LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Europese loterij

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
hanharsal
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2018 19:02

Europese loterij

Ongelezen bericht door hanharsal »

Beste allemaal,

Hedenmiddag kreeg uwe scribent een telefoontje (nummer privé) van een of ander bureau (naam onbekend) die zei me te willen helpen met de Europese Loterij...?

Ik zou volgens hun op 7 februari 2017 een telefonisch onderhoud hebben gehad met die bewuste toko en er zou een bedrag op staan van € 201,50....??

Dat ik me een telefoongesprek van bijna 2 jaar geleden niet meer herinner, moge duidelijk zijn, ben tenslotte geen pakhuis....

Uiteraard heb ik nimmer van die loterij diensten of loten afgenomen, of ergens toestemming voor gegeven.

Heb de dame medegedeeld dat ik dit alles als een redelijk onaangename grap, welke riekt naar fraude, beschouw en dat ik geenszins van plan was ook maar iets te gaan betalen.
Daarop antwoordde zei, dat ze de opdracht terug zou geven aan de opdrachtgever.

Ik beschouw dit geintje net zoals die grap van Direct Solutions van 22 januari jl., waarbij wel moet worden geschreven dat de dame mij wél correct bejegende.

Wat mij nu zo bevreemd is, dat men pas na jaren met zulke dingen komt terwijl, die bewuste toko me ook op korte termijn had kunnen bellen, waarom ik niet (meer) heb gereageerd (zo mocht er inderdaad telefonisch onderhoud zijn geweest...) en de zaak zo op zijn beloop te laten....

Wellicht zijn hier meerdere klachten over ?


Met vriendelijke groet,

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Europese loterij

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Is gewoon allemaal nep en oplichterij. Gesprek beëindigen en klaar.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Europese loterij

Ongelezen bericht door berndv »

Als het nep is, laten voor wat het is. Als het niet nep is, snap ik het wel. Als het aan is gegaan in januari 2017 is dat over een paar weken 2 jaar geleden. Dan proberen ze hiermee de verjaringstermijn van de factuur te stuiten, aangezien de factuur anders per januari 2019 verjaard zou zijn.

Gesloten