Is webshop Wish betrouwbaar?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Bob Schurkjens

Re: Is webshop Wish betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Heb het verkeerd geformuleerd. Bedoelde eigenlijk te zeggen: Aliexpress, Wish etc.

Er zijn natuurlijk ook prima spullen van Chinese makelij.

vERHAAR D

Ongelezen bericht door vERHAAR D »

:twisted: Ik heb de stap genomen om een aangeboden artikel ,toolbox voor € 11,46 , te bestellen. prijs voor het product erg aantrekkelijk. Alleen bij levering bleek dat de 1pc toolbox die ik dacht besteld te hebben maar een sleutel was. dat was nou echt wel een klein ding voor de prijs waar ook nog eens €4,- leverkosten bij kwam.
De aanbieding op de site was echt niet duidelijk dus ik zou iedereen aanraden als je wil bestellen... lees en bekijk de aanbieding nauwkeurig.
De klantendiens Wish antwoord snel maar alleen electronish en stuurt de in circels rond.
Wish... NOOIT MEER :mrgreen:

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

vERHAAR D schreef:
28 dec 2020 12:15
:twisted: Ik heb de stap genomen om een aangeboden artikel ,toolbox voor € 11,46 , te bestellen. prijs voor het product erg aantrekkelijk. Alleen bij levering bleek dat de 1pc toolbox die ik dacht besteld te hebben maar een sleutel was. dat was nou echt wel een klein ding voor de prijs waar ook nog eens €4,- leverkosten bij kwam.
De aanbieding op de site was echt niet duidelijk dus ik zou iedereen aanraden als je wil bestellen... lees en bekijk de aanbieding nauwkeurig.
De klantendiens Wish antwoord snel maar alleen electronish en stuurt de in circels rond.
Wish... NOOIT MEER :mrgreen:

Soms staat inderdaad de omschrijving niet echt duidelijk maar ik lees bij twijfel meerdere keren door alvorens ik echt bestel.
Elektronisch is gewoon een script wat wordt voorgeschoteld, heb er niet echt slecht ervaringen mee, kreeg bij problemen direct Wish tegoed.

Al deze chinese sites hebben wel wat. Blijft opletten geblazen

ManonTriquart

Ongelezen bericht door ManonTriquart »

Levertijden zijn belachelijk lang

Slechte kwaliteit.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

ManonTriquart schreef:
04 jan 2021 21:41
Levertijden zijn belachelijk lang

Slechte kwaliteit.
Tsja, dan moet je in NL kopen bij een van de China winkels als SoLow bv, Orientals etc etc. Zijn vaak wel 1 of 2 euri duurder :mrgreen:
Bij Alie is niet veel beter, wacht al 9 weken op een telefoonhoesje......

Plaats reactie