Ibood, een internetbedrijf wat dagelijks een nieuwe superaanbieding heeft!
Het ziet er allemaal prachtig uit, u vult uw (klant)gegevens in, betaald het product met je creditcard of IDEAL en een paar dagen later (tussen 1 - 5 werkdagen heeft u het bestelde in huis.
Gemakkelijk, handig, je hoeft de deur niet meer uit. Op alle producten zit minimaal 1 jaar garantie.....
Allemaal redenen om via het www artikelen aan te schaffen.
Of, toch maar niet????
Het blijkt dat de firma Ibood in het verleden nogal eens wat steekjes heeft laten vallen...
OK, kan gebeuren toch?? De website enigzins aanpassen en draaien maar weer. Want er moet WINST gemaakt worden!
Die paar klantgegevens meer of minder, wat maakt het uit??
Hier blijft het echter niet bij. De beloofde garantie en service laten nogal te wensen over in het geval van een flink aantal gedupeerden.
Dus gingen deze gedupeerden op het Ibood-forum schrijven....
Ibood houdt dus niet zo van negatieve reclame op hun eigen forum. In plaats van zaken netjes op te lossen en hun klanten tevreden te houden vonden ze het belangrijker om deze gedupeerden een IP-ban op te leggen.
Deze konden niet meer lezen en schrijven over het door hun aangeschafte Ibood artikel.
De service bleef uit, beloofde afspraken werden niet nagekomen.... reparaties vonden niet plaats of gedupeerden kregen zelfs voor de vierde keer (!!!!) een 2-hands of gerepareerd artikel thuis afgeleverd in plaats van een nieuw artikel. Waarvoor ze wel betaald hebben!
Sommige van Ibood's klanten wonen in België en zijn kapitalen kwijt aan het iedere keer weer bellen met Ibood.
Gedupeerden worden behandeld als snotneuzen.
Het kost gedupeerden snipperdagen die ze opgenomen hebben omdat er een nieuw artikel zou worden afgeleverd.....
Boos, ten einde raad, pissed-off...... hebben ze zich inmiddels gemeld op: http://www.belazerdophetnet.nl"
Leest u even mee?
Ibood presteert het om vier x achter elkaar een defecte DVD-recorder af te leveren
Ibood vermeld op de website NIET dat het om gebruikte of gerepareerde artikelen gaat
Ibood verwijst naar de transporteur als er 'schade' aan een artikel zit, echter: Ibood als verkoper is verantwoordelijk
Ibood beloofd gedupeerden terug te bellen maar doet dit niet
Ibood beloofd geld terug te storten maar doet dit niet
Ibood beantwoord geen e-mail van gedupeerden
Ibood leest mee in het betreffende topic en onderneemt..... niets
Ibood verwijdert negatieve berichten van hun eigen forum
Ibood geeft leden die negatieve berichten plaatsen van hun eigen forum een ban
Inmiddels hebben wij, van http://www.belazerdophetnet.nl een club van gedupeerden en Ibood gebanden.....
Wij adviseren deze mensen om massaal aangifte van oplichting te gaan doen tegen dit 'bedrijf'.
Het tranendal dat Ibood heet - veroorzaakt heel veel consumentenleed.....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |