HappyBytes

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
theodorus1954

Re: HappyBytes

Ongelezen bericht door theodorus1954 » 06 jan 2019 19:34

Het is wel heel makkelijk om HappyBytes als de boosdoener aan te wijzen, terwijl dit bedrijf de bestelde spullen netjes heeft verzonden. Ik heb de afgelopen jaren ook spullen bij Happybytes gekocht en NOOIT nergens problemen mee gehad. Ik vind toch, als de te ontvangen spullen niet aankomen, dan in de eerste plaats gaat klagen bij TNTPOST, want daar is het niet altijd pluis en correct wat afleveren betreft.
Ik kan daar over mee praten, want ik had bij Intertoys halverwege 2018 een schildpad-zandbak bestelt en die werd na anderhalve week pas op mijn bestemming afgeleverd. Dat kwam alleen door de grootte van het pakket, dat teveel plaats in beslag nam en dan blijft dat staan, Daarbij ligt het ook nog vaak aan de bestemming waar het naar toe moet, als er voor een bepaalde bestemming te weinig pakketten zijn, dan wordt het ook aan de kant geschoven.
IN IEDER GEVAL KRIJGT HAPPYBYTES BIJ MIJ EEN DIKKE 10 VOOR DE GOEDE AFHANDELING VAN DE BESTELLINGEN !
VRIENDELIJK GEGROET, theodorus1954

breien

Re: HappyBytes

Ongelezen bericht door breien » 06 jan 2019 19:47

Heel leuk dat Happy Bytes van die tevreden klanten heeft. Toch komt het niet zo heel vaak voor dat tevreden klanten op dit forum posten

Plaats reactie