LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
indianajoost
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 feb 2008 23:19

Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door indianajoost »

Ik heb een bestelling bij 4allclients gedaan (15-1-2008). Na 5 werkdagen had ik nog steeds niets ontvangen en een mailtje gestuurd. Daar kreeg ik het antwoord op dat het product niet meer leverbaar was en dat het bedrag 'per ommegaande' terug zou worden gestort. Dat is inmiddels al weer 2 weken geleden en er is nog niets gebeurd. Na een nieuwe e-mail van mijn kant kreeg ik de verzekering dat ik mijn geld 'zo spoedig mogelijk' terug kon verwachten op mijn rekening. Ik ben het wachten zat en zou graag informatie willen over het nemen van verdere stappen om ervoor te zorgen dat ik het verschuldigde bedrag terug krijg.

remonwaasdorp
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2008 13:28

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door remonwaasdorp »

Hallo, mij is bijna hetzelfde overkomen. Ik heb ook al meerdere beloftes tot terugbetalen ontvangen via mail, echter betalen ze nooit! Ook bellen heeft geen zin aangezien er nooit word opgenomen en je betaald er wel voor! Ik stuur nu een aangetekende brief, waarin staat dat ze mijn geld moeten terugstorten. Ik zal de brief hieronder posten.
Let wel op dat je begint mij je iegen info klantnummer ordernummer etc.
En daarna hun adres.

Mocht het alsnog uitblijven aangife doen en als je rechtsbijstand hebt deze hiermee verder laten gaan. Echter is het moeizaam om je geld terug te krijgen en dat weten ze! Succes i.i.g.

Afzender;
Naam:
Adres:
Postcode en woonplaats:
E-mailadres:
Klantnummer:
Ordernummer:

Aan ;
Naam: 4allclients
Adres: Opaalstraat 14
Postcode en woonplaats: 7554TS Hengelo


Geachte heer/mevrouw,


Op <aankoopdatum> kocht ik bij u <product>. Hierbij heb ik het bedrag van <EUR ....> gestort op uw rekening 674773837. Echter bleek er iets verkeerd te zijn gegaan in uw systeem en bleek mijn product niet leverbaar. Hierdoor werd mijn bestelling geannuleerd en zou mijn geld worden teruggestort. Echter bleef het terugstorten van mijn geld uit, waarna ik u meerdere malen heb aangeschreven via e-mail. Echter tot op heden is terugbetaling uitgebleven ondanks meerdere beloftes dit te doen.

Ik verzoek u het bedrag van <EUR ....> binnen 5 werkdagen, na het ontvangst van deze brief, terug te storten op mijn rekening. <Rekeningnmr>. Mocht het bedrag niet binnen deze termijn op mijn rekening staat zal ik rechterlijke stappen ondernemen.

Met vriendelijke groet,

<naam, handtekening>

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Terugbetaling vooruitbetaald en niet geleverd.

Na zo'n aangetekende brief waarin u een termijn heeft gesteld daarna kontakt opnemen met;
[email protected]
en dan vragen naar hun "laatste aanmaningsservice"
Reageert 4allclients daar nog niet op dan gewoon aan directincasso dan maar vragen het incassotraject maar op te starten.

Hooguit heeft u de kosten van iets meer dan 30 euro aan dossierkosten en dit alleen als 4alclients failliet is gegaan in die tussentijd.

Grootvader

kalf75
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2008 15:19

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door kalf75 »

Ik kocht bij deze dubieuze kliek (achteraf gebleken!) Windows XP Prof 64bit.
Ze stuurden mij Windows XP Prof 32bit. En daar had ik al twee legale versies van. Ik kon aan de verpakking niet zien of ik 64bit of 32bit had ontvangen dus moest ik wel in de verpakking kijken. Ze hadden wel het vermoeden dat zij een fout hadden gemaakt en vroegen mij de zending terug te sturen. Ik had ze verteld dat ik de verpakking had geopend. Een net briefje erbij gedaan en aangetekend retour gezonden. Twee dagen later weer terug ontvangen zonder commentaar!
E-mails werden niet beantwoord, telefonisch moeilijuk bereikbaar, en de receptionistes moesten met allerlei leugens de boot afhouden.

Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik ze beschouw als oplichters en de mail zonder hoogachtend beeindigd omdat ze dat niet waard zijn en alleen maar braakneigingen veroorzaken.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door jor »

Ik kon aan de verpakking niet zien of ik 64bit of 32bit had ontvangen dus moest ik wel in de verpakking kijken.
4allclients is een ballentent maar met dit verhaal kan ik niet veel. Ik heb hier voor mij liggen de verpakking van (Windows XP Home 32bit OEM 1pk )en het staat dus wel degelijk op de buitenkant. Dit is een OEM-versie en daarom even verder gekeken naar de fullversie van XP die in de familie is en ja hoor, hier staat net als op de OEM( Microsoft Produkt Description , WINXP Home Fullversion 32-bit 1pk ) op de buitenzijde van de verzegelde doos en dus hoef je dit niet te openen om het te zien.Geen enkel bedrijf neemt geopende software terug ivb met kopieeren.


Mvg Jor.

kalf75
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2008 15:19

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door kalf75 »

Beste Jor,

Je hebt gedeeltelijk gelijk met jou verweer. Op de verpakking staat wel Windows XP Prof Dutc CD Origin Ireland. Op mijn verpakking echt niet of het 32 of 64 bit betreft. Nog afgezien daarvan. Ik bestel 64bit en heb daar ook het nodige voor betaald. Nou kom ik over de miskoop nog wel heen, maar het feit dat zij niet communiceren zoals je mag verwachten van een bonafide(?) zaak en de meisjes van de telefoon de kastanjes uit het vuur laten halen daar walg ik van. Het zijn gewoon mestkevers. Ik heb drie originele legale Windowsversies waarop de inhoud wel goed staat vermeld.

Bedankt voor je reactie en hartelijk gegroet.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 21 Mei 2008 18:18 door kalf75

Beste Jor,

Je hebt gedeeltelijk gelijk met jou verweer. Op de verpakking staat wel Windows XP Prof Dutc CD Origin Ireland. Op mijn verpakking echt niet of het 32 of 64 bit betreft. Nog afgezien daarvan. Ik bestel 64bit en heb daar ook het nodige voor betaald. Nou kom ik over de miskoop nog wel heen, maar het feit dat zij niet communiceren zoals je mag verwachten van een bonafide(?) zaak en de meisjes van de telefoon de kastanjes uit het vuur laten halen daar walg ik van. Het zijn gewoon mestkevers. Ik heb drie originele legale Windowsversies waarop de inhoud wel goed staat vermeld.

Natuurlijk is het een waardeloos bedrijf en het feit dat men je niet behoorlijk te woord staat is slecht. Ik begin me af te vragen hoe orgineel deze versie was,je hebt zelf dus ook 3 legale versie's waar het op de buitenkant staat en dat is hier hetzelfde.Maar goed,het doet niets af aan het feit dat geopende software nooit word teruggenomen zelfs door de beste shops .Dit bedrijf presteert slecht
http://tweakers.net/shopreview/7547/4al ... t-com.html


Mvg Jor.

opa60
Berichten: 210
Lid geworden op: 02 aug 2005 16:23

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door opa60 »

Nee het is geen fris zaakje. Heb een airco van tronix bij ze besteld, omdat je er een lader en oplaadbare batterijen bij kreeg. Kijk maar op kieskeurig. De airco is geleverd maar de rest niet, heb gemaild en ze zouden er achteraan gaan.Weer een week later weer gemaild, bericht terug gehad, dat ik er geen recht op had omdat het een fout van hun was.mvg opa is inmiddels goed gekomen heb kieskeurig ingeschakeld en binnen enkele dagen had ik de oplader met batterijen binnen groetjes
Laatst gewijzigd door opa60 op 07 sep 2008 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.

divedevil
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2008 19:53

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door divedevil »

Ik heb een maand geleden twee gamepads besteld, al vier keer een bericht gehad dat de leverdatum is verlaat. Telkens als de volgend verwachte leverdatum is verlopen krijg ik een dag erna weer een nieuwe verwachte leverdatum.
Mijn argwaan groeit met de dag....... google maar eens op "4allclients klachten" dan zul je merken wat ik bedoel.
Mijn zoontje van 9 is diep diep teleurgesteld. hij zou 23 augustus 1 van de 2 bestelde gamepads voor zijn verjaardag krijgen. het cadeau van zijn papa en mama heeft hij nog steeds niet gehad.... Mijn conclusie is zoals vele 4allclients klanten al aangeven:

4AllClients.com® - Saving people money so they can live better lives.™

Lachertje he dit bovenstaande bovendien ook nog gejat van Wall Mart, maar moet zijn :

4AllClients.com® - ripping people money off so they can live miserable lives.™



Reactie van het bedrijf




Deze site is eigendom van Bedrijfsimago v.o.f, Copyright 2006
[Disclaimer][Algemene Voorwaarden][Privacy statement]
Bedrijf Plaats

Anpe68
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2008 10:25

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Anpe68 »

Begin september heb ik een computer via internet bij 4AllClients.nl besteld en dezelfde dag electronisch betaald. Op de site staat dat de computer op voorraad is en voor de zekerheid heb ik gebeld met 4AllClients of dit daadwerkelijk zo is. Dat werd bevestigd.
Enkele dagen later ontvang ik een email van 4AllClients.nl waarin de vermeld wordt dat de computer niet meer leverbaar is en het aankoopbedrag binnen 7 dagen wordt teruggestort op mijn rekening. Tot op heden heb ik helaas nog niets ontvangen, terwijl de termijn ruimschoots is verstreken. In de afgelopen dagen heb ik verschillende keren gebeld met 4AllClients (0,45ct/min!), maar wordt ik "aan het lijntje" gehouden. Inmiddels heb ik aangifte van diefstal gedaan.
4AllClients zijn oplichters: mijn advies is NIETS KOPEN BIJ DEZE WINKEL!!
Tros Radar; help!!

pietpietpiet
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2008 12:55

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door pietpietpiet »

Al denkende dat dergelijke zaken niet meer in Nederland voorkwamen en mij zeker niet zouden overkomen ben ik overgegaan tot aanschaf van een laptop, de prijs was niet belachelijk laag, wel het laagst. Na 1 dag na dat hij geleverd zou worden kreeg ik een bericht dat hij door een interne fout vertraagd was, toen rook ik onraad en kwam ik er achter dat ik belazerd werd, overal was hij al uitverkocht en de website was incorrect, ik kon nog inloggen maar niet meer annuleren. Telefonisch contact opgenomen, en nadat ik 1 keer werd weggedrukt kreeg ik Sanne aan de lijn, zoals verwacht werd gepoogd me zoet te houden met, u krijgt volgende week waarschijnlijk bericht, toen ik vertelde dat deze week inmiddels vorige week was gaf ik aan hem te willen annuleren. De vraag daarop was of het mogelijk was mijn geld terug te krijgen, dat was zeker mogelijk, telefonisch heeft ze gezegd in 6 dagen storten wij het terug.
Dit is de 7e dag na de telefonische overeenkomst, dus nu wil ik stappen ondernemen om mijn geld (en moeite) terug te krijgen.
Ik heb een rechtsbijstandverzekering en ze hebben officieel 30 dagen de tijd om het geld terug te storten, in de algemene voorwaarden van 4AllClients staat 7 dagen en telefonisch is 6 dagen overeengekomen. Welke acties resten mij nog? (Politie, rechterlijke macht) Is het mogelijk rente over het betreffende bedrag te eisen ter hoogte van de fictieve rente van de overheid van 4% (of hoger?) + een vergoeding van de gemaakte telefonische kosten?.


Bij voorbaat dank. :?:

Anpe68
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2008 10:25

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Anpe68 »

Enkele dagen na het doen van aangifte van oplichting bij de politie en het versturen van een aangetekend schrijven aan 4AllClients, heb ik het volledige aankoopbedrag eindelijk terug ontvangen! Goede les voor de volgende internetbestelling bij een nog onbekende webwinkel: eerst maar even "googlen"...

Minimi
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 sep 2008 23:32

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Minimi »

Ik ben er ook ingetuind en wel op 2 Augustus 2008.
Ik heb een acer laptop besteld voor 724 euro!

Nadat ik geannuleerd had, de volgende al, aangezien ik later pas allerlei slechte reviews las en ik hen niet telefonisch kon bereiken, werd de annulering ineens weer ongedaan gemaakt en toch het pakket verstuurd.

Ik ontving mijn pakket op de 8e, maar omdat mijn zaakwaarnemer mij had afgeraden dit aan te nemen aangezien ik het al geannuleerd had, heb ik deze geweigerd en is per track&trace ook te zien dat hij terug is gegaan naar het 'bedrijf' / 'oplichthoofdkwartier'.

Ik heb 1 keer gebeld met het 0900 nummer wat een fout was, want ook ik werd aan het lijntje gehouden.

Mijn zaakwaarnemer heeft een brief gestuurd met een termijn van 30 dagen gegeven. Hierbinnen is het geld niet teruggestort. Nu is er nog een brief achteraan gegaan met binnen 3 dagen, laatste aanmaning en nog steeds niets gehoord. Alle brieven zijn met track&trace verstuurd en succesvol ontvangen.

We gaan nu over tot incasso, nu het bijna 2 maanden later is. Ik ben zeer gefurieerd door dit alles, aangezien ik het niet zo breed heb en 700 euro voor mij als student zijnde een hoop spaargeld is. Ik zal nooit meer online een betaling doen dat is zeker, mijn vertrouwen in de maatschappij is ten diepste geschaad!

Ik zie hierboven dat iemand zijn geld terug heeft gekregen, na aangifte. Hoe lange tijd is hierover heen gegaan? Want ik vraag me sterk af of ze uberhaubt aan iemand iets uitbetalen.

Heeft radar dit bedrijf al eens diep onderzocht? Ze zouden echt aangepakt moeten worden! Ik ben zelf niet van de gewelddadige kant, heb nog nooit in mijn leven geweld gebruikt, maar door deze zaken heen, begin ik ook roerselen in mijn diepste wezen te vinden van agressie.

Hopelijk komt het geld spoedig terug!

pjotter50
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2008 12:50

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door pjotter50 »

Heeft het bij iemand al geholpen om een aangetekende brief naar 4allclients te sturen om je geld terug te krijgen?
Ik heb software bij de bedriegers gekocht en direct na betaling werd de order geannuleerd, het geld zou binnen 2 weken worden teruggestort. we zijn nu 2 maanden verder en ik heb nog steeds niets vernomen.
Ik ben maar een arme student, kan iemand van jullie me helpen om mijn geld terug te krijgen?

jomarbob
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2008 19:06

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door jomarbob »

Ja ook ik heb een slechte ervaring met 4allclients.
Een maand geleden een product gekocht dat een dag later door hun werd geanuleerd. Nog steeds geen geld terug ontvangen en zo te lezen zal dit ook nog wel even duren. Diverse mails en telefoontjes leveren niets meer op dan: "het ligt op de juiste afdeling"het bedrag zal per ommegaande of z.s.m. worden betaald.
Echter na een maand nog steeds geen geld ontvangen.

Dus wil je van je geld af bestel iets bij 4allclients. Hou je het liever in je zak zet 4allclienst dan in je blacklist en vertel door wat voor oplichters het zijn!

Voor mij dus never nooit meer iets bestellen bij 4allclienst.(oplichters).nl

Tros Radar, maak er eens een item van!

alexwel
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 okt 2003 11:46

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door alexwel »

Ook ik heb slechte ervaringen, hieronder een kopie van mijn ervaringen die ik op tweakers.net heb geplaatst:
Algemeen
Ik heb een Acer Aspire X3500 Bundel besteld bij 4Allclients, dez zou volgens de website op voorraad staan.

De bundel was op dat moment nergens anders te krijgen, dus ik heb de gok gewaagd, ondanks dat er hier al een aantal negatieve reviews stonden.

Ik heb de order direct via iDEAL betaald, dus de betaling zouden ze gelijk binnen moeten hebben.

Ik heb op de betaalbevestiging na niks gehoord, dus na een week maar een e-mail proberen te sturen, wat niet werkt want dan krijg je automatisch een e-mail dat je het via de website moet doen.

Uitendelijk dus via de website gevraagd waar mijn order bleef, waarna ik de volgende dag een update kreeg dat de leverdatum was gewijzigd.

Ik heb het nog even afgewacht tot die aangegeven levertijd, maar ook toen is er niks geleverd, dus heb ik telefonisch (wat al veel kost door het 0900 nummer van 0,45 p/m) de order laten anulleren.

In een e-mail die ik daarna kreeg werd gezegd dat het na 10 dagen teruggeboekt zou worden.

Na aanleiding van de reviews hier, vertrouwde ik dit dus al niet en heb ik na een week al weer gebeld waar mijn geld bleef.
Hierbij werd gezegd dat ik het geld nog niet kan verwachten omdat dit pas na 10 dagen gedaan zou worden.

Daarna dus na 13 dagen (vandaag) na de annulering nogmaals gebeld, aangezien ik het geld nog niet terug heb.
Hierbij werd gezegd dat het z.s.m. word teruggeboekt.

Dit wordt nog vervolgd..

UPDATE 21-11: Vandaag nogmaals gebeld, daarbij werd opeens gezegd dat de 10 dagen van betaling na annulering nog niet eens voorbij waren, terwijl het nu al 15 dagen geleden is dat ik de annulering heb doorgegeven.

Nadat ik daar nogal boos om werd, werdt er toegezegt dat het bedrag van ruim 600 euro op mijn rekening zou staan.

Ik laat het nog weten hoe het afloopt.


--------------------------------------------------------------------------------

Verzending
Geen verzending, alleen maar uitstellen van de order zonder iets te laten horen.


--------------------------------------------------------------------------------

Aftersales
Het bedrag van de order is na annulering niet binnen de 10 dagen teruggeboekt.

Daarnaast zijn ze alleen echt te bereiken via de telefoon, wat een duur nummer is van € 0,45 per minuut! Ook sta je standaard altijd een tijd in de wachtrij voordat je eindelijk iemand aan de telefoon krijgt!

peter4stra
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2008 10:44

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door peter4stra »

beste,

Voor iedereen die dit leest. Bestel nooit iets bij deze lui.

Ben namelijk al meer als een maand bezig me geld terug te krijgen.
En inderdaad beloven ze het geld terug te storten, en dat het bij de financiele afdeling ligt.

Ik begin er echt zat van te worden dat ik ga kijken hoe ik die lui aan kan pakken (suggestie's zijn welkom).

Heb vandaag weer een mail gestuurd........ de zoveelste......
Maar denk dat ik weinig reactie zal krijgen.

Dus graag suggestie, ben namelijk rechtsbijstand verzekerd. Dus als het zo moet dan maar die kant op......

een frusterende klant van 4allclients..........

peter4stra
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2008 10:44

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door peter4stra »

Na het sturen van een boos mailtje, kreeg ik na 2 dagen onderstaande bericht:

Ik heb hele kleine hoop dat het nu toch word teruggestort :)
Geachte heer, mevrouw,

Hierbij bevestigen wij u dat wij het (een deel van het) aankoopbedrag en de omzetbelasting, indien van toepassing, via de oorspronkelijke betaalmethode hebben terugbetaald.

Het betreft terugbetalingsnummer: 100xxxx
Ordernummer: 11334xxxxx
Datum van terugbetaling: 27-11-2008
Terugbetalingsbedrag: €1xx.xx

Afhankelijk van uw bank en land waarin de betaling heeft plaatsgevonden kan het 1-5 dagen duren voordat u het terugbetaalde bedrag ontvangt.

Wij streven ernaar om het (een deel van het) aankoopbedrag binnen 14 dagen aan u terug te betalen. Voor alle betaalmethoden geldt dat het (een deel van het) aankoopbedrag en de omzetbelasting, indien van toepassing, via de oorspronkelijke betaalmethode wordt terugbetaald.

Wij zijn gecommitteerd aan uw volledige winkeltevredenheid en bieden daarom onze excuses aan voor eventueel ongemak aan uw kant.

Voor eventuele vragen kunt u terecht bij de afdeling Customer Service. Of bezoek onze Online Help sectie (rechtsboven op elke pagina).

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ge�nformeerd.

Met vriendelijke groet,

Customer Care Center

chasca
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2008 13:54

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door chasca »

heb nog aanvullende ingo gevonden over 4allclients

http://www.4allclients.at
www.4allclients.de
www.4allclients.be
http://www.4allclients.eu/
http://www.4allclients.es/
http://www.4allclients.it/

zo meteen wordt heel europa door hun opgelicht!!!

daar moet toch iets tegen gedaan kunnen worden?

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door killythebid »

jesus ik dacht dat ik alleen zou worden opgelicht
ik heb ook een produkt besteld bij dat internet winkel en wel op
17-11-2008 het zou 2 dagen duren dan had ik het product in huis
Nou tot nu heb ik nog steeds niets ontvangen ,heb al inmiddels een email verzonden naar hen
En werd terug gemaild dat het product binnen 1 a 3 werkdagen als nog thuis kan verwachten
Zie onder :

Geachte heer, mevrouw kropman,

Bedankt voor uw bericht aan 4AllClients.com.

Wij zijn zeer verheugd met de gelegenheid om u te mogen informeren.

Het betreft ticketnummer: 124**
Modelnummer:
Ordernummer: 1133434***
Product Store: 050000240389525
Productbeschrijving: hauppauge win tv hvr-3000

Wij hebben dit voor u nagekeken. Uw product kunt u binnen 1 a 3 werkdagen verwachten. Wat betreft de: Hauppauge - Hauppauge WinTV HVR-3000. Met bestel nummer: 468**. Mocht dit niet het correcte product zijn kunt u de volgende stappen ondernemen: 1. Het product in ontvangst nemen 2. Controleren of het de correcte product is 3. Mocht het niet zo zijn contact op nemen met 4AllClients 4. U ontvangt van ons dan een Commercieel RMA 5. Met een Commercieel RMA kunt u het product terug sturen. Wij wensen u een prettig weekend toe.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nihal

Customer Care Center

4AllClients.com® - Saving people money so they can live better lives.™

Shop Low Prices Online for Computers, Electronics, Digital Cameras, Books, DVDs, Games, Software, Toys, Sports, Erotics & More.

4AllClients.com® B.V.
Opaalstraat 14
7554 TS Hengelo
Netherlands
Phone: 0900-273-8446
Web Site: http://www.4allclients.com

*** ivm privé
Helaas nog geen bestelling nog,heb inmiddels telefonische gebeld (28-11-2008)en er werd gezegd dat ik het maandag kan verwachten pffffffffff nou ben benieuwd ik geloof er niets van
Dus ff afwachten ik hou u op de hoogte en zal het verder hier melden

Afz weer een slachtoffer van 4allclients.nl

r.kropman nijmegen

Gesloten