LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HappyBytes

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
barter
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jul 2014 09:08

Re: HappyBytes

Ongelezen bericht door barter »

Met enige verbazing lees ik de negatieve reacties van sommige mensen hier op dit forum.Ik ken Perry al heel wat jaren en ook al kom ik er niet elke dag koop ik toch regelmatig iets bij hem.En ja ook ik heb wel eens iets gekocht wat niet 100% was tenslotte kan hij er ook niet inkijken.
Ik heb bijvoorbeeld een Dell laptop gekocht waarvan na enige weken de oplader kapot ging , direct een andere zonder problemen.
Heb zelf met post.nl ook al het nodige meegemaakt maar om dit nu op Perry af te reageren vind ik totaal niet eerlijk !
Ik kan niet anders zeggen dat Perry gewoon een hardwerkende ondernemer is die altijd voor mij klaar staat zelfs al gaat het over soms relatief kleine bedragen , echt jammer van deze negatie reacties.

En ja hij heeft zeker tevreden klanten anders kun je echt niet al zoveel jaren bestaan als winkel !

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: HappyBytes

Ongelezen bericht door Moneyman »

breien schreef:
30 apr 2017 14:36
Wat is dit nu. Allemaal eendagsvlinders die hier komen melden hoe geweldig HappyBites is. Ik zou deze webwinkel bijna niet meer vertrouwen.
:mrgreen:

Gesloten