LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MaraPM
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2019 12:00

Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door MaraPM »

Ik heb op 2 oktober 2019 een bestelling geplaatst voor een Iphone 11 pro 256 gb.
De aanbieding was tot 6 oktober geldig dus gelijk besteld (120 min o,- bijbetalen 24 mnd)
Op woensdag 16 oktober 2019 nog gebeld om te kijken wat de stand van de bestelling was.
Dat was goed ze kon me ook gewoon vinden dus mijn bestelling stond vast.
Vandaag 17 oktober 2019 krijg ik een email dat mijn aanbieding inmiddels verlopen is en ze kunnen de bestelling alleen
voortzetten als ik 183,- bijbetaal.
Ten eerste is dat niet een bedrag wat je nou gewoon op tafel leg, maar buiten dat ondanks dat ze zelf op hun website zetten dat als je een bestelling doet deze vaststaat, veranderen ze dat dus toch.
Nergens in hun voorwaarden staat dat ze dit zomaar mogen doen. En ik accepteer dit dus ook echt niet, ik wil gewoon mijn bestelling.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door berndv »

MaraPM schreef:
17 okt 2019 12:09
Ik heb op 2 oktober 2019 een bestelling geplaatst voor een Iphone 11 pro 256 gb.
dan heeft u toch ook een orderbevestiging met die prijs er op?
MaraPM schreef:
17 okt 2019 12:09
Op woensdag 16 oktober 2019 nog gebeld om te kijken wat de stand van de bestelling was.
waarom na 2 weken contact zoeken over de stand van de bestelling?

MaraPM
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2019 12:00

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door MaraPM »

En trouwens dat is ook mijn hele punt met mijn bericht ik heb een order geplaatst deze is gewoon geaccepteerd en dan nu veranderen ze opeens alles en kunnen ze opeens niet leveren onder de voorwaarden waar ik dus voor getekend heb.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dan maar bij een andere winkel kopen. Of wil je het met rechterlijke dwang doorzetten? Tegen de tijd dat je zover bent is die telefoon drie generaties verder, dus niet meer leverbaar.

LectoriSalutem
Berichten: 214
Lid geworden op: 13 jan 2017 19:14

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door LectoriSalutem »

Even komt mijn calvinistische denkwijze om de hoek: waarom een dure Iphone 11 pro 256 gb kopen als 183 euro extra niet op tafel te leggen is. Als ik in die situatie zat nam ik een budgetfoontje.
Maar inderdaad wel vreemd om na het doorzetten van een bestelling met een dergelijke voorwaarde te komen.
Gewoon lekker verder kijken en dit ding vergeten.

MaraPM
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2019 12:00

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door MaraPM »

Ik vraag me echt af hoe jullie tot de conclusie komen dat ik het niet kan betalen. En btw waarom dat boeiend is waarschijnlijk kan je het zelf niet betalen

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Vreemd verhaal... Kunt u de tekst van die mail zonder persoonsgegevens eens plaatsen?

MaraPM
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2019 12:00

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door MaraPM »

Op 2-10-2019 heeft u een aanvraag geplaatst voor een Verlenging T-Mobile Go 120min + 5GB (2 jaar) + Apple iPhone 11 Pro 256GB recycle deal gold. U heeft toen getekend voor de volgende tarieven:

- Verlenging T-Mobile Go 120min + 5GB (2 jaar)- € 15,- per maand
- Apple iPhone 11 Pro 256GB recycle deal gold - € 0,- eenmalig
- Betaling toestelkrediet € 37,50

Helaas is de oude actie verlopen en kunnen wij de aanvraag alleen met de huidige nieuwe actie doorzetten.

- Verlenging T-Mobile Go 120min + 5GB (2 jaar)- € 15,- per maand
- Apple iPhone 11 Pro 256GB recycle deal gold - € 183,- eenmalig
- Betaling toestelkrediet € 30,00

De overige voorwaarden zijn gelijk gebleven. Graag ontvangen wij schriftelijk bericht ( door deze mail te beantwoorden) of u akkoord gaat met de nieuwe voorwaarden.

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nou, dat kost u dus slechts in totaal € 3,00 meer.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

OK het verhaal begint iets duidelijker te worden. Ik heb eens op hun site gegeken en door de voorwaarden gebladerd. Kan het zijn dat...

- u geen bestelling heeft gedaan maar een contract heeft aangevraagd (zo noemen zij het)... En
- de "bestelling" op 2 oktober heeft gedaan maar het door u getekende contract pas 17 oktober bij ze binnen was?

NB pas als het getekende contract bij hen binnen is noemen zij het een bestelling... Tot die tijd vraagt u een contract aan.
Laatst gewijzigd door StevieNL81 op 18 okt 2019 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

In hun FAQ onder punt 5.2:

Vraag 5.2
Ik heb een contract ontvangen, ondertekend en retour gestuurd inclusief de benodigde kopieën. GSMWEB.NL heeft mijn zending echter te laat ontvangen (na de einddatum van de actie). Krijg ik nu automatisch de nieuwe (duurdere/goedkopere) aanbieding?

Indien de aanbieding is verbeterd of goedkoper is geworden, wordt uw aanvraag uiteraard gewoon behandeld. Indien de nieuwe aanbieding slechter is, wordt uw contract niet geactiveerd en ontvangt u van ons een bericht hierover
.

Veldt01
Berichten: 984
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Tellen blijft lastig, bij start dus 175.50 Euro meer....

Echter een overeenkomst gaat in vanaf het moment dat beide partijen akkoord zijn. Als de overeenkomst na afloop van de aktie bij GSMweb binnen is gelden de voorwaarden dus idd niet meer zijn ze vrij u een nieuw voorstel te doen.

MaraPM
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2019 12:00

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door MaraPM »

Het contract 2 okt ontvangen en dus ook gelijk getekend en online teruggestuurd. Dus ze hebben het contract 2 okt weer terug ontvangen. De aanbieding was geldig tot 6 okt

MaraPM
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2019 12:00

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door MaraPM »

Trouwens op het moment dat je het contract terugstuurd online staat er bij dat het contract ontvangen is bij Gsmweb.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Dan zou ik het toch proberen om ze eens te bellen morgen en tekst en uitleg te vragen. Deze mail biedt weinig houvast voor wat betreft waarom ze niet hebben geleverd.

U kon wel per direct verlengen op 2 oktober of pas tegen een latere datum?

MaraPM
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2019 12:00

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door MaraPM »

Ja ik heb van te voren al gezocht dus ik wist waar ik wilde verlengen. Dus op de dag dat het kon heb ik gelijk verlengd omdat ik bang was dat de aanbieding zou verlopen.

Arizonakid
Berichten: 1092
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Dat je je zo druk maakt om totaal 3 euro meer.
En als je dat bedrag van 183 euro in 1x niet kan betalen, is het misschien helemaal niet zo stom sowieso een goedkoper toestel te nemen.

MaraPM
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2019 12:00

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door MaraPM »

Zucht jullie missen allemaal de klacht. Het gaat er niet om dat ik het niet kan betalen want dat kan ik wel. Het gaat er om dat ze zomaar de bijbetaling veranderen nadat ik de overeenkomst dus al gesloten heb. En niet alleen bij mij maar bij bijna iedereen en ermee wegkomen.

MaraPM
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2019 12:00

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door MaraPM »

En jullie persoonlijke mening of het te duur is, is niet belangrijk. Ik heb een klacht over hun werkwijze niet over de bedragen. Maar ik ben alweer klaar hier. Hier krijg je dus alleen maar een reactie van mensen die hun conclusies trekken over jou ipv over hoe gsmweb te werk gaat.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Gsmweb komt aanbiedingsprijs niet na

Ongelezen bericht door kokka »

MaraPM schreef:
19 okt 2019 02:53
Zucht jullie missen allemaal de klacht. Het gaat er niet om dat ik het niet kan betalen want dat kan ik wel. Het gaat er om dat ze zomaar de bijbetaling veranderen nadat ik de overeenkomst dus al gesloten heb. En niet alleen bij mij maar bij bijna iedereen en ermee wegkomen.
Maar per saldo betaal je gewoon hetzelfde voor de telefoon. Dus wat is nu het probleem

Gesloten