LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iemand tips over www.warenhuisservice.nl?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
estherscheffer

iemand tips over www.warenhuisservice.nl?

Ongelezen bericht door estherscheffer »

Heeft er iemand ooit bestelt via www.warenhuisservice.nl ?
Ik zoek een soundmixer (philips cd6660) adviesprijs is 360, hier in Nijmegen in de winkel voor 340 en bij warenhuisservice.nl voor 275 euro (incl. verzendkosten)
Afhalen kan niet. Wel via vooruitbetaling over onder rembours.
Ze geven alleen postbus adres op de site, geen vestigingsadres.

Ik weet dat ik binnen 7 dagen de koop terug kan draaien. Ze zeggen te bezorgen binnen 4 dagen. Is bestellen en koop terug draaien als niet geleverd binnen die 4 dagen een goede optie?
+ kun je het pakket open maken en toch weigeren als er iets anders in zit dan je bestelt had bij verzending/rembours?

Maar misschien zijn er wel mensen die de gok hebben gewaagd en goede ervaringen hebben met www.warenhuisservice.nl ?
Alvast bedankt voor reacties!

ventje vijfhaar

Re: iemand tips over www.warenhuisservice.nl?

Ongelezen bericht door ventje vijfhaar »

De domeinnaam www.warenhuisservice.nl is geregistreerd door Mw.N. Robart, Valkenkamp 172, 3607 LJ MAARSSEN.
Midden in een nieuwbouwwijk, dus deze internetshop is waarschijnlijk een garagebox. Maar dat zegt natuurlijk niets over de betrouwbaarheid.

Ik zou even bellen voor de zekerheid. want het "bedrijf" is momenteel op vakantie.
Bij een rembourszending moet je eerst betalen voordat je het open mag maken om te controleren.
Als het om een flink bedrag gaat vraag ik aan degene die het aflevert om even te wachten , zodat ik in ieder geval een getuige heb in het geval dat er alleen een baksteen in de doos zit.

Marcel

romée
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2004 09:41

Re: iemand tips over www.warenhuisservice.nl?

Ongelezen bericht door romée »

Hallo,

Gelukkig kan ik een goede ervaring melden met warenhuisservice.nl. Ook ik heb een gok genomen door toch vooraf het bedrag over te schrijven voor twee electrische kindertandenborstels. Gelukkig kreeg ik na een weekje het bestelde geleverd, naar volle tevredenheid.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

estherscheffer

Re: iemand tips over www.warenhuisservice.nl?

Ongelezen bericht door estherscheffer »

Bedankt voor jullie reacties!
Fijn dat de tandenborstels zijn aangekomen!
Waarschijnlijk is er gewoon niets mis met het bedijf en ik baal ervan dat ophalen niet mogelijk is, want ik vind het bedrag toch te hoog voor het risico (je hoort toch veel mensen die bij aankopen op internet beduveld worden) + wie weet wat er allemaal mis kan gaan tijdens de verzending...
Ik wacht nog even af. (Heb gemailed of het echt niet opgehaald kan worden) en wie weet op nog meer positieve ervaringen reacties!
Maar misschien ga ik gewooon wat meer betalen voor de zekerheid van de winkel in de stad....

Gast

Re: iemand tips over www.warenhuisservice.nl?

Ongelezen bericht door Gast »

Wij hebben een zeer goede ervaring met warenhuisservice.
Hebben daar onlangs een printer besteld en is tot volle tevredenheid bezorgd. Je kunt er dus met een gerust hart aankopen doen.

Gast

Re: iemand tips over www.warenhuisservice.nl?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb vorig jaar een DVD speler gekocht bij Warenhuisservice.nl, absoluut geen problemen gehad.
Niets mis mee, ze reageerden snel op mijn vragen, via e-mail (binnen 24 uur).

Gast

Re: iemand tips over www.warenhuisservice.nl?

Ongelezen bericht door Gast »

pas op misschien is gast wel van deze firma :wink:

thingri

Re: iemand tips over www.warenhuisservice.nl?

Ongelezen bericht door thingri »

Ik heb 1,5 week geleden een boenmachine besteld via Warenhuisservice. Betaald via Girotel middels een provider (triple deal BV). Nog niets ontvangen. Volgens de site zijn ze aan het verbouwen, maar worden bestellingen wel gewoon geleverd !!
Inmiddels heb ik ze 2x gemaild, echter nog geen reactie. Het zit mij niet echt lekker.
Overigens staat op de site dat je ze kunt bellen, maar er wordt geen telefoonnummer vermeld.[/b]

Gast

Re: iemand tips over www.warenhuisservice.nl?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb al op 14 februari iets besteld en meteen het bedrag overgemaakt. Omdat mijn partner het betreffende artikel zelf al had gekocht heb ik het twee dagen later geannuleerd. Ze zijn echter niet te bereiken. Niet per telefoon en ik heb ook nog steeds geen antwoord gekregen op mijn drie of 4 emails. Ik hoop dat ik mijn geld of goederen toch nog krijg, want ik vind het wel erg lang duren voordat ik iets hoor. Heeft iemand misschien een telefoonnummer???

zogge

Re: iemand tips over www.warenhuisservice.nl?

Ongelezen bericht door zogge »

Vorige week donderdag stuurde ik Warenhuisservice een mailtje en de volgende dag had ik antwoord.
Hun telefoonnummer staat op de site: 0346-562509

Mepmiep
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jun 2007 10:26

Re: iemand tips over www.warenhuisservice.nl?

Ongelezen bericht door Mepmiep »

kan iemand me vertellen hoe het nu is met dit bedrijf? Ik heb eergister iets besteld maar krijg gister een mailtje dat het niet meer leverbaar was. Er werd me een alternatief aangeboden.

Ik heb ze gebeld aangezien ik van direct contact houd. Aardig meisje die veel voor me heeft uitgezocht. Of het allemaal klopt moet ik nog zien maar tot nu toe zijn mijn ervaringen goed.

Ik kreeg gister een mailtje met de vraag om mijn rekeningnummer om de 8 euro die de twee producten van elkaar schelen terug te storten. Ook staat er dat je gratis kunt cancelen als het nog niet verstuurd is en het ook terug kan sturen als het niet is wat je wilde. Dan krijg je gewoon je geld terug.

Ben dus benieuwd.

Mepmiep
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jun 2007 10:26

Re: iemand tips over www.warenhuisservice.nl?

Ongelezen bericht door Mepmiep »

ze hebben alles bij mij trouwens prima afgehandeld.

Gesloten