feit met u Spectaculaire acties en leuke extra's zullen daarbij ingezet worden.

Heeft u vragen, opmerkingen of (product) suggesties? Laat het ons gerust weten via [email protected]


Het Invender team

Gast

Re: Ervaringen met printwinkel.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Vreemd eigenlijk dat men wel een reactie geeft op dit forum, maar zelden of geen reactie geeft op emails via het genoemde emailadres.

Het feit dat men hier reageert geeft aan dat men alle consumentenfora nauwlettend nagaat of er negatieve geluiden zijn over hun organisatie.

Op zich goed om te zien of consumenten zich negatief uiten over hun producten, maar over de producten heeft men weinig te klagen, maar wel over de communicatie. Misschien een tip?

Hans W.

Re: Ervaringen met printwinkel.nl

Ongelezen bericht door Hans W. »

Ze zijn snel en goedkoop en daarbij ook nog eens een goede kwaliteit. Een echte aanrader dus....

Gesloten