LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
margamulder
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 jan 2010 16:26

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door margamulder »

Mikey:
Ach, wat een volwassen reactie. Maakt echt indruk! Kan je nu echt niet uit je strot krijgen dat de fout bij jezelf ligt? Is het zo verschrikkelijk moeilijk?


Mijn doel is niet indruk te maken of gelijk te krijgen. Mijn doel was om anderen te waarschuwen dat dit kan gebeuren. Ik denk dat de besproken site erop aanstuurt dat je deze fout maakt. Dat is misleiding. Ik ben daar ingetrapt. Ik ben niet van katholieke huize en zie de zin van een uitgebreid mea culpa niet in, maar zoals ik zeg: ik heb deze fout gemaakt.
Ik heb van het bedrijf al gelijk gekregen, anders stortten ze mijn geld niet terug.

Als je het graag wil horen, je hebt gelijk hoor, maar doe wat aan je gedrag. Daar heb ik nu weer verstand van. En ga zeker iets anders doen met je teveel aan tijd. Je helpt anderen er niet mee en jezelf zeker niet.

Ik ben gelukkig gezegend met een redelijke mate van zelfkritiek, ik wens jou hetzelfde en verder alle goeds.

margamulder
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 jan 2010 16:26

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door margamulder »

Jolein: Als 't mijn toko was, stond het in bij de basisprincipes.
(Duidelijkheid zou sowieso een basisprincipe voor elke toko moeten zijn)


Hier ben ik het echt helemaal mee eens. Als je als bedrijf, als een klant voor verrassingen komt te staan, met de A.V. moet wapperen en verder nergens op je site een plek kan noemen waar duidelijk gezegd is dat je dit kan verwachten, dan ben je verkeerd bezig volgens mij. Correct volgens wat ik de kleine lettertjes blijf noemen, al was het maar omdat de lettertjes ook echt aan de kleine kant zijn, maar verkeerd als het gaat om klantvriendelijkheid.

Moet je goed (beter) opletten, zeker!

Ik voel me niet aangesproken als mij het zwartmaken van dit bedrijf wordt verweten. Ik heb al hun positieve punten allemaal genoemd: ze leveren goede kwaliteit en ze hebben mij mijn geld terugbetaald, uiteindelijk.


Ik ben oprecht bang dat mensen die lezen hoe je hier afgezeken wordt, niets meer durven te plaatsen. Dat is een slechte zaak voor een consumentenforum!
Ik vind het verwijt dat ik hier al een jaar ingeschreven sta en nog niets gemeld heb erg grappig. ik had niets te meldeen en dan val ik anderen niet met mijn mening lastig. Bovendien heb ik ook andere dingen te doen. Gold dat voor sommige anderen ook maar!

Nina Lauren
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 apr 2007 15:04

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door Nina Lauren »

Ik heb +- 30 euro betaald voor een batterij voor mijn videocamera, nu na 4 weken nog niet in huis, ga helaas morgen naar Thailand, zonder camera....
geen geld terug, geen antwoord op mails, verder onbereikbaar
Een duister zaakje dus!

Nina Lauren
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 apr 2007 15:04

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door Nina Lauren »

Deze webshop klopt echt niet Het adres: Luchthavenweg 81 - 136
5657 EA Eindhoven bestaat niet!!! Een telefoonnummer is onvindbaar. Helaas te laat voor mij, maar ik laat dit niet over mij heen gaan
Als ik terug ben van vakantie krijgen ze de volle laag.

U bent gewaarschuwd! Bestel hier niet!

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door Prolix »

Luchthavenweg 81tot136 te Eindhoven bestaat wel degelijk. Het is een fors gebouw wat je niet over het hoofd kunt zien.
en nu ophouden met dat aanstellerige gedrag. Er is niets mis met beheerst overkomen. Dat het niet leuk is begrijpt mijn cavia ook nog wel. ( en ik heb niet eens een cavia )

Nina Lauren
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 apr 2007 15:04

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door Nina Lauren »

Geef dan je telefoonnummer maar eens! Ik schrik me rot na jullie te googlen, ben duidelijk de enige niet die opgelicht wordt!

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door Prolix »

Mijn telefoonnummer? :shock: Wil je gaan daten ofzo? Doe mij eerst maar eens een foto dan...

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door 53o »

Ik wil hier een heel erg inhoudelijke reactie posten ...maar Maxiem heeft al meer gemeld dan ik zou kunnen melden.

Met een uitzondering, sorry TS, je was gewoon een beetje dom...

Nina Lauren
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 apr 2007 15:04

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door Nina Lauren »

Beste consumenten: aan de aard vd reacties van de heren van BatteryUpgrade kunt u zien wat voor bedrijf dit is. Een echte reactie/produkt/ geld terug heb ik helaas nog steeds niet ontvangen.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door Prolix »

Nina Lauren schreef:Beste consumenten: aan de aard vd reacties van de heren van BatteryUpgrade kunt u zien wat voor bedrijf dit is. Een echte reactie/produkt/ geld terug heb ik helaas nog steeds niet ontvangen.
Je denkt ook echt dat ik voor dat bedrijf werk ofzo? Whoehaaa! :lol:

BatteryUpgrade.com
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2013 14:26

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door BatteryUpgrade.com »

Beste Nina Lauren,

Voor de volledigheid: Prolix en 53o hebben geen relatie met ons bedrijf.

Omdat u onder een nickname post kan ik helaas uw order niet inzien en daarom niet inhoudelijk reageren.
Het spijt ons te horen dat u geen reactie op uw emails heeft ontvangen. Kunt u alstublieft controleren dat onze reacties niet in uw spamfilter terecht zijn gekomen? Ik kan u verzekeren dat wij alle emails binnen 24 uur beantwoorden.
Wij vinden het overigens jammer dat ongegronde uitspraken over ons doet. Ons adres te Luchthavenweg is een bestaand adres waar wij sinds enkele maanden naartoe zijn verhuist. Indien u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling is het ten alle tijden mogelijk om gebruik te maken van onze 'niet goed geld terug garantie' .

Met vriendelijke groet,
BatteryUpgrade.com

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door Prolix »

BatteryUpgrade.com schreef:Beste Nina Lauren,

Voor de volledigheid: Prolix en 53o hebben geen relatie met ons bedrijf.

Omdat u onder een nickname post kan ik helaas uw order niet inzien en daarom niet inhoudelijk reageren.
Het spijt ons te horen dat u geen reactie op uw emails heeft ontvangen. Kunt u alstublieft controleren dat onze reacties niet in uw spamfilter terecht zijn gekomen? Ik kan u verzekeren dat wij alle emails binnen 24 uur beantwoorden.
Wij vinden het overigens jammer dat ongegronde uitspraken over ons doet. Ons adres te Luchthavenweg is een bestaand adres waar wij sinds enkele maanden naartoe zijn verhuist. Indien u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling is het ten alle tijden mogelijk om gebruik te maken van onze 'niet goed geld terug garantie' .

Met vriendelijke groet,
BatteryUpgrade.com
BatteryUpgrade.com

Berichten: 1

Geregistreerd: 20 dec 2013 14:26


Troll of toeval ?

Bouwert
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2015 11:37

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door Bouwert »

Ik zou met hen geen zaken doen. Heb product (vervangingsaccu voor
robotzuiger) besteld nooit ontvangen.

Gelukkig zat Paypal ertussen en heb ik mijn geld teruggehad. Ze zijn ook niet goedkoop. Heb uiteindelijk
gekocht via Coolblue en binnen 24 hr geleverd en ook 25% goedkoper dan batteryupgrade.com.

Dit soort partijen die doen of ze vanuit Nederland verzenden en in de kleine regels iets anders vermelden mogen wat mij betreft van het internet gehaald worden.

evert.franzen
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2017 13:33

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door evert.franzen »

Wat een ongelofelijke ballentent.
Na betalen word er een standaard mailtje gestuurd dat de betaling ontvangen is en drie minuten later dat het verstuurd is.
Normaal mag je er dan van uitgaan dat iets binnen 3 dagen aankomt toch?
Helaas pindakaas...... waar het vandaan moet komen weet ik niet maar zeker niet uit Nederland!
Via de mail wordt er niet gereageerd echter via PayPal komt er na 4 dagen een reactie!!! dat het wederom verstuurd is...... natuurlijk ook weer een standaard mailtje.

Mocht je hier wat bestellen doe dat dan via PayPal, krijg je tenminste je geld terug, maar niet via iDeal want dan kun je gewoon naar je centen fluiten!
Mijn advies is: links laten liggen en voor een paar euro meer ergens anders bestellen!!!

Wat mij betreft in ieder geval nooit meer!!!!

p100
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 feb 2016 20:49

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door p100 »

gewoon alleen met kreditkaart betalen dan kan je het zo terug laten boeken, ik accepteer geen invoerrechten, ze wekken het idee dat ze in eindhoven zitten, kleine letters hoef ik niet te lezen bij een internet aankoop.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: goedkoop is duurkoop bij Batteryupgrade.com (Braunoni)

Ongelezen bericht door Moneyman »

p100 schreef:
21 dec 2018 14:41
gewoon alleen met kreditkaart betalen dan kan je het zo terug laten boeken, ik accepteer geen invoerrechten, ze wekken het idee dat ze in eindhoven zitten, kleine letters hoef ik niet te lezen bij een internet aankoop.
Juist. Goed verhaal :lol:

Gesloten