GSMweb maakt er een puinhoop van!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Media Advies
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2018 14:38

GSMweb maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door Media Advies » 03 dec 2018 14:40

2 abonnementen besteld met 2 iphones. Alles gaat daar fout, wordt maar 1 simkaart verstuurd, dan raakt er 1 pakket met simkaart en iphone weg bij post.nl en dan wordt er doodleuk verteld dat het onderzoek wel 30 dagen kan duren, dus geen iphone! Dan ineens heb je 3 simkaarten! Voor ons bedrijf dus nooit geen GSMWEB.nl meer. Ik wou nog 2 zakelijke nummers overzetten maar dat gaat dus niet via GSMWEB.nl. Wees gewaarschuwd als je hier gaat bestellen. Ondertussen onze rechtsbijstand ingeschakeld.
Een negatief bericht achterlaten op hun Facebookpagina heeft geen nut, dit wordt verwijderd!
Anderhalve week later nog steeds geen telefoon. Op de vraag welke simkaart bij welk nummer hoort wisten ze niet, dat mag je uitzoeken op de dag van overzetting!
Op 12 november nog steeds niks binnen, komt "waarschijnlijk" deze week binnen. Als ik alle recensies lees valt het me op dat er wel heel veel telfoontjes verdwijnen bij Post.nl! Toeval??
Op 20 november nog steeds geen telefoon! Ondertussen is de telefoon 2 maanden geleden al besteld!
Update 26 november, afgelopen vrijdag bericht ontvangen dat het toestel verstuurd zou gaan worden, helaas geen track & trace code ontvangen en nog steeds geen telefoon. Als je gaat bellen weet niemand iets en wordt de schuld gegeven aan Black Friday, hopeloos bedrijf!
En we gaan nog even door, het blijkt dat er op de verzending 23 november een verkeerd etiket is geplakt waardoor de telefoon weer terug naar GSMWEB wordt gestuurd, Wij zijn klaar met dit bedrijf en hebben op advies van onze rechtsbijstand gekozen voor een cashback, hun betalen het verschil van de gewone winkel en GSMWEB. Nu nog maar afwachten wanneer dat gestort wordt! 1 les NOOOOOOOIT meer naar GSMweb, heb dit van mijn leven nog niet mee gemaakt, een bedrijf waar zoveel fout gaat. AMEN!
Op 3 december nog steeds niets gehoord, als je op Facebook je ongenoegen uit wordt dit verwijderd!

sylvesterb
Berichten: 2947
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: GSMweb maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door sylvesterb » 03 dec 2018 14:57

Media Advies schreef:
03 dec 2018 14:40
2 abonnementen besteld met 2 iphones. Alles gaat daar fout, wordt maar 1 simkaart verstuurd, dan raakt er 1 pakket met simkaart en iphone weg bij post.nl en dan wordt er doodleuk verteld dat het onderzoek wel 30 dagen kan duren, dus geen iphone! Dan ineens heb je 3 simkaarten! Voor ons bedrijf dus nooit geen GSMWEB.nl meer. Ik wou nog 2 zakelijke nummers overzetten maar dat gaat dus niet via GSMWEB.nl. Wees gewaarschuwd als je hier gaat bestellen. Ondertussen onze rechtsbijstand ingeschakeld.
Een negatief bericht achterlaten op hun Facebookpagina heeft geen nut, dit wordt verwijderd!
Anderhalve week later nog steeds geen telefoon. Op de vraag welke simkaart bij welk nummer hoort wisten ze niet, dat mag je uitzoeken op de dag van overzetting!
Op 12 november nog steeds niks binnen, komt "waarschijnlijk" deze week binnen. Als ik alle recensies lees valt het me op dat er wel heel veel telfoontjes verdwijnen bij Post.nl! Toeval??
Op 20 november nog steeds geen telefoon! Ondertussen is de telefoon 2 maanden geleden al besteld!
Update 26 november, afgelopen vrijdag bericht ontvangen dat het toestel verstuurd zou gaan worden, helaas geen track & trace code ontvangen en nog steeds geen telefoon. Als je gaat bellen weet niemand iets en wordt de schuld gegeven aan Black Friday, hopeloos bedrijf!
En we gaan nog even door, het blijkt dat er op de verzending 23 november een verkeerd etiket is geplakt waardoor de telefoon weer terug naar GSMWEB wordt gestuurd, Wij zijn klaar met dit bedrijf en hebben op advies van onze rechtsbijstand gekozen voor een cashback, hun betalen het verschil van de gewone winkel en GSMWEB. Nu nog maar afwachten wanneer dat gestort wordt! 1 les NOOOOOOOIT meer naar GSMweb, heb dit van mijn leven nog niet mee gemaakt, een bedrijf waar zoveel fout gaat. AMEN!
Op 3 december nog steeds niets gehoord, als je op Facebook je ongenoegen uit wordt dit verwijderd!
En wat is nu precies je vraag? Of wilde je gewoon ff gsmweb.nl zwart maken?

fonsflons
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2017 19:20

Re: GSMweb maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door fonsflons » 03 dec 2018 19:57

Media Advies schreef:
03 dec 2018 14:40
Als ik alle recensies lees valt het me op dat er wel heel veel telfoontjes verdwijnen bij Post.nl! Toeval??
Ja, tenzij je 10.000 recensies gevonden hebt. Dan zou je inderdaad over een hoger dan te verwachten gemiddelde kunnen spreken.

NeoDutchio
Berichten: 4274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: GSMweb maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 03 dec 2018 20:29

Media Advies schreef:
03 dec 2018 14:40
Als ik alle recensies lees valt het me op dat er wel heel veel telfoontjes verdwijnen bij Post.nl! Toeval??
Als ik alle recensies lees verdwijnt er bij elke transporteur wel eens iets. Als ik u zeg dat als er bij PostNL 80.000 poststukken per dag zouden verdwijnen, klinkt dat dan veel? Echter is dat maar 1% van alle poststukken die ze per dag verwerken. Zoveel klachten komen er niet per dag, dus procentueel zou elk bedrijf jaloers kunnen zijn op PostNL.
En of er veel telefoontjes tussen zitten? Geen idee. Maar u hebt daar schijnbaar statistieken van. En hoe kan een bezorger aan de buitenkant zien wat er in het doosje zit? En ook al zou het pakket verdwijnen, de verzender is en blijft verantwoordelijk tot u uw bestelling heeft ontvangen.

Overigens bent u hier op een consumentenforum. Zakelijk klachten hebben weinig nut hier.

Media Advies
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2018 14:38

Re: GSMweb maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door Media Advies » 06 dec 2018 11:29

Elk pakketje wat verdwijnt is er één te veel, dan doet toch echt iemand zijn werk niet goed, ik heb geen statistieken maar lees maar eens op diverse klachten sites hoeveel pakketjes er verdwijnen die door GSMweb.nl verstuurd zijn. Dit is toch wel heel vreemd. Je moet er toch op kunnen vertrouwen dat zo'n duur pakket aankomt. Maar voor hetzelfde zit er bij GSMweb.nl iemand die de boel besodemieterd.
En dit betreft ook een gewone consumentenklacht.

Media Advies
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2018 14:38

Re: GSMweb maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door Media Advies » 07 dec 2018 14:11

sylvesterb schreef:
03 dec 2018 14:57
Media Advies schreef:
03 dec 2018 14:40
2 abonnementen besteld met 2 iphones. Alles gaat daar fout, wordt maar 1 simkaart verstuurd, dan raakt er 1 pakket met simkaart en iphone weg bij post.nl en dan wordt er doodleuk verteld dat het onderzoek wel 30 dagen kan duren, dus geen iphone! Dan ineens heb je 3 simkaarten! Voor ons bedrijf dus nooit geen GSMWEB.nl meer. Ik wou nog 2 zakelijke nummers overzetten maar dat gaat dus niet via GSMWEB.nl. Wees gewaarschuwd als je hier gaat bestellen. Ondertussen onze rechtsbijstand ingeschakeld.
Een negatief bericht achterlaten op hun Facebookpagina heeft geen nut, dit wordt verwijderd!
Anderhalve week later nog steeds geen telefoon. Op de vraag welke simkaart bij welk nummer hoort wisten ze niet, dat mag je uitzoeken op de dag van overzetting!
Op 12 november nog steeds niks binnen, komt "waarschijnlijk" deze week binnen. Als ik alle recensies lees valt het me op dat er wel heel veel telfoontjes verdwijnen bij Post.nl! Toeval??
Op 20 november nog steeds geen telefoon! Ondertussen is de telefoon 2 maanden geleden al besteld!
Update 26 november, afgelopen vrijdag bericht ontvangen dat het toestel verstuurd zou gaan worden, helaas geen track & trace code ontvangen en nog steeds geen telefoon. Als je gaat bellen weet niemand iets en wordt de schuld gegeven aan Black Friday, hopeloos bedrijf!
En we gaan nog even door, het blijkt dat er op de verzending 23 november een verkeerd etiket is geplakt waardoor de telefoon weer terug naar GSMWEB wordt gestuurd, Wij zijn klaar met dit bedrijf en hebben op advies van onze rechtsbijstand gekozen voor een cashback, hun betalen het verschil van de gewone winkel en GSMWEB. Nu nog maar afwachten wanneer dat gestort wordt! 1 les NOOOOOOOIT meer naar GSMweb, heb dit van mijn leven nog niet mee gemaakt, een bedrijf waar zoveel fout gaat. AMEN!
Op 3 december nog steeds niets gehoord, als je op Facebook je ongenoegen uit wordt dit verwijderd!
En wat is nu precies je vraag? Of wilde je gewoon ff gsmweb.nl zwart maken?
Volgens mij mag je hier je ervaringen over webshops delen dus dat doe ik, zodat mensen gewaarschuwd zijn voordat ze hier iets bestellen! Werk je daar soms?

madfred
Berichten: 305
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: GSMweb maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door madfred » 07 dec 2018 14:19

Media Advies schreef:
07 dec 2018 14:11
sylvesterb schreef:
03 dec 2018 14:57
Media Advies schreef:
03 dec 2018 14:40
2 abonnementen besteld met 2 iphones. Alles gaat daar fout, wordt maar 1 simkaart verstuurd, dan raakt er 1 pakket met simkaart en iphone weg bij post.nl en dan wordt er doodleuk verteld dat het onderzoek wel 30 dagen kan duren, dus geen iphone! Dan ineens heb je 3 simkaarten! Voor ons bedrijf dus nooit geen GSMWEB.nl meer. Ik wou nog 2 zakelijke nummers overzetten maar dat gaat dus niet via GSMWEB.nl. Wees gewaarschuwd als je hier gaat bestellen. Ondertussen onze rechtsbijstand ingeschakeld.
Een negatief bericht achterlaten op hun Facebookpagina heeft geen nut, dit wordt verwijderd!
Anderhalve week later nog steeds geen telefoon. Op de vraag welke simkaart bij welk nummer hoort wisten ze niet, dat mag je uitzoeken op de dag van overzetting!
Op 12 november nog steeds niks binnen, komt "waarschijnlijk" deze week binnen. Als ik alle recensies lees valt het me op dat er wel heel veel telfoontjes verdwijnen bij Post.nl! Toeval??
Op 20 november nog steeds geen telefoon! Ondertussen is de telefoon 2 maanden geleden al besteld!
Update 26 november, afgelopen vrijdag bericht ontvangen dat het toestel verstuurd zou gaan worden, helaas geen track & trace code ontvangen en nog steeds geen telefoon. Als je gaat bellen weet niemand iets en wordt de schuld gegeven aan Black Friday, hopeloos bedrijf!
En we gaan nog even door, het blijkt dat er op de verzending 23 november een verkeerd etiket is geplakt waardoor de telefoon weer terug naar GSMWEB wordt gestuurd, Wij zijn klaar met dit bedrijf en hebben op advies van onze rechtsbijstand gekozen voor een cashback, hun betalen het verschil van de gewone winkel en GSMWEB. Nu nog maar afwachten wanneer dat gestort wordt! 1 les NOOOOOOOIT meer naar GSMweb, heb dit van mijn leven nog niet mee gemaakt, een bedrijf waar zoveel fout gaat. AMEN!
Op 3 december nog steeds niets gehoord, als je op Facebook je ongenoegen uit wordt dit verwijderd!
En wat is nu precies je vraag? Of wilde je gewoon ff gsmweb.nl zwart maken?
Volgens mij mag je hier je ervaringen over webshops delen dus dat doe ik, zodat mensen gewaarschuwd zijn voordat ze hier iets bestellen! Werk je daar soms?
Ja hoor, hij werkt bij GSMweb, en bij elk ander bedrijf waar hij niet meteen negatief over is. Wat een zwaktebod is dat zeg!

Theotrucker
Berichten: 1182
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: GSMweb maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door Theotrucker » 07 dec 2018 14:25

Maar welk bedrijf is media advies. Ik kan geen kk vinden. Zijn die wel betrouwbaar en representatief?

sylvesterb
Berichten: 2947
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: GSMweb maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door sylvesterb » 07 dec 2018 14:49

Media Advies schreef:
07 dec 2018 14:11
Volgens mij mag je hier je ervaringen over webshops delen dus dat doe ik, zodat mensen gewaarschuwd zijn voordat ze hier iets bestellen! Werk je daar soms?
Je verward de functie van een review site, waar je ervaringen kan delen over webshops (als ze dat reviewen) en een forum waar je vragen kan stellen zoals waar je nu op zit. Dit is een consumenten forum waar je dus als bedrijf eigenlijk niet welkom bent (beetje bot gezegd).

Ik werk niet bij GSMWeb, maar zoals je al hebt ervaren kiezen we hier nooit blind de kant van de "boze" consument/zakelijke gebruiker. We doen hier graag aan wederhoor.

Uit uw bericht zie ik dat er bij PostNL iets is fout gegaan en dat u afgaat op de reviews online, vergeet niet dat bijna geen enkele ontvanger van een pakket van PostNL die wel tevreden een review plaatst. Gaat er wat mis dan doen ze dit wel.

Het punt dat door Black Fridat bepaalde zaken niet soepel lopen lijkt me niet geheel verzonnen door GSMWeb. Ik lees eigenlijk dat ze het netjes hebben opgelost door een cash back te doen.

Media Advies
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2018 14:38

Re: GSMweb maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door Media Advies » 07 dec 2018 16:55

Misschien moet je eens gaan kijken bij klacht.nl, hoeveel klachten daar zijn over GSMweb.nl en op geen enkele klacht reageert GSMweb.nl. Wij hebben niet voor niks rechtsbijstand ingeschakeld. En die cash back moeten we nog maar afwachten, 2 weken later hebben hun nog niks gestort. En de meeste klanten zijn allemaal consumenten, dat zijn wij ook. Dit bedrijf is echt heel slecht, heb dit ook nog nooit meegemaakt. Ik zou zeggen ga eens googelen op GSMweb.nl. Dit is overigens voor het eerst dat ik iets over een bedrijf op een forum gooi, zo boos ben ik dus, maar helaas gebeuren dit soort zaken.

BreejKC
Berichten: 1060
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: GSMweb maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door BreejKC » 07 dec 2018 17:30

Als u zo boos bent op GSMWEB.nl, zou u er dan gewoon niet eens langs gaan? Eens een stevig gesprek houden daar in Amsterdam. Misschien om een beetje druk op de ketel te zetten even een 'brede Harry' meenemen? Hun adres staat onderaan hun website, in de grijze balk met rode dikke letters GSMWEB.

Plaats reactie