LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Foute prijsvermelding telefoonabonnement KPN

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Foute prijsvermelding telefoonabonnement KPN

Ongelezen bericht door Revoked »

Wat ik me dan weer afvraag waarom TS een high-end foon neemt als ze geen 46 euro per maand kan missen..een andere foon met ander Abo is rond de 20 euro. Dan begrijpt iedereen dat die 18 euro niet correct is.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Foute prijsvermelding telefoonabonnement KPN

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

**hier stond een boel onzin welke met dank aan Lady1234 is gecorrigeerd **

Met de vele reclames recentelijk van bundels van een euro (wat nu 2.50 is) is het niet gek dat iemand met wellicht weinig kennis/gevoel met het KPN merk heeft dit dus ook reëel acht.

99 euro voor iets wat 999 euro moet kosten is een veel zichtbaarder verschil dan hier in het geval van TS.

Ik ben het dan ook met Alfa eens. KPN kan dit administratief wellicht niet boeken omdat ze deze prijs niet kunnen bieden, maar ze kunnen ook de waarde (contracttermijn x verschil pm) als credit aanbieden en die verrekenen over time.
Laatst gewijzigd door StevieNL81 op 01 mei 2019 20:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Foute prijsvermelding telefoonabonnement KPN

Ongelezen bericht door Lady1234 »

De Ts is helemaal niet naar een winkel gegaan, maar heeft een en ander via internet besteld.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Foute prijsvermelding telefoonabonnement KPN

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Zo val ik even door de mand... Ik ging uit van de foto van het contract... Op het scherm dus waarschijnlijk. Ik ga weer op de strafbank. Volgende week nieuwe poging.

Gesloten