LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedkoper.nl, tv wordt niet geleverd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
AmyH
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2019 19:56

Goedkoper.nl, tv wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door AmyH »

Goedenavond iedereen,

15 September heb ik een televisie bij goedkoper.nl besteld. Op deze televisie zou, volgens de advertentie, 4-5 dagen levertijd zitten. Echter kreeg ik op 18 September een e-mail waarin stond dat zij verwachten dat mijn order op 26 September verzonden zou worden. Hiervan zou ik tegen die tijd nog een e-mail met de track en trace code ontvangen. Op 26 September en ook op 27 September ontving ik echter geen e-mail dus heb ik in de loop van de dag de telefoon maar gepakt. Mij werd toen verteld dat mijn televisie al was ingepakt en in het magazijn klaar stond voor verzending en diezelfde middag nog de deur uit zou gaan. Maandag 30 september kon ik het pakket verwachten. De track en trace code zou ik diezelfde dag (27 sept) nog via e-mail krijgen.
Goed, gisteren/maandag in de loop van de middag nog altijd geen TV en ook geen track en trace code mogen ontvangen dus ik heb de telefoon maar weer gepakt. Aan de telefoon is mij weer verteld dat mijn pakket klaar stond om ingepakt te worden (vreemd, hij was vrijdag toch al ingepakt?) en er is mij door twee van hun medewerkers (via tel. en hun chatservice) op het hart gedrukt dat ik absoluut de track en trace code diezelfde middag nog zou ontvangen en dat mijn pakket vandaag zou worden bezorgd.
Wederom vandaag geen code ontvangen natuurlijk, en ook geen TV.

Eigenlijk is het niets voor mij om niet eerst goed onderzoek te doen voor ik iets bestel maar ik kreeg de link naar deze advertentie van iemand die normaal gesproken nog meer wantrouwend is dan ik dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het gewoon betrouwbaar zou zijn, niet dus.
Beetje mosterd na de maaltijd maar nu heb ik inmiddels wel uitgebreid op google naar dit bedrijf gezocht en ik ben nog veel meer verhalen als het mijne tegen gekomen. Ook waar mensen de order hebben geannuleerd en binnen twee weken hun geld terug zouden krijgen maar dit na twee maanden nog niet hadden ontvangen en het bedrijf nergens meer op in ging via mail/telefoon/chat.

Dus.... Ik zou heel graag willen weten wat ik nu nog kan doen. Zijn er manieren om mijn geld terug te krijgen? Of is dit een 'eigen schuld, dikke bult en je kan fluiten naar je centen' situatie?

Ik hoop echt heel erg dat iemand mij een goed advies kan geven want het gaat niet om een paar tientjes. Ik vind het bedrag toch echt te groot om mijn schouders voor op te halen.

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Goedkoper.nl, tv wordt niet geleverd

Ongelezen bericht door tampie74 »

Dit bedrijf is nergens bij aangesloten.

KVK
https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q ... te=kvk2014

Heeft meerdere site.
https://aanbiedingen.goedkoper.nl/
https://www.euroknaller.nl/

Met dezelfde aanbiedingen.

Als ik op google maps zoek kom ik uit op een woonhuis.

Gesloten