LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
sennina
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 jul 2008 16:19

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door sennina »

zelfde verhaal hier: gsm besteld en betaald, volgens de site op voorraad. Levertijd 1-5 werkdagen. Na een week nog niets vernomen. Contact opgenomen: zeiden ze dat de betaling nog niet binnen was. Onmogelijk natuurlijk, uur later was het er toch maar werd gezegd dat het product niet op voorraad was. Ik heb de bestelling toen direct geannuleerd. Nu zeggen ze dat ik 30 dagen op terugbetaling moet wachten, belachelijk! Dit pik ik niet. Heb een klacht ingediend, krijg als antwoord dat mijn klacht onterecht is?!?! want, als het product in het centraal magazijn ligt duurt het 3-5 werkdagen. Ja dus? binnen die termijn is ook niet geleverd! Ik ga in ieder geval niet 30 dagen op mijn geld wachten. Mijn vriend is zo ontzettend nijdig dat hij naar het afhaalpunt wil rijden, met alle gevolgen van dien want die heeft een kort lontje en wordt woest als we worden getild. Maar als het te lang gaat duren vragen ze er toch echt zelf om... misschien dat ze het dan een keer leren?

sennina
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 jul 2008 16:19

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door sennina »

inderdaad NOG niet maar na alle negatieve ervaringen van anderen te hebben gelezen voel ik de bui al hangen. Bovendien is het schandalig dat ze het BEWUST de terugbetaling rekken tot 30 dagen (of zelfs langer wat dus strafbaar is). Dan kan er wel een wettelijke termijn van max. 30 dagen dagen gelden, het is dus NIET toegestaan om bewust te wachten met terugbetalen tot de 30e dag (of later). Het moet gewoon z.s.m. terugbetaald worden en dat is administratief makkelijk haalbaar binnen één week. Maar de bewering dat ze 30 dagen de tijd hebben voor terugbetaling moet dus niet letterlijk worden genomen. Terugbetalen hoort Z.S.M. te geschieden.

Dus voor nu: ik wacht uiterlijk 30 dagen, als vriendlief in de tussentijd niet z'n geduld verliest en bij hen langsgaat. Op dag 31 ga ik aangifte doen bij de politie. Hoop dat het niet nodig is.

lewohu
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 sep 2010 16:22

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door lewohu »

Op 18 augustus een op voorraad zijnd product besteld en betaald.http://forum.www.trosradar.nl/posting.p ... 69&t=75333#
Onmiddellijk een mail ontvangen met de tekst"Bedankt voor uw bestelling"
Na enkele dagen gebeld,antwoord:"het product is niet op voorraad,moet uit een ander magazijn komen maar eind van de week kunt u het tegemoet zienhttp://forum.www.trosradar.nl/posting.php?mode=reply&f=69&t=75333#"
Eind van die week een mail gestuurd met de vraag waar mijn product bleef,antwoord:"Onze excuses voor de vertraging,maar eind van de volgende week wordt het product bij u bezorgd".http://forum.www.trosradar.nl/posting.p ... 69&t=75333#
Inmiddels is het wederom het eind van een andere week en u mag 3x raden: Wederom geen bezorging door TNT. http://forum.www.trosradar.nl/posting.p ... 69&t=75333#
Deze keer een verontwaardige mail gestuurd maar nu geen respons met excuses.
Ik vrees met grote vreze dat ik het zoveelste slachtoffer ben van deze webzwendel van Extreme Discount.http://forum.www.trosradar.nl/posting.p ... 69&t=75333#

Kurf
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2010 15:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Kurf »

Lees veel verhalen hierboven waarvan ik wens dat ik ze had gelezen voor ik met Extremediscount in zee ging. Wacht nog niet eens zo heel lang op een bestelling van 18 augustus, maar de behandeling wekt nu al bovengemiddelde irritatie. De handelwijze van Extremediscount is niet alleen bijzonder klantonvriendelijk, maar neigt ook naar oplichting en fraude. Ik wacht nog even af hoe de zaken zich in mijn geval ontwikkelen, maar daarop vooruitlopend heb ik alvast een mailadres aangemaakt, waarvan ik hoop dat vele anderen zich ook melden. Mocht namelijk Extremediscount zich inderdaad ontpoppen als een zwendel, dan zal ik niet rusten voor - op welke manier dan ook - deze zaak tegen de vlakte gaat. Als de DSB Bank om te krijgen is, moet dat met Extremediscount zeker ook lukken.

Wil je ook dat Extremediscount van de markt verdwijnt, heb je nare ervaringen met deze handel, of ben je gedupeerd door Extremediscount? Aarzel dan niet, en stuur een mail met je verhaal of klacht en je naam naar: [email protected]

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Nog even gekeken op de SIDN:
Domeinnaam extremediscount.nl
Status actief
Houder Extreme Discount
Administratieve contactpersoon [email protected]
Bron: https://www.sidn.nl/over-nl/whois/

Van hun eigen site:
Voor vragen, wijzigingen en/of prijzen kunt u contact opnemen via [email protected] of door het onderstaande contactformulier in te vullen.

Per telefoon:
Voor bestellingen, prijsopgaven, voorraadindici, offerteaanvragen en productinformatie.
Belt u met; 013-7440118
en ook:
Extremediscount.nl
Nobelstraat 32
5051DV Goirle
KvK 18083279
Waarom er niet eens een aangetekend schrijven aan wagen.
Simpel, in nette bewoordingen stellen "leveren, of geld terug - binnen X dagen".
Met daarbij de melding dat als men volhard in het niet leveren, en het zwijgen in alle talen - dat er aangifte volgt.
Volgens de nieuwe policy bij 3 aangiften tegen dezelfde webwinkel gaat men onderzoek doen.

Ollin
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2010 13:07

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Ollin »

Nou ik ben eigenlijk blij dat ik eerst op google heb gekeken voor reviews over extreme discount. Ik was echt van plan om iets te gaan bestellen maar ergens dacht ik, ik ga even eerst kijken wat de reviews van de website zijn...

Ik ga nu eigenlijk kijken voor andere opties die wel betrouwbaar zijn.

MVG
Ollin

lewohu
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 sep 2010 16:22

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door lewohu »

Nader: Na diverse mailtjes en telefoontjes heb ik het op 18 augustus j.l. bestelde product vandaag,dus na 3 weken, ontvangen.
Ik wens de rest van de lotgenoten veel succes met hun afwikkeling met Extreme Discount.

GD256
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2010 21:04

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door GD256 »

Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator

dvdmeer
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2010 22:13

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door dvdmeer »

Update van 10 september: Het geld van de home cinemaset had inmiddels teruggestort moeten worden. Na een herinnering van mijn kant, komt de volgende smoes. De accountant is er maandag weer, en weer een latere e-mail dat ze er donderdag aan toekomen.

Kurf
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2010 15:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Kurf »

Ik heb vandaag mijn bestelling van 18 augustus geannuleerd. Ik ben er helemaal klaar mee. Item stond op de site als op voorraad en levering in 1-2 werkdagen. Juist dat was voor mij heel belangrijk, maar we zijn nu vijf weken, een heleboel telefoontjes en nog veel meer ergernis verder, en nog steeds moeten ze 'even zoeken waar Uw bestelling is, want we weten het zo direct niet'. Ongelooflijk!!

Verder ben ik vastbesloten een aanklacht in te dienen bij de politie te Gilze wegens oplichting en fraude.

Wat mij betreft: Extremediscount moet van de markt...!!!

Ik heb nog steeds een mailadres open staan: [email protected]. Mail je ervaringen of klachten, en ik kan die bundelen.

M.Kerkhoff
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2010 18:56

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door M.Kerkhoff »

Mijn verhaal is niet veel anders dan m'n voorgangers. Echter lijkt het me belangrijk om ook mijn negatieve ervaring achter te laten om dit bedrijf te stoppen of op te voeden.

Op 20 juli heb ik 4 producten besteld, twee lenskappen en twee filters voor m'n camera. Alles was op voorraad en direct leverbaar dus besteld en betaald. Na twee dagen nog niets ontvangen, ook geen bericht. Na een week nog niets, maar eens gebeld. Twee producten moesten nog vanuit het magazijn komen maar zouden de er de volgende dag zijn en dan zou het direct afgestuurd worden. Na nóg een week nog steeds niet ontvangen, ook geen bericht dus maar weer eens gebeld. Het zou de volgende dag binnen komen...
Natuurlijk kwam het niet. Maar toen ik weer zelf belde om te vragen hoe het er mee zat werd me beloofd dat de drie producten die binnen waren alvast afgestuurd zouden worden. Ook dat gebeurde niet. Toen ben ik maar eens gaan kijken op internet naar ervaringen met het bedrijf. Daar werd ik niet vrolijk van. Maar wat te doen?
Ik heb een mailtje gestuurd naar de eigenaar, dhr. Van Zundert, die aangaf in een reactie op deze site dat de problemen met de levering zijn verholpen en als er problemen zijn er contact met hem persoonlijk opgenomen kan worden. Geen reactie.
Vervolgens heb ik een klacht in gediend bij Thuiswinkel.org. Dat hielp, een beetje. Ik kreeg antwoord op de mail aan Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator, die beloofde dat de drie producten nu toch echt vooruit gestuurd zouden worden. Ook werd er via Thuiswinkel.org gereageerd. Daar werd gemeld dat het ontbrekende product met drie dagen binnen zou komen en de order dan afgehandeld zou worden. ??? Hoezo tegenstrijdig?
Toen na die drie dagen het product nog niet binnen was en er duidelijk niets vooruit gestuurd was, heb ik de bestelling van dat wat ontbrak geannuleerd. Twee dagen later had ik drie producten binnen. Het was inmiddels wel al 17 augustus. Overigens heeft al die tijd alles op de site op 'direct leverbaar' gestaan.
Nu had ik nog 20 euro tegoed van Extreme Discount. Dus een mailtje gestuurd dat ik het met uiterlijk drie dagen op m'n rekening teruggestort wou hebben. Ik ging op vakantie en kon er dus niet achteraan blijven zitten.
Maar vandaag, 21 september!, heb ik eindelijk m'n geld terug gekregen nadat ik gisteren een mailtje heb gestuurd met de vraag waar m'n geld bleef.
NOOIT MEER EXTREME DISCOUNT!
Het is duidelijk dat ze gebruik maken van de mazen van de wet. Ze zeggen op korte termijn te leveren maar maken gebruik van de maximale termijn (30 dagen) die ook door Thuiswinkel.org word gehanteerd. Met het terug betalen van een geannuleerde order; idem dito. En klantenservice is bij hun een afdeling ;-)

weereenklant
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 sep 2010 14:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door weereenklant »

E-mail aan Extreme Discount op 22-09-2010
De tekst spreekt denk ik voor zich:


Geachte Heer, Mevrouw,

Kunt u mij laten weten wanneer ik eindelijk de terugbetaling van 22,51 op mijn bankrekening mag ontvangen ? (zie onderstaande orderbevestiging).

Deze order is geannuleerd omdat u telkens weer niet kon leveren. De redenen hiervoor zijn uitgebreid op internet terug te lezen bij ervaringen van andere klanten van uw bedrijf.

Na het annuleren van de order is het volledig stil gebleven. Het geld zou worden overgemaakt, maar nu, ruim 3 maanden later heb ik, hoe kan het ook anders, nog steeds geen geld ontvangen.

Nu heb ik natuurlijk al het een en ander op internet gelezen over uw bedrijf, waardoor ik spijt heb ooit iets bij u te hebben besteld. Maar ja, fouten maken we allemaal wel eens, nietwaar ?

Vertelt u mij dus aub niet dat de boekhouder ziek is!

Ook heb ik gelezen dat uw standaard reactie is dat u geen bankrekeningnummer heeft waarop teruggestort kan worden.

Bij deze dus mijn bankrekeningnummer om deze opmerking te voorkomen: XXXXXXXXXX

Denkt u dat het mogelijk is dat ik op het lijstje met ontevreden klanten terecht kom die WEL hun geld terugkrijgen ?

weereenklant
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 sep 2010 14:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door weereenklant »

Update:
Ik ontving vandaag een reactie per mail op de gisteren door mij verzonden mail.
Hieronder plaats ik deze reactie alsook de reactie die ik zelf verstuurde hierop.

Mail ExtremeDiscount:
Geachte Hr./Mw.,
Excuses voor de lange duur! Het bedrag wordt uiterlijk dinsdag aan u gecrediteerd.
We hopen u zo voldoende geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we dat graag.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Extremediscount.nl

Mijn reactie:
Geachte Heer, Mevrouw,
Bedoelt u hiermee, dat het uiterlijk volgende week dinsdag 28-09-2010 wordt uitbetaald ?
Ik vraag dit omdat op internet in verhalen van diverse klanten van u terug te lezen is, dat u een verschil maakt tussen crediteren en uitbetalen.

weereenklant
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 sep 2010 14:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door weereenklant »

update:
Prompt ontving ik onderstaande reactie. Dit komt overeen met wat er ook door andere klanten wordt vermeld. Men is snel met reageren per mail.
Ik ben benieuwd. Ook als de betaling wel voor dinsdag wordt overgemaakt zal ik dit vermelden.

Mail ExtremeDiscount:Geachte Hr./Mw.,
Het wordt uiterlijk dan op uw rekening gestort. Crediteren en uitbetalen is wel hetzelfde. Denk niet dat u alles moet geloven wat er op internet staat.
We hopen u zo voldoende geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we dat graag.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Extremediscount.nl

armada
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2010 17:46

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door armada »

dag allemaal,

Als ik zo alle reacties lees, vraag ik me af waarom tros radar hier zelf nog geen item aan heeft besteed. Ook omdat ik lees dat er mensen zijn die aanbieden om gemeenschappelijk iets te organiseren, waarom niet via Radar, wellicht dat zoiets zelfs in de uitzending zou kunnen komen, dan zou dit wanpresterende bedrijf tenminste aan heel NL onthuld kunnen worden? Zijn er al mensen die hun klachten aan Radar hebben gestuurd?

Eva82
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2010 17:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Eva82 »

Hallo allemaal,

Als je dit leest hoop ik dat je je bestelling bij Extreme Discount te Goirle nog niet hebt gedaan.
Ik heb via internet een lcd tv besteld op 7 augustus, de levertijd volgens de site was 1 werkdag, op 8 augustus kreeg ik een mail dat de order was ontvangen. Na ongeveer een week ben ik eens gaan bellen (zeer slecht bereikbaar) hoe het zat met mijn bestelling, ze gaven aan dat het de volgende dag verstuurd zou worden. Dit heeft zich meerdere keren herhaald en na heel veel mailen/ bellen kreeg ik dan eindelijk op 16 september een mail dat ik mijn bestelling kon afhalen op het afgesproken punt. Toen ik na ongeveer een week de televisie uit de verpakking haalde bleek er door het beeld een verticale paars streepje te lopen, die wel erg opvallend was. Ik heb contact opgenomen met extreme discount maar volgens hun kon ik beter gelijk zaken doen met Akai zelf. Verzendkosten zouden voor mijn rekening komen hoewel ik wel bij een volgende bestelling gratis kon laten verzenden. (geweldige service he pff) Ik heb via de mail aangegeven dat ik het er absoluut niet mee eens was en dat ik echt vond dat ze slechte service leverden. Hierop kreeg ik het volgende antwoord:
"Wij handelen exact volgens de voorwaarden van de thuiswinkelwaarborg.
We kunnen de producten 20 euro duurder maken, dan kunnen we u de service wel leveren. U heeft bij bestelling zelf gekozen voor een discount organisatie".

Ik kan het echt bijna niet geloven.
Bestel echt niets bij ze, geef idd maar liever 20 euro meer uit bij een goed bedrijf, die service is het meer dan waard.

Groeten Eva
Ps Ik heb al een klacht naar radar gestuurd willen jullie dat ook ajb doen voor ze meer mensen duperen!!

dvdmeer
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2010 22:13

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door dvdmeer »

Eindelijk mijn geld terug van de twee bestellingen. Beide na diverse herinneringen van mijn kant per e-mail. Allebei ongeveer 35 dagen na de annulering en ruwweg 50-60 dagen na de bestellingsdata. :?

Mijn advies; Allereerst, nooit meer bij hun bestellen. Per e-mail annuleren zodra je ontevreden bent en dan om de zoveel tijd ze te blijven herinneren.

Mbwana
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2010 14:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Mbwana »

Op 3-09 bestelling geplaatst (product was op voorraad), op 04-09 een e-mail ontvangen met levertijd van 1 tot 5 dagen. Levering bleef uit, ondanks belofte. Diverse malen (e-mail, tel. contact en zelfs SMS) om de stavaza gevraagd. Antwoorden varieerden steeds. Uiteindelijk de bestelling op 24-09 ontvangen.
Deze shop gekozen vanwege keurmerk Thuiswinkel Waarborg en vermelding dat product op voorraad is en na bestellen binnen 1 tot 2 dagen geleverd zou zijn.
Het keurmerk geeft alleen waarborg op volgen van wettelijke regels. Certificaat wordt afgegeven op basis van antwoorden die de shop geeft op schriftelijk gestelde vragen. Thuiswinkel.org doet niets met de verschillende shopreviews en geeft derhalve geen oordeel over de kwaliteit!
Bedenk voor je bestel!
Bestel met een grote dosis geduld.

weereenklant
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 sep 2010 14:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door weereenklant »

Update van eerdere berichten.

Inderdaad, is Extreme Discount zijn belofte deze keer nagekomen.
Op 24 september ontving ik het bedrag van 22,51 op mijn rekening.

Het heeft dus zin om te blijven vragen.

armada
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2010 17:46

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door armada »

Hallo allemaal,

Ik heb ook na lang wachten eindelijk mijn product binnen!

Op 12 september besteld. Na een mail en een telefoon waar het bleef, werd het eindelijk verzonden. Wat blijkt nu dat 'op voorraad' bij deze webshop, betekent op voorraad in het magazijn in Duitsland! Dus moet het eerst helemaal van daar komen naar hun centrale magazijn en dan wordt het pas verstuurd naar de klant. Tja, dan duurt het wel even. Dus gisteren 27/9 mijn artikel ontvangen, oftewel 11 werkdagen van iets waarvan ze 3-5 werkdagen beloven. Ik moest wel even m'n hart vasthouden toen ik alle reacties hier zo las en had al spijt dat ik iets had besteld. Dom van mij dat ik niet eerder google'de, maar ja, ze hebben een Waarborgfonds voor Thuiswinkel bedrijven certificaat, dus denk je dat moet dan okay zijn! De volgende keer hecht ik daar geen enkel belang meer bij en dit is ook gelijk de laatste keer dat ik iets bij deze webshop heb besteld, ik had het artikel snel nodig en dan ga je af op de levertijd. Een vorm van dwaling! Als iets uit Duitsland moet komen, dan moet het wel heeeeel soepel verlopen wil het in max 5 werkdagen op het adres zijn.
Anyway ik heb mijn product (eindelijk) binnen en dit bedrijf zal ik voortaan vermijden.

Gesloten