LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoeveel klachten zijn er over onlineveilingmeester?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Dubbeldubbel
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 apr 2011 15:08

Hoeveel klachten zijn er over onlineveilingmeester?

Ongelezen bericht door Dubbeldubbel »

Ik ben benieuwd hoeveel klachten er zijn over de online veilingen van online veilingmeester ... www.onlineveilingmeester.nl Ik heb er inmiddels zoveel slechte ervaring mee, dat ik me afvraag dat het haast niet kan dat alles zo goed loopt daar. Ja het geld graaien loopt goed!

Producten die verkeert omschreven zijn, als nieuw worden verkocht terwijl het oude kapotte producten zijn, producten die je betaalt en vervolgens nog niet kan meenemen, dat je andere producten krijgt dan besteld.

Ze lijken wel bewust heel veel informatie weg te laten en beroepen zich op hun leveringsvoorwaarden waarin staat dat ze nooit en te nimmer aansprakelijk zijn voor verkeert omschreven producten of de staat waarin deze producten verkeren.

Ze beroepen zich op ... dat je op de kijkdagen moet kijken, maar je mag toch ook wel op de beschrijvingen vertrouwen van deze producten?

Bijvoorbeeld:
Je kan geen Dell Precision verkopen en dan een Dell dimensions leveren.
Het zijn twee totaal verschillende computers.

Vervolgens drie foto's bij een product doen en dan achteraf zeggen die andere foto had er niet moeten zijn. Dat is heel erg slordig.

Als het werkt of dat het niet werkt en kapot is ... moeten ze er toch wel bij vermelden? Ze willen wel de lusten, maar niet de lasten!

Met de klachten doen ze niet veel!
Zo Dubbel!

ingridab
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2012 16:58

Re: Hoeveel klachten zijn er over onlineveilingmeester?

Ongelezen bericht door ingridab »

Onlineveilingmeester verschuilt zich achter alle regels die in de voorwaarden staan. Van te voren controleren, betalen vooraf, zelf controleren. Ook wanneer ze zelf fouten maken beroepen ze zich hier op. Het biedsysteem lag er een paar keer uit, waardoor wij op de verkeerde kavels geboden hebben. Ze kunnen het niet verklaren en leggen de verantwoordelijkheid bij de klant. Na een overeenkomst gesloten te hebben voor een kavel, deze betaald te hebben, is de helft van de kavel geleverd. Ze zeggen dat de klant zelf moet controleren of alles er is en dat de overeenkomst er in feite niet toe doet. De helft van de kavel is er dus of nooit geweest of door een ander meegenomen. Ze beschuldigen ons zelfs dat wij de kavel geheel hebben meegenomen en nu zelf beweren dat we de helft maar hebben en dat dit door hun niet valt te controleren. Geen prettig bedrijf. Kost veel geld!

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Hoeveel klachten zijn er over onlineveilingmeester?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Het aantal klachten zegt niets. Je moet het percentage weten, dus voordat je een uitspraak kunt doen moet je het aantal transacties weten en het aantal klachten. 100 klachten op 200 transacties is dramatisch slecht, 100 klachten op een miljoen transacties is heel goed.

Dubbeldubbel
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 apr 2011 15:08

Re: Hoeveel klachten zijn er over onlineveilingmeester?

Ongelezen bericht door Dubbeldubbel »

ik kan natuurlijk alleen voor me zelf spreken en wat ik gezien heb.

bij mij 8 echt foute transacties op 12 transacties is dus slecht.

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Hoeveel klachten zijn er over onlineveilingmeester?

Ongelezen bericht door Winterman »

Dubbeldubbel schreef:Ik ben benieuwd hoeveel klachten er zijn over de online veilingen van online veilingmeester ...
Googelen en tellen zou ik zeggen.

r200vi
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mar 2013 13:55

Re: Hoeveel klachten zijn er over onlineveilingmeester?

Ongelezen bericht door r200vi »

Ik heb er pas 4 gebruikte banden + velgen gekocht. Ze hebben een foto van de mooiste velg genomen de rest was allemaal tot op het bot versleten er zat zelfs een hele kromme bij. Maar ja dan heb je toch al betaalt dus wat doe je eraan.

Gesloten