LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe uitschrijven bij Bol.com?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Tukjes
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 apr 2018 23:07

Hoe uitschrijven bij Bol.com?

Ongelezen bericht door Tukjes »

Krijg na aankoop mail van bol.com met daarin rechtsboven de optie uitschrijven. Hierop klinken laat mij niet bij een uitschrijfpagina komen. De zoekoptie biedt geen uitkomst daar alleen gezocht kan worden in artikelen. Bovenstaande is mijn ervaring, wie legt mij uit hoe uit te schrijven?

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Hoe uitschrijven bij Bol.com?

Ongelezen bericht door witte angora »

Heb je al contact gehad met de klantenservice?

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Hoe uitschrijven bij Bol.com?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En waar wilt u voor uitschrijven? De nieuwsbrieven? Dan kun u inloggen en dan links op nieuwsbrieven klikken en de vinkjes weghalen.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Hoe uitschrijven bij Bol.com?

Ongelezen bericht door Revoked »

Klantenservice een mailtje sturen met je verzoek. Doen ze het ook nog. Ik heb hetzelfde "probleem" gehad. Zo opgelost. Binnen een dag zelfs.

stofzuigertje

Re: Hoe uitschrijven bij Bol.com?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een niet werkende link kan Spambox veroorzaken..... dus werkt contra productief....

Of je jaagde de klanten naar een van de vele concurenten... Bolus.. com?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Hoe uitschrijven bij Bol.com?

Ongelezen bericht door newmikey »

stofzuigertje schreef:Een niet werkende link kan Spambox veroorzaken..... dus werkt contra productief....

Of je jaagde de klanten naar een van de vele concurenten... Bolus.. com?
Je praat nu echt wartaal! Wat bedoel je? Een link die "Spambox" kan veroorzaken? Klanten naar concurenten jagen?

Gesloten