LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik ben volgens Wehkamp plots geen goede klant meer!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
16again
Berichten: 16089
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ik ben volgens Wehkamp plots geen goede klant meer!

Ongelezen bericht door 16again »

Webcarewehkamp.nl schreef:Wehkamp stelt een aantal eisen voordat er gebruik gemaakt kan worden van de optie ''achteraf betalen''. Mocht je dit na willen lezen dan kan dat door deze link aan te klikken: http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/In ... px?IHC=VOO.
Wat daar op eigen website ook te lezen valt:
algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie schreef:2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag de consument in algemene voorwaarden nimmer verplicht worden tot vooruitbetaling van meer dan 50%.
Wehkamp behoort consument dus ook optie te bieden om max 50% aan te betalen, ipv alles vooraf. Rembours zending is in deze een mogelijkheid.

Gesloten