Gedupeerd door Heira.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
rwolters
Berichten: 1546
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Gedupeerd door Heira.nl

Ongelezen bericht door rwolters »

jackyboojow schreef:
31 dec 2022 07:03
Nou ja zeg wat een reacties, er bestaan ook mensen die denken oh het is een . Nl site waar ik bestel dus dat is oké.
Tja, als je denkt dat boeven alleen in het buitenland bestaan ben je wel erg naief....

romyvanz
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 nov 2014 18:18

Re: Gedupeerd door Heira.nl

Ongelezen bericht door romyvanz »

[beschuldiging weggehaald door moderatie]
Ik heb een bestelling geplaatst op 20 december 2022 met express priority verzending . De levering zou 5 tot 15 dagen duren word je pas ingelicht als je betaling al gedaan had. Ik heb intussen al 2 mails gestuurd zonder enige reactie. Ook mijn telefoontjes worden niet opgenomen (muziekje). [beschuldiging weggehaald door moderatie] Als je gaat kijken bij retourzending dan staat er vermeld dat je de goederen terug naar China moet sturen. En dit wordt allemaal maar toegelaten in een Europees land ????

Het GROTE MEGA BOX heb besteld met snelle priority verzending ?!! 63,95 euro betaald. Kwam bestelling aan 3 weken later!! En wat zit er in?! TROEP!!! Goedkope koptelefoon een cheap ass selfie lampje voor op je telefoon en een stikker knopje voor op de achterkant van je telefoon HAHAHA stelletje oplichters gatverdamme. Als je het terug wilt sturen moet dat naar CHINA 😂😂

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Gedupeerd door Heira.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U kunt het blijven herhalen, maar dat veranderd er niets aan. U koopt blind bij een Chinese webshop en verwacht dat u de hoofdprijs krijgt. Als het zo makkelijk is om zo goedkoop dergelijke producten te kunnen kopen, dan gaat u nog een hoop geld verliezen in het leven.

Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Gedupeerd door Heira.nl

Ongelezen bericht door Aygulf »

WillemRawie1 schreef:
11 dec 2022 17:37
Geachte op facebook kwamen wij een toch wel betrouwbare pagina tegen van HEIRA.NL
Voel me door hun behoorlijk in de **** genomen. Mega box met A merken van Apple zogenaamd door de douane in beslag genomen besteld met hun verhaal grote dingen tablet of telefoon Apple etc. En wat krijg ik? Een rotte koptelefoon waarde nog geen 5 euro een selfie lamp. Neem je contact komen ze met een smoes van: ja mysterie box .ik heb gezegd dat zetten jullie er niet bij. Een mega box is een mega box. Maar je bent beroofd van je geld dat is erger. Ze reageren niet op de mails. Ze zitten schijnbaar in Oisterwijk en Dusseldorf en Venendaal maar helaas. Volgens mij zitten ze in China.
Mijn pakketje kon door de brievenbus een megabox kan niet door de brievenbus.
Aub deze mensen moeten gestopt worden.
"kwamen wij een toch wel (hoezo?) betrouwbare pagina tegen van HEIRA.NL". Want?????
Even op Trustpilot kijken en u ziet dat de score 0 tot 1 is. Het enige wat gestopt moet worden zijn de onnozele mensen die vooral op Facebook overal intrappen omdat het een goedkope aanbieding is, "alleen vandaag, 50% korting" enz. En natuurlijk fantastische reviews van laaiend enthousiaste kopers. Uw opmerking "volgens mij komen ze uit China": dat had u meteen kunnen zien als u het bedrijf even op google had opgezocht. Ik kan er geen medelijden meer mee hebben. Hoevaak is er nu al voor gewaarschuwd en toch steeds weer verontwaardigd jammeren hier op dit forum dat "ze moeten stoppen". Koop in een fysieke winkel of bij een bekende betrouwbare Nederlandse webshop met vestiging in Nederland, KvK nummer, adres en het keurmerk Thuiswinkel Waarborg.

HABennink
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2023 12:42

Re: Gedupeerd door Heira.nl

Ongelezen bericht door HABennink »

Hallo
Helaas moet ik zeggen dat ook ik gedupeerde van Heira ben. Ik heb een box besteld en heb €65 betaald. Net als alle anderen niet ontvangen wat beloofd is. Dat wat erin zat is nog stuk ook.
Laatst gewijzigd door Radar op 12 jan 2023 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: We gebruiken alle vormen van het woord 'oplichting' niet graag

my_fiero
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2023 07:51

Re: Gedupeerd door Heira.nl

Ongelezen bericht door my_fiero »

Helaas ook de dupe van heira.com heira.nl

De welbekende V8 motor van 500 onderelen met 8 uur bouw plezier gekocht.
Normaal check ik toch wel de sites voordat ik er iets koop, maar nu helaas niet.

Wat ik ontving is een zeer slecht (uit 1 deel en niet 500) V8 van hars.
Zo krom en scheef als een hoepel

NIETS BESTELLEN DAAR!!!!

En raar dat deze site nog steed in de lucht is en op facebook voorbij komt. doet Faceboek dan helemaal NIETS tegen oplichters?
Zij faciliteren de mogelijkheid voor oplichting nu en zijn (vind ik) dan mede schuldig!



Ik heb ook bij de hosting site die ze gebruiken gemeld
https://supportcenter.godaddy.com/AbuseReport

besteld:
Afbeelding
Afbeelding

Ontvangen:
Afbeelding
Afbeelding

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Gedupeerd door Heira.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ze hebben hem vast voor u in elkaar gezet.

Plaats reactie