Helpt ING Bank nepwebshops?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
sylvesterb

Re: Helpt ING Bank nepwebshops?

Ongelezen bericht door sylvesterb » 08 jan 2020 12:03

Moneyman schreef:
08 jan 2020 08:07
sylvesterb schreef:
08 jan 2020 08:02
Komkommertijd schreef:
07 jan 2020 19:39
Voor een paar schoenen aangifte doen, ik neem verlies en jammer dan, je kreeg toch zelden ooit iets terug.
Aangifte doen om iets terug te krijgen is inderdaad veelal zinloos, maar door aangifte te doen voorkom je wel dat er andere slachtoffer worden.
Ook dat is, gezien de snelheid waarmee dergelijke bedrijfjes oppoppen en verdwijnen, een illusie.
In dit geval schijnbaar niet want het bedrijf is volgens TS al enige jaren actief. Baat het niet dan schaadt het niet, maar als je geen aangifte doet heb je ook geen recht van spreken naar mijn mening.

Komkommertijd

Re: Helpt ING Bank nepwebshops?

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 08 jan 2020 13:16

De Pop Up bedrijven die erg jong zijn.... Money heeft 100% gelijk hierin.

De bank kan niets doen, alleen tegen de eigenaar bij KVK kijken of er nog iets te halen is.
Maar ik denk dat er vele schuldeisers zijn en zelfs onze Moneyman langs sturen meer kosten dan baten opleverde!

Jonge bedrijven zijn een verhoogd risico, en 6x per jaar een nieuwe opstarten en je leverde 0% van alle goederen en je hebt 100% winstmarge helaas!

Plaats reactie