LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratiscondooms.nl is NIET gratis

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
gtheuws
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jan 2016 10:01

Re: Gratiscondooms.nl is NIET gratis

Ongelezen bericht door gtheuws »

Ok, Ik heb alle informatie inmiddels gechecked. Het emailadres heb ik gekregen van de web-eigenaar. Vreemd is helaas dat het niet bestaat. Tenminste de mail bounced bij Email. Natuurlijk heb ik ook gesproken met mijn zoon, en samen zijn mail nagelopen, en wat meerdere mensen in het dorp. Geen van de betrokken weet van het bestellen van de kinderen. Wel vreemd is dat het "gratis" pakket verstuurd lijkt te worden na hun 16e verjaardag. Nu blijkt helaas dat dit meerdere malen is voorgekomen op dezelfde site en dezelfde bereikbaarheid (niet) en ja de een betaald, de ander doet niets. Ergo: Of we het willen of niet bedrijven als Online Product Service die dergelijke diensten exploiteren hebben "slimme" manieren om dit aan te pakken en de wet te omzeilen. Checks worden niet gedaan. Zelfs niet een bevestigingsmailtje naar de mail van de afzender. Zoals we weten kan iedereen onder elke willekeurige naam een emailadres bij Hotmail of zo aanmaken zonder dat iemand weet of het bij de genoemde persoon hoort. Dus mogelijk, net als in de winkel je moet doen voor Alcohol, om de verplichte ID-check te doen. En dan kom ik helaas op de DIGID uit als enige optie.

Gesloten