LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen contact mogelijk met webshop Discountify.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
A.Zeelenberg
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2020 14:43

Re: Geen contact mogelijk met webshop Discountify.nl

Ongelezen bericht door A.Zeelenberg »

Beamer van Discountify toch ontvangen!
Zoals velen met mij dacht ik bedrogen te zijn bij de aankoop van de beamer via Discountify. Dezelfde klachten namelijk geen contact meer nadat ik de bestelling had geplaatst.
Na 2,5 maanden heb ik de beamer toch ontvangen.
Ben nog wel benieuwd naar de kwaliteit.

davida.pieter
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2020 19:04

Re: Geen contact mogelijk met webshop Discountify.nl

Ongelezen bericht door davida.pieter »

Toevallig gister hier nog op gekeken!.
Want ik vroeg me ook al af of ik nou gescamt was of niet! Ik las jullie berichten en dacht ok kan fluiten naar mijn geld....! Maar er werdt net aangebelt.. want er was een pakketje dat niet door de brievenbus paste. Had zoiets van huh ik heb niks besteld.. had het al van me afgezet. Maak hem net open en tot mijn blijde verwachting is hij gewoon binnen!! (Led projector) Had hem 12 oktober besteld. Dus laaaang gewacht! MAAR ik zou zeggen heb nog even geduld!

merelreijniers
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 okt 2020 09:29

Re: Geen contact mogelijk met webshop Discountify.nl

Ongelezen bericht door merelreijniers »

Tegen alle verwachtingen in heb ook ik na 3 maanden wachten zojuist de beamer ontvangen!

Jollen
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2021 15:22

Re: Geen contact mogelijk met webshop Discountify.nl

Ongelezen bericht door Jollen »

Ik heb voor 7 dec wat besteld en nooit gekregen. Het zijn oplichters. Mail contact is niet mogelijk. Bestel niks bij Discountify.

J. Deltoer
Berichten: 3078
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Geen contact mogelijk met webshop Discountify.nl

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Jollen schreef:
16 jan 2021 15:30
Ik heb voor 7 dec wat besteld en nooit gekregen. Het zijn oplichters. Mail contact is niet mogelijk. Bestel niks bij Discountify.
Uit voorgaande reacties blijkt dat het artikel afkomstig uit Verweggistan 3 maanden levertijd heeft. Heb geduld, uw wachttijd is pas voor de helft verstreken.
En de volgende keer naar de winkel op de hoek. Kost een tientje meer, maar voor vele tientjes minder stress.....

Rudieke
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2021 15:21

Re: Geen contact mogelijk met webshop Discountify.nl

Ongelezen bericht door Rudieke »

Discountify heeft mijn pakje nog steeds niet geleverd. Sales en info mail adressen bestaan niet. Dus geen enkele communicatie mogelijk. Het zijn bedriegers. :|
Ik moet mijn zakken chips gewoon leeg eten ipv ze dicht te strippen met het toestelletje van discountify

Gesloten