Geen artikelen en geen geld terug van C en A

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jozef1957
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2021 09:15

Geen artikelen en geen geld terug van C en A

Ongelezen bericht door Jozef1957 »

Op 23 juni 2021 heb ik een bestelling geplaatst bij CenA online direct kreeg ik een bericht terug dat ze mijn bestelling niet konden vinden en dat ze het door mij betaalde bedrag binnen 10 werkdagen zouden terugstorten. Echter ik ben 2 telefoontjes en 7 e-mails verder en heb na ruim 5 weken nog steeds mijn geld terug

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Geen artikelen en geen geld terug van C en A

Ongelezen bericht door reggie2 »

Ze kunnen je bestelling niet vinden??? dat schrijf jij.

Ik heb door corona tijd goede ervaring met C&A, kreeg een paar dagen later mijn geld teruggestort.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Geen artikelen en geen geld terug van C en A

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Jozef1957 schreef:
29 jul 2021 09:50
dat ze mijn bestelling niet konden vinden en dat ze het door mij betaalde bedrag binnen 10 werkdagen zouden terugstorten.
Hoe moet ik dit interpreteren? Als ze de bestelling niet kunnen vinden kunnen ze toch ook niets terugboeken? Kan je eens de complete tekst van wat C&A terug schreef hier neer kunnen zetten? Het lijkt er op dat er wat is weggevallen in de vraagstelling.

Sannietje
Berichten: 246
Lid geworden op: 15 jul 2021 17:51

Re: Geen artikelen en geen geld terug van C en A

Ongelezen bericht door Sannietje »

Jozef1957 schreef:
29 jul 2021 09:50
Op 23 juni 2021 heb ik een bestelling geplaatst bij CenA online direct kreeg ik een bericht terug dat ze mijn bestelling niet konden vinden en dat ze het door mij betaalde bedrag binnen 10 werkdagen zouden terugstorten. Echter ik ben 2 telefoontjes en 7 e-mails verder en heb na ruim 5 weken nog steeds mijn geld terug

Als jij nog steeds je geld terug hebt is er toch tóch geen probleem meer?

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Geen artikelen en geen geld terug van C en A

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Er zijn 2 opties als je je geld niet terug krijgt,

1, aflevering garantie indien je met je creditcard hebt betaald
2, een deurwaarder inschakelen

Gesloten