LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door killythebid »

wawe niet te geloven ik heb ook mijn geld terug zie [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] waarom niet eerder dan had dit alles gespaart gebleven dat gemekker
en jij zelf had dan een goede naam verder op kunnen bouwen met je webwinkel hier sluit het allemaal nog een prettig en zakelijk uiteinden

mvgr rj kropman nijmegen

Bartman112
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jan 2009 20:24

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Bartman112 »

Het klinkt mij allemaal bekend in de oren. Veel beloven maar niets doen.

Mijn gevoel zegt me dat dit oplichters zijn.

Ondanks hun toezeggingingen vanaf 19 december 2008 is het bedrag van ruim 738,60 euro nog niet terugbetaald, ook niet nadat [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] ('hoogst persoonlijk') per mail aangaf dat het geld teruggestort zou worden.

Ze hebben dit keer de verkeerde te pakken. Ik heb alle tijd, de drive en de relaties om deze heren tot inzicht en actie te laten komen.

Per 5 januari 2009 starten de acties. Het jaar zal vervelend beginnen voor 4allclients. Dat is mijn belofte, en in tegenstelling tot [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] houd ik woord.

PS: U hoeft zich echt niet druk te maken over deze lieden. Het komt uiteindelijk prima op z'n pootjes terecht! Alles komt tot hem die weet te wachten.

4AllClients
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2008 07:39

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door 4AllClients »

Zoals u hierboven leest hoeft u zich helemaal nergens zorgen over te maken. Het aankoopbedrag is al onderweg.
Binnen 24 uur is het bijgeschreven op uw rekening.

dirdem
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 dec 2008 22:51

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door dirdem »

Ik heb [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] vandaag alle gegevens ivm met mijn probleem (gemeld op 29/12/2008) doorgezonden en hou jullie op de hoogte over de verdere afwikkeling van deze zaak.

Paul van den heuvel
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 dec 2008 14:16

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Paul van den heuvel »

Afhandeling van mijn probleem met 4allclients
Na het openen van de klachtenadres van 4allclients heeft [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] via de email contact met mij gezocht.
Het terug te storten bedrag voor de aanbetaling is correct op mijn rekening gestort. In mijn aangetekend schrijven ( elders hier te vinden) had ik ook mijn telefoonkosten en kosten voor het aangetekend versturen van mijn brief opgenomen. [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] heeft hiervoor een voorstel aan mij gedaan waarmee we beide tevreden waren. Nog
dezelfde dag is het afgesproken bedrag op mijn rekening gestort.
Ondanks alle perikelen rond het gebeuren heeft het bedrijf, voor mij, het probleem alsnog netjes opgelost. en is de zaak wat mij betreft gesloten.
Tot slot hebben [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en ik elkaar een goed en veilig 2009 gewenst.
[/u]

dirdem
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 dec 2008 22:51

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door dirdem »

update:
na het verzenden van mijn gegevens naar [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] is er gisteren contact geweest per email tussen [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en mezelf

vandaag heb ik het bericht ontvangen dat het openstaande bedrag door 4allclients teruggestort werd naar mijn rekening.

ik wacht het resultaat af en hou jullie verder op de hoogte van deze zaak

myster-y
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2008 10:32

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door myster-y »

ATENTIE ATENTIE: GEEN ZAKEN DOEN MET 4ALLCIENTS
Zoek op internet naar wat computer onderdelen.
Bestel een aantal zaken bij 4allcients omdat me dit ruim 30,- zou schelen.
Heb op diverse sites gekeken en las zowel goede als slechte recensies.
Vooral bij Ciao Shopping vind je goede recepties.
Ik denk ok dan ze zijn nergens bij aangesloten maar koop zo vaak wat via internet
dus zal het wel goed zitten.
Het begon met de site, die loopt voor geen meter en een aantal knoppen doen het niet.
Dacht eerst dat het aan mijn Pc lag maar dat is niet zo.
Besteld en krijg netjes bericht dat de bestelleng geplaatst is en levering binnen 3 tot 5 dagen.
Toen bleef het stil na 3 dagen geen reactie na 5 dagen ook niet.
Dan maar mailen en opeens een bericht binnen 3 dagen wordt geleverd.
Weer niks en weer mailen.
Weer van er wordt binnen 3 dagen geleverd.
opeens na 14 dagen komen de spullen binnen.
Pff kom er nog goed mee weg nadat ik ondertussen internet eens had afgestruind naar reacties.
Kijk in het pakket en zie dat ze me geheugenchips geleverd hebben van 30 euri terwijl ik
een processor van 77,- euri besteld had.
bellen ( duur en lang wachten ) o ja daar is iets mis gegaan.
We sturren u een mail met een MRA nummer stuur het terug en dan gaan we kijken dat u zo snel als mogelijk uw spullen krijgt.
Mail, nog een mail, een mail met klemtoon, een mail van ik kom het wel ophalen enz.
Het heeft er uiteindelijk toe geleid dat ik 45 dagen na de bestelling mijn processor heb binnen gekregen.
Inmiddels had ik elders een besteld ( binnen 2 dagen ) dus zit ik nu met een processor.
Volgens sommige klagers heb ik nog geluk dat ik überhaupt nog iets binnen heb gekregen.
Ik doe al ruim 10 jaar zaken op internet maar heb nog nooit een bedrijf meegemaakt zoals 4allcients.
Waardeloos, blijf er weg, doe geen zaken.
Totaal 50 dagen ergernis, 20 mailtjes telefoontjes.
Gelukkig kom ik er nog redelijk van af het jan erger.
Doe je voordeel hiermee
Gr

mat

djdumas
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jan 2009 10:13

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door djdumas »

Ik heb een tijdje geleden een bepaale type Creative X-FI kaart bij hun besteld omdat volgens hun site ze deze nog op voorraad hadden. Vond het al merkwaardig omdat ik zelf in de IT werk en wij ze zelf niet meer konden bestellen via onze eigen leveranciers, vandaar dat ik dacht nou dat is mooi, 4allclients heeft ze dus nog wel. Achteraf is het idd allemaal kant en klare onzin dat ze iets op voorraad hebben, is gewoon hun manier op mensen te lokken, wel slim van ze, maar voor mij super irritant en je hebt er achteraf helemaal niks aan en je zit alleen met een hoop ellende.

Nu zag ik dat meneer van 4allclients zelf iets had gepost over dat alles niet zo verloopt zoals het zou moeten, en dat ze er alles aan deden het te verhelpen. Ik dus een mail gestuurd naar [email protected] dat ik het geld zsm terug wil, want ook ik ja had natuurlijk al geld gestort voor de "virtuele geluisdkaart". Een mail terug gekregen:

Hierbij bevestigen wij u dat wij het (een deel van het) aankoopbedrag en de omzetbelasting, indien van toepassing, via de oorspronkelijke betaalmethode hebben terugbetaald.

Het betreft terugbetalingsnummer: 1008963
Ordernummer: 1133443989
Datum van terugbetaling: 08-01-2009
Terugbetalingsbedrag: €175.69
Afhankelijk van uw bank en land waarin de betaling heeft plaatsgevonden kan het 1-5 dagen duren voordat u het terugbetaalde bedrag ontvangt.
Hierbij bevestigen wij u dat wij het (een deel van het) aankoopbedrag en de omzetbelasting, indien van toepassing, via de oorspronkelijke betaalmethode hebben terugbetaald.

Die 1-5 dagen zijn nu dus voorbij, maar er staat nog geen stuiver bijgeschreven. Heb wederom een mail naar [email protected] gestuurd, ben benieuwd wat we nu weer krijgen.

duk
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jan 2009 15:52

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door duk »

voor de 2 de verjaardag van onze dochter wilde we graag een videocamera om alles vast te leggen ... wij kwamen bij 4allc. uit snel en goedkoper dan bij andere internetsites aangezien wij heel hard moeten sparen voor zulke aankopen waren we erg blij ... maar naar een paar dagen was de verzend datum al een paar keer verzet en was hij er zeker niet met de verjaardag van onze dochter :( ... nu hebben wij alles geanuleerd maar moeten wij 4 weken wachten voor dat ons geld er weer is onze kleine man is ook bijna jarig en dat willen we wel graag vast leggen ..... hebben jullie misschien tips hoe ik snel ons geld terug krijg zodat we gewoon in een winkel onze aankoop kunnen doen ... alvast bedankt

djdumas
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jan 2009 10:13

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door djdumas »

Terugkomend op mijn vorige post.
Na nog een paar keer een mail te hebben gestuurd naar [email protected] heb ik dan nu vandaag eindelijk mij geld terug!
Al met al heeft het dus vanaf de bestel datum 16-12-2008 precies een maand geduurd dat ik mijn geld terug kreeg.

De enige manier het terug te krijgen is schijnbaar toch om aan te dringen via het emailadres. Bellen heb ik nooit gedaan, want zo'n achterlijk bedrag per minuut te betalen, is natuurlijk nog eens extra geld klopperij.

Duk, hopelijk lukt het jullie ook nog het geld terug te krijgen binnen deze maand, en wat ik al zei, probeer gewoon te blijven mailen.

Heb in ieder geval weer een wijze les geleerd, altijd eerste ff googlen naar een webwinkel aanbieder en ervaringen opzoeken, voordat je iets besteld.

dirdem
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 dec 2008 22:51

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door dirdem »

Na 6 maanden is het verschuldigde bedrag volledig aan mij terug bezorgd.

Dit forum heeft zeker zijn dienst bewezen.....
Succes verder!

Daniel.Spijker
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2009 10:45

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Daniel.Spijker »

Beste Mensen,

Ook ik ben al enige maanden in de weer met deze firma, en keer op keer sla ik van verbazing achterover.

Toch als ik zo alles kijk heb ik het idee dat men de naam probeert te zuiveren, pricewatch op tweakers is reeds verwijderd en ook hier lijk alles op gelost te worden!

Toch wil ik even aanmerken dat men ALLEEN de grootste schreeuwers op pakt van de internet fora. Ik heb mij altijd onthouden van dergelijke commentaren en alles formeel per e-mail en brief afgehandeld.

Conclusie: Aangetekende brief van advocaat is verstuurd, en einddata van crediteringstermijn verloopt over aantal dagen.

Resultaat: Waarschijnlijk gang richting de rechter, heb niet het idee dat men mijn probleem nog oppakt.

M.a.w: Laten we niet niet doen alsof alle problemen zijn opgelost, er zijn ook veel consumenten welke niet geholpen zijn.

duk
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jan 2009 15:52

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door duk »

beste mensen vandag kreeg ik een bevestiging via de mail van 4allc. dat hun het geld over gemaakt hebben en dat het binnen 1 a 5 werkdagen opstaat .... ben benieuwd of dat werkelijk waar zo is ... ik hou jullie op de hoogte

duk
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jan 2009 15:52

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door duk »

hier goed nieuws we hebben ons geld terug en binnen de beloofde dagen die ze hadden gedaan :D wij zijn erg blij

4AllOplichters
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2009 13:13

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door 4AllOplichters »

Hallo mede-slachtoffers,

Ook ik ben door deze malafide firma opgelicht. Ze blijven de levertijd steeds, keer op keer uitstellen. En als ik hun vriendelijk vraag om mijn bestelling te annuleren krijg ik na enkele mails pas de reactie dat deze al in het verzend traject zit, terwijl de verwachte levertijd veel later is...

Ze blijven me maar aan het lijntje houden door de levering keer op keer uit te stellen en het onmogelijk maken om mijn bestelling te annuleren. Als consument heb ik toch het recht om bij koop op afstand binnen 7 dagen na aankoop mijn bestelling zonder reden te mogen annuleren of niet dan?

Ondertussen ben ik weer een week verder. Vandaag heb ik telefonisch contact met hun opgenomen (bel 074 2916245 en niet hun 45ct/pm nummer) waarna mij nogmaals werd verteld dat mijn bestelling niet ge-annuleerd omdat deze al in het verzend traject zit. Ik maakte duidelijk dat dit niet de eerste keer was en vroeg haar hoezo ik dan nog geen track & trace nummer heb.. Vervolgens word ik doorgeschakeld en krijg ik een track & trace nummer... Deze zou vanaf vandaag 8u te volgen zijn, even afwachten tot vanavond dus..

En nu maar hopen dat het verstuurde pakket mijn bestelde laptop is en geen kat in de zak zoals meerdere mensen is overkomen.

Mvg,
Rodney Jaspers
Aan alle slachtoffer: ga door tot het eind en stop niet tot je je geld terug hebt! Indien je hun telefonisch wilt bereiken kan dat op 074 2916245 ipv hun 45ct/pm nummer..

kasker
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2009 11:30

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door kasker »

Ik geloof dat ze de zelfde truc met mij uithalen.
Ik heb een acer pc besteld, en betaald via ideal. Deze had maandag afgeleverd moeten worden, maar dus niet.
De verwachte levertijd is nu twee keer versteld.
Ik heb gevraagd om de bestelling te annuleren, maar dat willen ze niet doen. quote: "we kunnen de bestelling niet annuleren, deze zit in de aflever traject".

Iemand nog advies?

Daniel.Spijker
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2009 10:45

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Daniel.Spijker »

Ideal is net als PayPal een betalingsmiddel waar de consument beschermt is. M.a.w: via de bank kan je elke IDEAL betaling terughalen.

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door roro25 »

@ Daniel

Klopt absoluut niet wat je zegt. Een ideal betaling is een gewone overboeking (welke ook niet door de bank is terug te halen) alleen direct bij bestelling te gebruiken.

Zie www.ideal.nl voor meer info.

alleen automatische incasso's (geen enmalige) zijn te storneren, omdat iemand nders dan jij zelf geld van jou rekening haalt. Voor ovb e.d autoriseer jij altijd zelf de betalng.

Daniel.Spijker
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2009 10:45

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Daniel.Spijker »

Excuus, je hebt gelijk:"


Kan ik een iDEAL-betaling terugdraaien?
U kunt een iDEAL-betaling niet terugdraaien. Tijdens het betaalproces wordt u nadrukkelijk verzocht een akkoord te geven voor een betaling. Wanneer u het akkoord op dit betaalverzoek geeft, kan deze handeling niet ongedaan worden gemaakt.

pieterbr
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jan 2009 15:14

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door pieterbr »

Beste gedeputeerden,

Ikzelf ben ook (ex-)slachtoffer van de praktijken van de heren Rob en Tom Lundig en hun bedrijfje 4AllClients. Omdat ik dermate walg van de manier waarop ze mij (en velen met mij) behandeld hebben, heb ik een website & forum opgericht waar iedereen in de toekomst zijn klacht kan plaatsen. Zo komen alle klachten en eventuele oplossingen op één centrale plaats.

De website is http://www.4allclients.net . Daarnaast zoek ik nog mensen die mee willen helpen aan de inhoud van 4allclients.net. FAQ’s ( http://www.4allclients.net/faq ) aanvullen, een actieplan samenstellen en dergelijke.

Gesloten