Gezocht: site voor voordelen bij online aankopen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Romb
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2021 12:30

Gezocht: site voor voordelen bij online aankopen

Ongelezen bericht door Romb »

Hallo,

Graag had ik gevraagd als iemand mij kan helpen aub. Een tijdje terug heb ik een artikel gelezen dat er een site of dergelijke bestaat waar je een account kan maken om voordelen te doen bij je online aankopen op verschillende sites je spaarde dan bepaalde punten ofzo. Dat had een specifieke naam en is behoorlijk bekend maar nu de naam hiervan vergeten. Je hebt alsinds verschillende sites/organisaties die dit doen. Ik weet niet als ik het wat goed uitgelegd heb 😬🙊 zou iemand hiervan de naam weten hoe dit juist noemt ?

Dankjewel 😊🍀🤞
Laatst gewijzigd door Radar op 05 dec 2021 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel gewijzigd voor duidelijkheid

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Gezocht: site voor voordelen bij online aankopen

Ongelezen bericht door Radar »

Hoi Romb,

Ik heb je topic goedgekeurd, maar ik weet zeker dat andere forumgebruikers meer informatie van je nodig hebben. Hoe lang geleden las je het artikel? Weet je nog waar je het las - online, een krant, een tijdschrift? Is de website die je zoekt betaald of onbetaald? Wat voor merken zijn erbij aangesloten? Weet je nog met welke letter de naam begint? Of welke kleuren het logo heeft?
Succes met de zoektocht!

riddert
Berichten: 2118
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Gezocht: site voor voordelen bij online aankopen

Ongelezen bericht door riddert »

Ik zou het aan Joost vragen...

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Gezocht: site voor voordelen bij online aankopen

Ongelezen bericht door Lisa29 »

De enige sites die ik ken zijn zinngeld.nl en qassa.nl
Als je je daar aanmeldt en je via hun link bij winkels iets bestelt spaar je punten. Bij een x aantal punten kun je dan laten uitbetalen.
Weet niet of je die bedoelt of toch iets anders?

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Gezocht: site voor voordelen bij online aankopen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Volgens de forum regels is reclame maken verboden. Maar hoe kan ik hierop reageren zonder reclame te maken (aangezien de topic goedgekeurd)?

Enkele sites waar ik aan dacht,
www.scoupy.com/nl/
www.airmiles.nl
www.Groupon.nl

Er zullen vast meer bestaan.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Gezocht: site voor voordelen bij online aankopen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Volgens mij gaat het over de site waar je een jaarabonnement koopt om korting te kunnen krijgen op producten.

Volgens de letter van de wet geen oplichting. In de volksmond wel.

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Gezocht: site voor voordelen bij online aankopen

Ongelezen bericht door Nevyn »

Seinhuis schreef:
05 dec 2021 17:47
Volgens de forum regels is reclame maken verboden. Maar hoe kan ik hierop reageren zonder reclame te maken (aangezien de topic goedgekeurd)?

Enkele sites waar ik aan dacht,
www.scoupy.com/nl/
www.airmiles.nl
www.Groupon.nl

Er zullen vast meer bestaan.
Mocht je met 1 van deze bedrijven problemen krijgen, neem dan contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.consumentenbond.nl/juridisch-advies of www.juridischloket.nl. :D

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Gezocht: site voor voordelen bij online aankopen

Ongelezen bericht door kweenie »

Er zijn een hoop cashback sites. Als je via zo'n site naar webwinkels gaat, dan krijg je een paar procent van het aankoopbedrag als 'cashback' terug. Als je op cashback Googlet, dan kom je die sites wel tegen.

Ik denk dat je probleem vooral is dat je de term 'cashback' moet kennen/gebruiken. Daarmee zal je zoektocht waarschijnlijk wel succesvol worden. Maar ik zal hier geen namen van sites noemen.


Gesloten