LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goedkope merkparfum op marktplaats betrouwbaar

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
bobber
Berichten: 34
Lid geworden op: 07 jul 2006 22:12

goedkope merkparfum op marktplaats betrouwbaar

Ongelezen bericht door bobber »

Hallo,

ik was op zoek naar een nieuw geurtje. In de winkel koste deze 75 euro. Op marktplaats worden deze voor 30 of 40 euro aangeboden. Er zijn heel veel merkparfums te vinden op marktplaats ver onder de normale verkoopprijs. Er staat een foto bij en er wordt aangegeven dat het om de originele en ongeopende verpakking gaat. Kan het dan nog nep zijn of zijn deze van de vrachtwagen gevallen?
Er is ook iemand die allemaal nieuwe tester flessen aanbied voor een spotprijs. het wordt wel erg aantrekkelijk als ik me 40 euro kan besparen. Wie heeft ervaring hiermee?

Abarth
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 jan 2008 19:33

Re: goedkope merkparfum op marktplaats betrouwbaar

Ongelezen bericht door Abarth »

Niet doen.

Surf even naar internetoplichting.nl en gebruik daar de zoekfunctie.

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: goedkope merkparfum op marktplaats betrouwbaar

Ongelezen bericht door Jan »

"Kan het dan nog nep zijn of zijn deze van de vrachtwagen gevallen? "

Wat denkt u zelf?

knuffeltje81
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 feb 2009 21:13

Re: goedkope merkparfum op marktplaats betrouwbaar

Ongelezen bericht door knuffeltje81 »

Ik verkoop zelf goedkope maar échte parfums, dus geen markt troep maar echte. Het enige is dat het in een standaard flesje zit en een nummer heeft omdat de naam en het flesje dus niet gebruikt mogen worden. Als je wilt kan ik je een lijst opsturen en eventueel een proefje als je het niet vertrouwd!

[email protected]

Gesloten