LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen geld terug van Ongediertewinkel.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
FB48
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 feb 2018 16:12

Geen geld terug van Ongediertewinkel.nl

Ongelezen bericht door FB48 »

Eind vorig jaar een muizenverjager via Bol.com gekocht van ongedierte.nl
Bij gebruik bleek het niet te werken.
Muizen gingen voor het apparaat zitten zonder zich er iets van aan te trekken.
Na terugsturen van het apparaat met als opgave dat het niet functioneerde werd als reactie door ongediertewinkel.nl aangegeven dat er geen geld retour kon worden gegeven vanwege de verpakking die niet meer hersluitbaar was waardoor het product niet opnieuw kon worden verkocht.

Mij werd aangeboden om het product weer naar mij te sturen, men wilde geen geld terug sturen.
In antwoord hierop heb ik heb verzocht vanwege het niet functioneren toch mij het geld terug te geven binnen een termijn van 30 dagen.

Ik heb tot op heden nog niets vernomen van ongediertewinkel.nl

Hierbij dus een waarschuwing voor iedereen die hier iets wil bestellen!

WinterL
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 apr 2016 14:59

Re: Geen geld terug van Ongediertewinkel.nl

Ongelezen bericht door WinterL »

Een niet hersluitbare verpakking is geen excuus om het artikel niet terug te nemen. De consument moet het product kunnen testen.

Het verbaast me echter wel een beetje dat ze dit niet doen. De shop staat goed bekend en ik zou er persoonlijk gerust iets bestellen.

Wat hebben ze nu in het laatste contact letterlijk aangegeven? Heb je al eens gereclameerd?

Gesloten