LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
armada
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2010 17:46

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door armada »

ik heb niet gezegd dat ik lang heb gewacht, maar dat ik op de levertijd ben afgegaan. Nogmaals het was een artikel wat ik met spoed nodig had en hun levertijd gaf de doorslag. Er stond zowel op de website als in de bestelbevestiging LEVERtijd max 5 dagen los van of het op voorraad was. Als ik zo de verhalen lees van anderen heb ik nog geluk gehad en is 11 werkdagen idd niet lang.

nankoborsboom
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2010 21:41

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door nankoborsboom »

Op 1-8-2010 bestelde en betaalde ik (Ideal) een Philips 32PFL7404 televisie. Op de site was te zien dat de televisie op voorraad en direct leverbaar was. Op 2-8 ontving ik een mail dat de televisie niet leerbaar was. Ik kon kiezen om een ander product te kopen of mijn geld terug te vragen. In dat geval moest ik een mail sturen met de keuze te annuleren (dat hadden zij eigenlijk al gedaan) en mijn rekeningnummer en ordernummer door te geven. Ik heb gereageerd met een mail dat ik mijn geld onmiddellijk terug wilde. Het antwoord op 2-4 was: Uw annulering is in goede orde ontvangen en verwerkt. Mits u betaald heeft, wordt de betaling binnen 30 dagen, conform voorwaarden van de thuiswinkelwaarborg, aan u gecrediteerd. U ontvangt van ons (als de originele order al eens op verzonden is gezet) nog een creditnota per e-mail. Ik heb geen creditnota ontvangen, noch het geld na 30 dagen. op 5 september, na 35 dagen opnieuw een mail gestuurd, met de mededeling dat ondanks het verstrijken van 35 dagen, in contradictie met voorwaarden thuiswinkel nog steeds niet het geld terug was. Antwoord extremediscount: Excuses voor de lange duur. Het bedrag wordt deze week nog aan u gecrediteerd. Na 10 dagen nog geen geld terug. Weer een mail gestuurd. Geen reactie. Gebeld: dit blijkt alleen tussen 10 en 12 te kunnen. Als je dan belt voor service staat op een bandje dat het alleen tussen 16.00 en 18.00 kan. 10 x Gebeld met het mobiele nummer van de directeur, zoals hij aangeeft dat te doen is bij problemen, wordt niet opgenomen, geen mogelijkheid voicemail in te spreken. Toen maar afdeling verkoop gekozen. Na dreiging aangifte bij de politie te doen (dit bleek bij andere mensen die hetzelfde traject moesten ondergaan te werken) werd eindelijk actie ondernomen: op 27 september, twee maanden na de betaling eindelijk mijn geld teru :oops:

armada
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2010 17:46

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door armada »

@vogels: heeft u gelijk in, voor mijn gevoel was het ook te lang, daar komt het een beetje op neer (nogmaals ivm de tijdsdruk).

meulenbende
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2010 15:11

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door meulenbende »

Ook een zeer slechte ervaring met Extreme Discount. Na steeds uitgestelde levertijd (zijn al een maand op levering aan het wachten) aangegeven opdracht te willen annuleren (was week daarvoor nog ALTIJD mogelijk). Plots was het pakket (102,45 euro, reeds betaald) al verzonden via Kiala. Bij Kiala echter geen spoor van een pakketje wat onderweg zou zijn, terwijl het volgens Extremediscount al 4 werkdagen geleden verzonden zou zijn. E-mails worden met algemeenheden beantwoord, telefonisch is het bedrijf slechts zeer beperkt bereikbaar. Inmiddels klacht ingediend via Thuiswinkel.org waarbij dit bedrijf is aangesloten. Jammer, want aansluiting bij Thuiswinkel.org wekt veel vertrouwen en dat vertrouwen blijkt onterecht. Gezien alle andere berichten die ik achteraf lees op internet denk ik te kunnen fluiten naar ons geld (eerste verkoop via internet ervaring van onze zoon van 13, zeer in overleg met vader allerlei sites bezocht en besloten met dit bedrijf in zee te gaan: wat een teleurstelling!). WIj zullen zeker aangifte gaan doen bij de politie en mocht er een gezamelijke aktie komen tegen dit bedrijf dan sta ik voorop. Wat een schande dat zo'n bedrijf allerlei vertrouwen-inboezemende keurmerken draagt!!

schuf06
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 jun 2006 17:36

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door schuf06 »

Op 30 augustus een baardtrimmer besteld. Helaas vooraf niet gecheckt op shopreviews voor Extreme Discount.
Na twee weken wachten, bellen en mailen de bestelling geannuleerd wegens niet-levering.
En nu wacht ik al twee weken op terugbetaling van circa 65 euro. Als ik de reacties lees, dan snap ik niet hoe extreme discount hier keer op keer, maand in maand uit , mee weg komt.
De reacties op tweakers.net en andere sites zijn nog maar het topje van de ijsberg: zo blijkt een collega op mijn kamer begin dit jaar 6 weken te hebben moeten wachten op zijn vooruitbetaalde 2500 euro(!), nadat hij tevergeefs bij Extreme Discount een LCD-tv had besteld die nooit werd geleverd. Mijn collega heeft nergens melding gemaakt van dit voorval. Zo zullen er wel heel veel mensen zijn die uiteindelijk de koop zullen moeten annuleren. De renteopbrengsten zullen lucratief zijn, de hoeveelheid inkomsten lijken substantieel.

Persoonlijk vind ik dat het Extreme Discount onmogelijk moet worden gemaakt haar activiteiten op deze manier voort te zetten. Dit moet stoppen. Ofwel men levert binnen de afgesproken termijn van 2 a 3 dagen het product, of communiceert met de klant voorafgaand aan de koop dat de levertijd langer dan 6 weken zal duren, met optie op geen levering. Wil of kan Extreme Discount dit niet, dan dient men de handdoek in de ring te gooien. Omdat Extreme Discount dit zelf waarschijnlijk niet zal gaan doen, ben ik van mening dat er stappen moeten worden genomen om de consument te beschermen en nieuwe financiële slachtoffers te voorkomen.
Ik wil het bedrijf niet naar de afgrond helpen, maar kies uiteindelijk toch voor mijn medeconsumenten, aangezien het stelselmatige problemen betreft.
De leveringsproblemen lijken dermate hardnekkig dat ook leveranciers eieren voor hun geld lijken te kiezen en niet langer leveren aan Extreme Discount.
Ik roep daarom gedupeerden en gefrustreerden op om individueel een klacht in te dienen bij thuiswinkel waarborg.
Zelf heb ik dat al gedaan.
Verdere tip: dreig met inschakelen politie.

meulenbende
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2010 15:11

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door meulenbende »

Gisteren klacht geschreven in dit forum. Vandaag pakje toch terecht. Extreme Discount zei met Kiala contact te hebben opgenomen ivm "vermissing" van het pakketje. Op de vraag die ik daarop stelde kreeg ik weer een raar, algemeen antwoord. Ik besloot naar Kiala zelf te bellen. Binnen een halve minuut wist ik dat het pakje WEL op het Kiala punt bezorgd was maar dat de bevestigings e-mail naar een fout adres is gestuurd.
Inmiddels pakketje ook werkelijk in huis. Jammer dat Extreme discount enkele dagen geleden niet direct heeft gereageerd op mijn vraag waar het pakje bleef en vooral op mijn nadrukkelijke vraag op welke manier ik na kon gaan of er iets mis gegaan kon zijn bij de bezorging! Uiteindelijk blijkt dit alles dus een geval van mis-communicatie! En tevens werd ik erg verontrust door alle berichten op dit forum van mensen die precies hetzelfde overkomen leek te zijn. Vandaar alsnog dit bericht.

ms1212
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2010 11:19

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door ms1212 »

Heb ook een bestelling gedaan bij extreme discount, inmiddels 4 weken geleden betaald en nog niets ontvangen, maar wel elke week de belofte dat het vanuit hun externe magazijn moest binnenkomen en vervolgens naar mij zou worden toegestuurd! en tot op heden nog niets! en dat voor een product waar een levertijd op zat van 3-5 dagen.
Inmiddels heb ik de organisatie THUISWINKEL.ORG ingeschakeld en die gaan nu bemiddelen!
Snap trouwens ook niet waarom dit bedrijf een thuiswinkel waarborg heeft, daar ben ik dus vanuit gegaan bij deze aankoop, volgende keer dus eerst maar googlen voor een aankoop!

Dit was dus eens en nooooit meer een aankoop via EXTREME DISCOUNT!

MAXIEM

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door MAXIEM »

schuf06

In principe is het een prima zaak, dat je andere consumenten waarschuwt voor de praktijken van dit shopje. De consument kan dan in de toekomst beter en bewuster beoordelen of hij wel of geen zaken wil doen met dit bedrijf.

Maxiem.

hvanderk
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2010 15:34

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door hvanderk »

er is een manier om zaken te doen met dit berijf al je geanuleerd hebt, stuur na een redelijk termijn ( 30 dagen) een mail met de mededeling dat je over 3 dagen een afspraak hebt bij de politie om aangifte te doen van verduistering/diefstal.
Binnen ee dag reactie en geld retour.
Zag deze tip helaas pas na 3 maanden wachten op mijn geld, maar werkt wel !

Maanzaadje
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Maanzaadje »

Hallo allemaal,

Dit klinkt me allemaal heel bekend in de oren jammer genoeg!
Zelfde probleem met een tv (1100,-) die ik besteld had, maar na 3 weken wachten, waarin elke week weer beloofd werd dat hij deze week echt zou komen, vond ik het te lang duren. Ik heb de bestelling geannuleerd en toen bleek dat ze de tv niet eens konden leveren!
Kreeg toen doodleuk een mailtje dat ik nog even 30 dagen (maximaal) op mijn geld kon gaan wachten. Dat vond ik al belachelijk dus toen veel gemaild en gebeld om mijn geld eerder terug te krijgen. Dat is ook een aantal keren beloofd, maar is nooit gebeurt.
Nu is inmiddels de door hun gestelde limiet van 30 dagen ook allang voorbij en kreeg weer een mailtje dat het per 08-10-2010 op m'n rekening zou staan.
Niet dus!!!

Weet iemand of de adres gegevens van het bedrijf nog kloppen?
Ik ben het echt helemaal zat namelijk en ik denk dat ik maar gewoon "even" langs ga met wat vrienden om daar mijn geld eigenhandig op te halen.

MAXIEM

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Maanzaadje

Of het hier volgende adres een bezoekadres is, weet ik niet. Dat moet je dus zelf even uitzoeken. Jouw idee om wat potige vrienden in te schakelen, lijkt me een prima idee. Ze hoeven uiteraard geen poot uit te steken, maar moeten/kunnen wel nadrukkelijk aanwezig zijn bij deze ontmoeting.

Extremediscount.nl
Nobelstraat 32
5051DV Goirle

KvK 18083279,
T. +31 (0)13 744 0118.
E. [email protected]

Maxiem.

Spijkerschrift
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 okt 2010 10:48

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Spijkerschrift »

Beste lezer, (Heerhugowaard, 11-10-2010).

Helaas ben ook ik xxxxx door Extremediscount.nl. Woensdag 29-9-2010 heb ik een stofzuiger besteld bij Extremediscount.nl. Op de website van Extremediscount.nl staat een levertijd van 1 tot 3 werkdagen vermeld. (product op voorraad).

Na de bestelling en helaas de betaling van 136,50 euro, ontving ik keurig een email met het bericht dat ik een (tweede) email zou ontvangen zodra mijn bestelling in behandeling was genomen.

Na twee werkdagen had ik nog geen (tweede) email van Extremdiscount.nl ontvangen. Helaas ben ik toen pas Extremediscount.nl gaan google-en. Tot mijn schrik kwam ik heel veel negatieve recensies tegen. (waaronder hier bij Radar).

Uiteraard heb ik d.m.v. een email contact gezocht met Extremediscount.nl. In de loop van week 40 (uiterlijk vrijdag 8-10-2010) zou er waarschijnlijk geleverd gaan worden. 'k Heb toen meteen aangegeven dat als er vrijdag 8-10-2010 niet tot levering overgegaan kon worden, dat mijn bestelling geannuleerd moest worden.

Donderdag 7-10-2010 ontving ik een email dat mijn bestelling in behandeling was genomen. (Na 6 werkdagen). en dat de verwachting was dat er tussen de 1 en 3 werkdagen geleverd ging worden. Uiteraard heb herhaald dat mijn bestelling per direct geannuleerd moest worden.

Vervolgens kreeg ik een email met de melding dat mijn bestelling geannuleerd was. En dan komt nu het toppunt: Binnen 30 dagen zullen ze mijn geld terugstorten. WAT EEN ARROGANTIE!!

'k Heb me dan ook in mijn opvolgende email afgevraagd waar Extremediscount .nl deze arrogantie vandaag haalt. En dat ik binnen twee werkdagen mijn geld terug wens te ontvangen. (Uiterlijk 12-10-2010).

Kreeg ik vanmorgen om 9:30u een email van Extremediscount.nl dat het onmogelijk was om mijn 136,50 euro binnen twee werkdagen te crediteren. Daarbij kwam nog dat twee werkdagen geen serieuze eis was. Arrogantie ten top dus!

'k Blijf bij mijn twee werkdagen die ik Extremediscount.nl geef om mijn geld terug te storten. (uiterlijk 12-10-2010). Mocht ik geen geld terug ontvangen binnen de in mijn ogen redelijke termijn, dan schakel ik mijn rechtsbijstand in. Daarbij zal ook ik zeker aangifte gaan doen van diefstal bij de politie. (Deze behandeling pik ik toch echt niet van Extremediscount.nl!).


Met vriendelijke groeten,

Stefan Koopman.

Bericht aangepast door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen zijn niet toegestaan.

Maanzaadje
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Maanzaadje »

Ik heb vandaag ook weer veelvuldig contact gehad. Had gezegd naar de politie te gaan als mijn geld niet vandaag werd overgemaakt en ik via de mail hiervan een bevestiging en bewijs van betaling te ontvangen. Ze waren idd wel ineens erg snel met reageren. Nu zeggen ze weer dat ze het woensdag gaan overmaken, want dan is de boekhouding er pas weer. Ik heb gezegd dat ik daar geen boodschap aan heb en dus ik ga straks naar de politie om aangifte te doen.

Ook heb ik bij Thuiswinkel mijn klacht neergelegd over Extremdiscount en verwezen naar Radar site om te laten zien dat ik niet de enige ben.

Als dit allemaal niet helpt ga ik toch ook nog even gezellig langs bij ze.

Spijkerschrift
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 okt 2010 10:48

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Spijkerschrift »

Beste meneer Vogels,

Uw mening doet niet ter zaken. Soms werkzaam en/of eigenaar van deze boeventoko?

Mijn rechtsbijstand maakt hier zeker werk van. ('k Heb vandaag al contact gehad). Uit fatsoen (Wat u en ExtremeDiscount.nl klaarblijkelijk niet kent). wacht ik zoals aangegeven morgen even af.

Met vriendelijke groeten,

Stefan Koopman.

jef74
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2010 17:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door jef74 »

Goeie dag,
Ik heb dus net als iedereen een bestelling gedaan bij extreme discount.
Boxjes voor laptop besteld geld overgemaakt enz enz kreeg mailtje terug je kent het wel.
Toen hoorde ik niks meer na 5 dagen dacht ik ik ga eens even mailen over hoe en wat. En wat ik dus al verwachte product heeft vertraging moet uit ander magazijn komen uit duitsland.
Weer terug gemailt dat het product toch leverbaar is en dat hun bedrijf toch in nederland zit.
Had ze ook verteld dat ik al op het forum had gelezen over hun werkwijze.
En dat het toch niet zo moeilijk is om een order te pakken en het magazijn in te lopen en het op de post te doen.
Uit eindelijk kreeg ik een mail vorige week dat de boxjes uiterlijk maandag op gestuurd zouden worden.
afgelopen vrijdag stond dan de postbode eindleijk voor de deur en heb ze dan ook binnen.
Site is wel ok.. maar het leveren duurt gewoon echt logies dat je dan gewoon je geld terug wild en dat duurt ook gewoon veel te lang.
Mails worden wel snel behandeld alleen telefonisch zijn ze slecht of niet te bereiken..
Ik bestel hier niks meer ben wel blij dat het voor mij wel goed heeft uitgepakt na lang wachten.
Succes voor de gene die nog zijn bestelde artikelen moet krijgen, of zijn geld moet terug krijgen. Ik zou het er ook zeker niet bij laten zitten.
STERKTE GROET JEF.

Spijkerschrift
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 okt 2010 10:48

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Spijkerschrift »

Geachte meneer Vogels,

U bent snel van reageren. Ook pas 2522 keer op dit forum. Beetje vreemd niet!? Maar ik begrijp dat u de definitie van oplichten niet kent. U moet haast wel belangen bij Extremediscount.nl hebben.

Oplichten - Door bedrog geld enz. afhandig maken. (Zie van Dale woordenboek).

Maar goed zoals ik al eerder aangaf, uw mening doet niet ter zaken.

Met vriendelijke groeten,

Stefan Koopman.

Spijkerschrift
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 okt 2010 10:48

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Spijkerschrift »

Bent u ook opgelicht door Extremediscount.nl?

Hierbij de te nemen stappen;

1. Rechtsbijstand inschakelen.
2. Aangifte doen bij de politie van diefstal/oplichting.
3. Hier op RADAR uw verhaal doen. (Om anderen te behoeden).
4. Bij het TV progamma RADAR van de Tros uw verhaal doen. (Op de website).
5. Bij thuiswinkel.org een klacht melden. (Thuiswinkel.org is de brancheorganisatie van o.a. webwinkels).

Heel veel succes!

Spijkerschrift
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 okt 2010 10:48

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Spijkerschrift »

Geachte heer Vogels,

Mijn oprechte excuses voor mijn taalfoutje. 'k Ben blij dat u tot de conclusie gekomen bent dat u verder geen argumenten heeft die ertoe doen. Ook beginnen met schelden is heel onvolwassen. (Tevens een teken van onmacht).

'k Begrijp dat niet meetellen (Er werkelijk niet toe doen). een gevoel van onmacht geeft. Het gedrag wat u vertoont past ook zeker bij het beeld dat ik van Extremediscount.nl heb.

Misschien bent u juist diegene die beter een openbaar forum moet vermijden. Uw word er alleen maar boos van. (Lijkt me ook vervelend als er zoveel negatieve reacties betrekking hebben op uw persoontje). Doet u uw werkgever de vriendelijke groeten van mij?

Verder verklaar ik u vanaf nu tot lucht. U krijgt van mij geen reactie meer. U bent immers al door de mand gevallen.

Met vriendelijke groeten,

Stefan Koopman.

Maanzaadje
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 okt 2010 09:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Maanzaadje »

Keep it on topic mensen

Maar ik moet eerlijk toegeven dat Vogels gelijk heeft, je bent nog niet opgelicht Spijkerschrift. Ik ook nog niet namelijk, ik moet alleen onredelijk lang op mijn geld wachten! Wat uitermate vervelend is, maar oplichters zijn het nog niet in ons geval.

Ik heb inmiddels aangifte gedaan en de thuiswinkel gemeld over dit voorval. Volgende stap is dat ik naar het Juridischloket ga en de Consumentenbond ga informeren hierover.
Als ik deze week mijn geld nog niet heb ik ga bij ze langs.

Spijkerschrift
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 okt 2010 10:48

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Spijkerschrift »

Beste Maanzaadje,

Waar ik op doel is het woord bedrog. (Opzettelijk wekken van onjuiste voorstelling).

Als een webwinkel aangeeft een levertijd te hanteren van 1 tot 3 werkdagen, dan moet je als consument daar vanuit kunnen gaan. Doordat Extremediscount.nl foutieve informatie verstrekt heeft, hebben ze mij geld afhandig gemaakt.

Had Extremediscount.nl de werkelijke levertijd vermeld van tenminste 9 werkdagen en hoogstwaarschijnlijk langer, dan had ik zeker niet bij Extremediscount.nl mijn bestelling gedaan.

Daarbij komt inderdaad nog dat Extremediscount.nl extreem lang de tijd denkt te moeten nemen om te crediteren.

Uiteraard mag je het niet met mij eens zijn. (respecteer ik) maar dit is mijn zienswijze.

Vriendelijke groeten,

Stefan Koopman.

Gesloten