LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HomeMyhomegoodies.nl: online bestelling krabpaal nooit ontvangen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
IsabelleP
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2021 10:02

HomeMyhomegoodies.nl: online bestelling krabpaal nooit ontvangen

Ongelezen bericht door IsabelleP »

In December op de website van myhomegoodies.nl een krabpaal besteld voor de kat en online via ideal betaald.
Bestelde item wordt niet geleverd en bedrijf is niet te bereiken. Bij check via internet merk ik dat er vele andere gedupeerden zijn..

NeoDutchio
Berichten: 12305
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: HomeMyhomegoodies.nl: online bestelling krabpaal nooit ontvangen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het zal wel weer over een dropshipper gaan waarvan de goederen uit China moeten komen waar weken tot maanden overheen gaan. Nog even geduld hebben en dat hebt u waarschijnlijk een waardeloze krabpaal die bij Ali nog minder dan de helft gekost zou hebben.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: HomeMyhomegoodies.nl: online bestelling krabpaal nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Jablan »

Krabpaal via de bouwmarkt: paaltje voor een hek plus een bol stevig touw plus een plank plus schroeven. En de tijd, die je nodig hebt, om dit te maken, is minder dan het wachten bij de brievenbus op een poppenhuiskrabpaal uit Azië. ;)

Moneyman
Berichten: 29998
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: HomeMyhomegoodies.nl: online bestelling krabpaal nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
11 jan 2021 14:08
... en dan hebt u waarschijnlijk een waardeloze krabpaal die bij Ali nog minder dan de helft gekost zou hebben.
... en daar krijg je dan vervolgens weer jeuk van, en komt die krappaal tóch nog van pas.

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: HomeMyhomegoodies.nl: online bestelling krabpaal nooit ontvangen

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Gelukkig heb ik geen kat. Nare beesten. Eten lieve vogeltjes op enzo. Maar mocht ik ooit een kat nemen en dan ook een krabpaal willen, nou, dan weet ik waar ik zeker niet moet zijn.

Aygulf
Berichten: 377
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: HomeMyhomegoodies.nl: online bestelling krabpaal nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Aygulf »

Zucht...... Weer een Facebook adverteerder. Waarom trappen mensen daar toch steeds in. Wordt zo vaak voor gewaarschuwd. Zijn meestal dropshippers (iemand op een zolderkamer bestelt spullen in China en verkoopt ze door). Als het niet goed meer gaat doeken ze snel hun website weer op. Geen telefoonnummer, geen KvK nummer enz. Niet voor niets adverteren ze op Facebook: veel vrouwelijke gebruikers (advertenties gaan o.a. vaak over dameskleding, met slogans als "laatste kans, op is op, 70% korting enz") laten zich verleiden. En dan maar bestellen zonder even op google te checken wat voor bedrijf (je) dit is, wat zijn de reviews enz.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: HomeMyhomegoodies.nl: online bestelling krabpaal nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Jablan »

J. Deltoer schreef:
11 jan 2021 18:03
Gelukkig heb ik geen kat. Nare beesten. Eten lieve vogeltjes op enzo. Maar mocht ik ooit een kat nemen en dan ook een krabpaal willen, nou, dan weet ik waar ik zeker niet moet zijn.
Gelukkig hadden wij katten. Fijne beesten. Brachten konijntjes, kauwtjes, muizen, hagedissen, ratten mee, eigenlijk alles wat in de bek paste. En mochten we ooit weer een kat nemen, dan willen wij geen krabpaal, want als kat is het veel leuker om je nagels aan een boom te scherpen, op het voeteneinde van het bed te slapen en alles uit de vensterbank te duwen als je daar naar buiten wilt kijken :wink:

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: HomeMyhomegoodies.nl: online bestelling krabpaal nooit ontvangen

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik zou eigenlijk nooit een smoes willen verzinnen om bij een obscure webwinkel te kopen.

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: HomeMyhomegoodies.nl: online bestelling krabpaal nooit ontvangen

Ongelezen bericht door D34M0N »

IsabelleP schreef:
11 jan 2021 10:06
Bij check via internet merk ik dat er vele andere gedupeerden zijn..
Voortaan dus checken voordat je bestelt.

Gesloten