LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] games-top-100.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
wendy76
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mei 2007 23:09

games-top-100.com

Ongelezen bericht door wendy76 »

Hallo,


ruim twee maanden geleden heb ik op de site games-top-100.com een spel voor de playstation.
Deze betaald met ideal enkel nooit de game gekregen, na eem mail erover heen krijg ik een antwoord dat men de game binnen twee weken zou leveren, daarna je raad het al.... geen game ontvangen. geen reactie op mails mijnzerzijds.

Hebben er nog meer mensen ervaringen met deze site?

Vriendelijk bedankt!

Wendy

Laura75
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2007 23:21

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door Laura75 »

Ik heb dezelfde ervaring.
Ik kocht 29 maart jl. een spelletje voor de nintendo DS en heb betaald via Ideal. Volgens de site was het spel direct leverbaar en zou het binnen 5 dagen bezorgd worden. Dit is niet gebeurd. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen en kreeg pas bij mijn derde emailtje van de 'afdeling after sales' een reactie dat het spel nog niet leverbaar was bij de leverancier en dat ik op de hoogte gehouden zou worden van de levertijd. Dit is ook niet gebeurd. Ik heb vorige week een mail gestuurd dat ik de koopovereenkomst wil ontbinden mits ze het spel niet binnen twee weken leveren.
Hier heb ik geen enkele reactie op ontvangen.
Word ik geflest?

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Als ik naar de website ga en op Shop klik , bestaat hij niet eens meer....

Jullie zijn dus opgelicht. Gefelicteerd! Voortaan maar bij een betrouwbare site kopen , wel iets duurder misschien maar zeker van je levering ben je wel! De site zag er ook niet proffesioneel uit...

Tip : http://www.consoleshop.nl (nee ik werk er niet , heb er alleen meerdere malen besteld en nog nooit problelem gehad...)

Laura75
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2007 23:21

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door Laura75 »

Nou Dennis, de site ziet er misschien wat simpel uit, maar uit de lucht is hij zeker niet. Ik kan nog gewoon in de shop komen en aanschaffen wat ik wil. Ook al krijg ik het niet...

gr,
Laura

gp de vries
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2007 09:56

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door gp de vries »

goedenochtend,

ook wij zijn belazerd door games top 100
zelfde verhaal: het spel is opgestuurd,het spel wordt nog opgestuurd,het spel is opgestuurd, u krijgt uw geld terug etc...
geld is dus niet terug en zal ook wel niet terug komen, binnenkort zelf maar eens even naar dongen.

Games-top-100.com
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2007 17:48

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door Games-top-100.com »

Ondanks al onze pogingen om teleurgestelde consumenten tevreden te stellen zien wij toch negatieve berichten over onze website. Dit betreuren wij ten zeerste. De klachten gaan over de veel te lange levertijden, maar daar kunnen wij als webwinkel niets aan veranderen, zo lang de fabrikanten van games zo weinig voorraad aanhouden of lange levertijden hanteren.

Wij houden ons als onderneming aan de Wet Kopen op Afstand en dat betekent dat wij consumenten binnen 30 dagen hun geld moeten terugbetalen en dat ook doen vanaf het moment dat zij daarom verzoeken.

Levering op factuur hebben wij bijna een jaar lang gedaan en daar zoveel financiële schade van opgelopen, dat wij daar noodgedwongen mee moesten stoppen. Hier moeten de 'goeden' dus onder de 'slechten' lijden.

Onze oprechte excuses aan de ontevreden consumenten op dit forum.

Hoogachtend,

Games-top-100.com

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Correcte reactie, GT100. Ik ben benieuwd of we van bovenstaande forummers over niet al te lange tijd tevreden reacties gaan zien in dit topic.

wendy76
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mei 2007 23:09

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door wendy76 »

Met alle respect voor de reactie van Games top 100 en de reactie van Geoffrey,

Ik heb de game op 27 maart besteld en betaald, op 31 maart de game nog niet ontvangen( vond ik nog niet vreemd) en mail gestuurd waarop direct reactie ( vond dat prettig) met belofte toezending game binnen 1 week.
15 april mail gestuurd met vraag waar game bleef en of de levertijd lang was, verzoek gedaan tot terugbetaling geld(wilde game kopen waar hij sneller leverbaar was), geen reactie hierop gekregen.

26 mei mail gestuurd ( en dat vond ik echt lang genoeg wachten) met verzoek terugbetaling bedrag aangezien ik de game nog steeds niet ontvangen heb. Geen reactie hierop gekregen....

Nu 5 juni nog steeds niets...

Het jammere vind ik dat er slechts 1 reactie is geweest in 2 maanden tijd van de site en dat was een loze belofte. Ik hoop dan ook echt dat ik gewoon deze week mijn geld terug krijg zodat we het hierbij kunnen laten.

Met vriendelijke groeten

wendy

gp de vries
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2007 09:56

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door gp de vries »

mooie reaktie van de firma games top 100 ,echter onjuist.
Heb mijn geld ondanks alle beloftes niet terug.
Ook vreemd dat de kontaktgegevens van hun site zijn gehaald, telefoonnummer en adres staan er niet meer op.
raar he , als je niets te verbergen hebt.....

klachten kan je volgens hun site ook alleen maar bij gt100 indienen, zo houd je alles mooi intern...

Heidy
Berichten: 161
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:42

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door Heidy »

deze gegevens staan op de kamer van koophandel.

Naam: Games-Top-100.com
Vestigingsadres: Roerdomphof 26
Vestigingsplaats: 5103KB Dongen
Internetadres: www.games-top-100.com
KvK-nummer: 18081457 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

wendy76
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mei 2007 23:09

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door wendy76 »

Bedankt voor de info van de KvK!

GP de Vries,

ga jij juridische stappen ondernemen?

Misschien kunnen we de krachten bundelen met Laura75?

Groetjes Wendy

gp de vries
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2007 09:56

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door gp de vries »

Wendy,

kreeg toevallig gisteren een mailtje van GT100 waarin ze aangaven geld terug te storten, ik moest (voor de derde keer) mijn bankgegevens melden.
Ik wacht dus nog enkele dagen af en anders doe ik in elk geval aangifte bij de politie,

GP

marjetb
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2007 14:36

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door marjetb »

nou....
ik heb dus ook een game besteld bij de games top 100
anderhalve maand geleden....nooit gehad
ik wil het er niet bij laten zitten maar kan de site ook niet meer vinden voor een telefoonnummer o.i.d. kan iemand mij daaraan helpen en kan dit niet gemeld worden bij radar....dat een van hen even gaat bellen??

mama-angie
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2007 13:38

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door mama-angie »

bel 0900-1234567 en vraag bij de kvk alle gegevens op van de zaakvoerder(of vennoten) volledige voornamen, achternaam, geboortedatum, priveadres en ga daarmee aan de gang. Stuur ze brieven, bel ze, desnoods stuur je naar priveadressen brieven.

kvknr is schijnbaar: 18081457( uit eerdere post overgenomen)

Bikerbitch
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 jun 2007 21:18

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door Bikerbitch »

Misschien een goeie tip. Meld je eens aan bij www.belazerdophetnet.nl

gp de vries
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2007 09:56

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door gp de vries »

het telefoonnummer van gt100 is 0162 881079 ze zijn 24 uur per dag bereikbaar.
Ondanks de toezegging en het opvragen van mijn banknummer nog steeds geen geld ontvangen,ik zal ook bovenstaande mail opvolgen

gert1234
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2007 16:28

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door gert1234 »

hier wat gegevens voor de klachten:
www.games-top-100.com mkbOK gecertificeerd is.

Keurmerk verlengdatum: 7-12-2009

Bedrijfsgegevens keurmerkhouder: Handelsnaam: Games-Top-100-com
Rechtsvorm: eenmanszaak
Bedrijfsomschrijving: games webshop

Bezoekadres: Roerdomphof 26
Postcode + Woonplaats: 5103 KB Dongen
Telefoonnummer: 0162-881079
Faxnummer:
E-mail adres: op aanvraag
KvK nummer: 18081457

(mede)eigenaar/bestuurder:
mw. S. van Arenthals

Oprichtingsdatum: 1-1-2006
Aantal werkzame personen: 1

Annie L.
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2007 12:04

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door Annie L. »

Ook ik heb een game besteld en betaald. Ook niets ontvangen. Op mijn e-mailberichten wordt niet gereageerd. De telefoon gaat niet over of ik krijg een bandje dat de voicemail vol is.

Ik heb nu een aangetekend schrijven gestuurd. Ik ben erg benieuwd of er iemand is die z'n geld heeft teruggekregen.

patric1964
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2007 19:23

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door patric1964 »

Juist dat is mij dus ook overkomen, en ik ben bang dat we ons geld kwijt zijn.
:twisted:

Bikerbitch
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 jun 2007 21:18

Re: games-top-100.com

Ongelezen bericht door Bikerbitch »

Niet te snel conclusies trekken dat jullie je geld kwijt zijn :roll: Er staat een topic over deze site op belazerdophetnet.

Gesloten