LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gamecubespel final fantasy chronicles

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
dianna

gamecubespel final fantasy chronicles

Ongelezen bericht door dianna »

Ik kom er zojuist achter dat ik beduveld ben door iemand op marktplaats. ik heb 25 euro overgemaakt aan een zekere A. van
Klaveren voor een spel, maar deze heb ik nooit ontvangen, ik ben
ertussen achter dat er meer mensen zijn die geld naar deze meneer
hebben overgemaakt en daarna nooit meer iets hebben ontvangen. Uit nader onderzoek blijkt dat hij zich uitgeeft voor iemand anders. Ik heb een gironr. en nu blijkt dat de persoon wel uit Katwijk komt. Ik kan natuurlijk melding doen bij de politie en de giro schriftelijk benaderen met verzoek tot bemiddeling, maar zijn er meer mensen die ervaring hebben met deze meneer.

Groetjes Dianna :oops:

Eric Snijders
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2004 20:49

Re: gamecubespel final fantasy chronicles

Ongelezen bericht door Eric Snijders »

Ik heb ook laast een spel gekocht bij ene A. van Klaveren uit Katwijk ik heb ook zijn gironummer. Ik heb via marktplaats mensen ontmoet die bij dezelfde man ook opgelicht zijn, weet iemand hoe we ons geld terug kunnen krijgen.

groetjes Eric

Gast

Re: gamecubespel final fantasy chronicles

Ongelezen bericht door Gast »

Aangifte doen bij de politie is eigenlijk het enige wat je kunt doen. Verwacht er echter niet te veel van. Het is namelijk niet de bedoeling dat onze heren hermandad ook daadwerkelijk hun werk gaan doen. Ze zitten liever achter hun bureautje koffie drinken en donuts eten. Anders hebben ze het wel te druk met snelheidscontroles of andere onzin. :(

Wat je ook kunt doen is met z'n allen die meneer een bezoekje brengen. :twisted:

Gesloten