LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gexi

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jeroenpater
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2016 19:43

Gexi

Ongelezen bericht door jeroenpater »

Ik heb een LED tafel gekocht op www.gexi.nl maar ik hoor er verder niets van.
Het enige dat ze me zeggen is dat ze me zullen emailen als de tafel leverbaar is. 40 Euro armer en geen levering :(

Moneyman
Berichten: 30038
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gexi

Ongelezen bericht door Moneyman »

Tsja, dropshipping. Dat duurt even. Met een beetje mazzel komt er ooit nog iets. Wanneer heb je besteld?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Gexi

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wat gek

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Gexi

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Gelukkig is het een heel betrouwbare verkoper. Namelijk al 4.121 positieve beoordelingen die niet te controleren zijn. Gelukkig zijn ze zo groot dat ze 7 dagen per week bereikbaar zijn (en dat voor maar liefst 12 producten die ze aanbieden), heeft de verkoper een vindbare KVK nummer (niet), een fysiek adres (niet) een telefoonnummer (niet), enz.

U gaat echt wel wat krijgen. Niet voor waar het waard is en wellicht een heel ander artikel. Maar ja, had je nu echt iets anders verwacht?

sake1987

Re: Gexi

Ongelezen bericht door sake1987 »

NeoDutchio schreef:
02 mar 2021 21:42
Gelukkig is het een heel betrouwbare verkoper. Namelijk al 4.121 positieve beoordelingen die niet te controleren zijn. Gelukkig zijn ze zo groot dat ze 7 dagen per week bereikbaar zijn (en dat voor maar liefst 12 producten die ze aanbieden), heeft de verkoper een vindbare KVK nummer (niet), een fysiek adres (niet) een telefoonnummer (niet), enz.

U gaat echt wel wat krijgen. Niet voor waar het waard is en wellicht een heel ander artikel. Maar ja, had je nu echt iets anders verwacht?
Maar het was wel op Facebook

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Gexi

Ongelezen bericht door Revoked »

Ja, echt heel gek-sie. Je zou toch niet in maling zijn genomen?

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Gexi

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Alleen als je met je creditcard betaald hebt, dan kan je bij je creditcard maatschappij een poging doen.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Gexi

Ongelezen bericht door grun »

Het gaat om de Coosno LED salontafel met ingebouwde koelkast voor 68 blikjes frisdrank of bier. Op onderstaande link vind je een filmpje van het werkende prototype, volgens mij het enige exemplaar dat ooit gebouwd is. Lees ook de commentaren bij dat filmpje eens en de mening van de lezers op reddit.
Er is op het kickstarter platform indiegogo een actie geweest om geld bij elkaar te krijgen voor de productie waarbij de early adopters per persoon bijna 400$ hebben moeten betalen.
Het is een groot apparaat met een doorsnede van minimaal een meter zo te zien, alleen al de transportkosten zullen een veelvoud van 39 euro zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=guRH70otoy4
https://www.reddit.com/r/shittykickstar ... fee_table/

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Gexi

Ongelezen bericht door sylvesterb »

grun schreef:
03 mar 2021 05:33
Het gaat om de Coosno LED salontafel met ingebouwde koelkast voor 68 blikjes frisdrank of bier. Op onderstaande link vind je een filmpje van het werkende prototype, volgens mij het enige exemplaar dat ooit gebouwd is. Lees ook de commentaren bij dat filmpje eens en de mening van de lezers op reddit.
Er is op het kickstarter platform indiegogo een actie geweest om geld bij elkaar te krijgen voor de productie waarbij de early adopters per persoon bijna 400$ hebben moeten betalen.
Het is een groot apparaat met een doorsnede van minimaal een meter zo te zien, alleen al de transportkosten zullen een veelvoud van 39 euro zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=guRH70otoy4
https://www.reddit.com/r/shittykickstar ... fee_table/
Je bent je toch wel bewust dat de salontafel van indiegogo (kickstarter) en deze niet dezelfde zijn. Je kunt nooit z'n tafel voor dat bedrag krijgen. Er zijn nu twee opties:

1. Je ontvangt nooit wat en ze hebben gebruik gemaakt van je nativiteit
2. Je ontvangt iets vanuit China wat totaal niet gelijk is aan de Kickstarter versie

P.S. De afmeting is 27 inch volgens de site dit is circa 71cm.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Gexi

Ongelezen bericht door grun »

sylvesterb schreef:
03 mar 2021 08:43
Je bent je toch wel bewust dat de salontafel van indiegogo (kickstarter) en deze niet dezelfde zijn. Je kunt nooit z'n tafel voor dat bedrag krijgen. Er zijn nu twee opties:

1. Je ontvangt nooit wat en ze hebben gebruik gemaakt van je nativiteit
2. Je ontvangt iets vanuit China wat totaal niet gelijk is aan de Kickstarter versie

P.S. De afmeting is 27 inch volgens de site dit is circa 71cm.
Je hebt in zoverre gelijk dat dit artikel nooit voor dit bedrag te krijgen is, ik denk inderdaad niet dat TS iets gaat ontvangen. In ieder geval niet wat hij besteld heeft.

Maar het gaat wel degelijk om dezelfde tafel, kijk maar op de site van grix. Bij de omschrijving 'led tafel' staat dezelfde foto. Als je een google image search doet kom je bij dezelfde veel duurdere tafel uit.

J. Bachau
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2021 11:57

Re: Gexi

Ongelezen bericht door J. Bachau »

Ook ik heb een 'led koeltafel' besteld bij Gexi besteld in februari. Via een advertentie op Instagram. Levering zou binnen enkele dagen plaatsvinden. Meerdere malen gemaild, geen enkele reactie.

Gesloten