LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
harley1997
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 sep 2011 10:50

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door harley1997 »

hallo,

de mail heb ik nog niet gehad die zal ik nog wel krijgen denk ik.
belachelijk gewoon, ik persoonlijk ben/was al vanaf juni bezig om mijn bestelling te krijgen.
het geld kon ik niet zelf terug krijgen via de bank dit had ik al geprobeerd.
ik denk er nog steeds aan om de eigenaar persoonlijk aan te geven voor oplichting.
had ik destijds ook al eens tegen de telefooniste gezegd.(nog bedankt voor de mooie beloftes trouwens)
want de curator schrijft toch dat het al enkele maanden speelde.
misschien dat tros radar er iets aan kan doen .
1 ding weet ik nu zeker bestel in het vervolg alleen nog maar onder rembours want al die mooie zekerheden van internetwinkelen heb je dus geen zak aan dat zie je nu wel weer.
we wachten maar af.

sabskie
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 aug 2008 13:46
Locatie: Rotterdam

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door sabskie »

Ja ik vraag me ook af of Tros Radar er iets aan zou kunnen doen. Of misschien het 1 en ander uitzoeken. Want dit speelt idd al maanden. Dus gewoon oplichting. Ze wisten dat ze niet konden leveren en toch ontvingen ze geld van de mensen. OPLICHTING DUS !!!!

Maria166
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 sep 2011 10:46

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door Maria166 »

Ik wacht op mijn afschrift en hiermee doe ik een vordering richting de curator.
Het riekt zeker naar oplichting want ook de curator bevestigd dat dit al een aantal maanden speelt.

Flans
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 sep 2011 14:11

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door Flans »

Wij gaan voor EUR 690-, het schip in. Dit is extreem zuur en oneerlijk!
Op 5 September heb ik van hun het volgende emailtje ontvangen:

Goedemiddag,

Wij verwachten deze in week 37 binnen te krijgen en dan gelijk voor u te kunnen verzenden.

Met vriendelijke groet,

Joke te Brake

www.jobaonlineshop.nl
[email protected]


7 September zijn ze falliet verklaard. Het is toch niet normaal dat je 2 dagen daarvoor een email naar een klant stuurt om te zeggen dat het binnenkort wordt geleverd!

sabskie
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 aug 2008 13:46
Locatie: Rotterdam

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door sabskie »

Flans schreef:Wij gaan voor EUR 690-, het schip in. Dit is extreem zuur en oneerlijk!
Op 5 September heb ik van hun het volgende emailtje ontvangen:

Goedemiddag,

Wij verwachten deze in week 37 binnen te krijgen en dan gelijk voor u te kunnen verzenden.

Met vriendelijke groet,

Joke te Brake

http://www.jobaonlineshop.nl
[email protected]


7 September zijn ze falliet verklaard. Het is toch niet normaal dat je 2 dagen daarvoor een email naar een klant stuurt om te zeggen dat het binnenkort wordt geleverd!
Dat is ook idd niet normaal. Maar ze hebben jou wel een mail gestuurd. Wij hebben steeds gebeld en gemaild en kregen niets te horen.

harley1997
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 sep 2011 10:50

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door harley1997 »

hallo,

ik lees weer op het forum dat er nog een gedupeerde is .
die verdikkeme 2dagen van te voren een mail krijgt met beloftes.
daar ben je lekker mee.
nou ze hebben toen echt wel geweten dat het fout ging.
maar ja eidere euro is er 1 zullen ze wel gedacht hebben.

misschien dat er een manier is om alle gedupeerden bij elkaar te krijgen en dat we iets kunnen doen.
want dit slaat nergens op zo dit is gegaan.

sabskie
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 aug 2008 13:46
Locatie: Rotterdam

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door sabskie »

Ik weet niet hoe het hier op het forum gaat. Maar leest tros dit niet en zou misschien verhaal kunnen gaan halen. Of i.i.g. iets uitzoeken.

hansenkarinvdberg
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2011 20:30

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door hansenkarinvdberg »

GOEDE ERVARING. GELUKKIG.

Wij hebben in mei 2011 een bosmaaier gekocht en geleverd gekregen. Helaas ging deze stuk en kon zonder kosten retour gezonden worden en is geheel kosteloos gerepareerd en retour gezonden.
Dit was een week voor het faillissement.

sabskie
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 aug 2008 13:46
Locatie: Rotterdam

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door sabskie »

hansenkarinvdberg schreef:GOEDE ERVARING. GELUKKIG.

Wij hebben in mei 2011 een bosmaaier gekocht en geleverd gekregen. Helaas ging deze stuk en kon zonder kosten retour gezonden worden en is geheel kosteloos gerepareerd en retour gezonden.
Dit was een week voor het faillissement.
Dan heeft u zeker geluk gehad. Wij zijn allemaal om het plat te zeggen in de **** genomen...

harley1997
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 sep 2011 10:50

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door harley1997 »

ja ik heb in het verleden ook al eens wat bij ze gekocht dit ging toen prima en goede service maar nu ging het dus mis.

waar ik me zo kwaad om kan maken is dat ze je weken lang voor liegen daar baal ik van.
en als ik zelf geen contact opnam deden zij het niet, hier konden ze niet aan beginnen werd mij toen gezegd .

demudjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 sep 2011 16:47

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door demudjes »

hoi alle gedupeerde , helaas zijn we inderdaad opgelicht , ik heb radar hier ook al een heel bericht over gestuurd , ik had namelijk 7 julie een bakfiets met 7 versnellingen bij mevr jm van der horst ( joba onlineshop ) besteld een paar dagen later mailde ze de bakfiets pas medio midden in de vakantie te krijgen en of ik wilde wachten , ze had wel een 3 versnellingen maar ja ik heb reuma dus wilde wel wachten op de 7 versnellingen en op 3 augustus ook nog is een massage tafel en ook nog is gevraagt of hij met de fiets geleverd kon worden geen probleem , op 28 augustus gevraagt waar alles bleef en het zal die week binnen komen en verzonden worden , 5 september niks dus weer mailde ik want 2 maanden was ik nu genoeg en toen ook mailde ze we gaan het nakijken , nu denk ik grrr had ik die 3 versnellingen maar genomen dan had ik nog wat voor me geld ben nu 809 euro kwijt en er niks voor terug .

Ik heb zei laatst tegen me man ohhh wat zal ik graag me mede lotgenoten willen kennen want dan kunnen we er samen iets aan doen en nu vond ik jullie hier bij radar .

Lieve mensen zoals jullie ook al zeiden we zijn idd opgelicht en ik ben nu momenteel met een aangifte bezig als we dat nu met zijn alle doen staan we sterk , ik weet natuurlijk niet of we iets van geld terug krijgen maar dan hebben we ons niet zomaar over gegeven aan deze oplichting .

De politie zei mij al als er meerde aangifte doen dan gaat de zaak naar officier van justitie als ik via deze weg alle 500 gedupeerden kan bereiken en we alle aangifte doen staan sterker dan alleen .

gr tina een mede gedupeerde

Maria166
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 sep 2011 10:46

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door Maria166 »

Hallo Tina,

Wat vreselijk voor je en dan ook nog zo'n groot bedrag.
Ik moet even wachten tot m'n afschrift binnen is en dan kan ik hiermee om een vordering bij de curator vragen,maar deze geeft al weinig kans van slagen dus of het dan nog nut heeft om aangifte te doen weet ik niet want van een kale kip kun je niet plukken.

demudjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 sep 2011 16:47

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door demudjes »

wij zeggen baat het niet schaad het niet , en ook niet geschoten is altijd mis,als het een zaak zou worden kunnen we mischien mevr. ter horst persoonlijk aansprakelijk stellen , het ergste vind ik nog dat de belasting dienst weer eens voorang krijgt en niet de gedupeerde die hun zuur verdiende geld, waar dus al veel belasting over betaald is weer in die bodemloze staats put verdwijnt, dubbel smart dus.

en dan nog maar niet te spreken over die persoon die dik 2000 euro kwijt is.

ik roep U dus allen toch op om aangifte van oplichting/diefstal te doen .

groetjes van mike de man van tina

sabskie
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 aug 2008 13:46
Locatie: Rotterdam

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door sabskie »

Ik ga zeker aangifte doen van de week. Al is het maar voor een klein bedrag van 40 euro. Daar is toch hard voor gewerkt en voor gespaard.

sabskie
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 aug 2008 13:46
Locatie: Rotterdam

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door sabskie »


Maria166
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 sep 2011 10:46

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door Maria166 »

Dat wist ik al,maar als je dit niet doe,wordt er ook niet geleverd.

Flans
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 sep 2011 14:11

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door Flans »

Waar kan ik me aanmelden voor gezamelijke aangiften?

Ik heb EUR 690,- verloren!

Maria166
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 sep 2011 10:46

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door Maria166 »

Bij de politie en je kunt de curator aanschrijven met je vordering erbij.

demudjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 sep 2011 16:47

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door demudjes »

hoi flans je doet gewoon aangifte bij de politie in je eigen woonplaats en die sturen de aangifte dan naar olden zaal toe en als er meerdere aangiftes zijn tegen 1 zaak dan gaan ze er wel mee aan het werk ( zegt de politie hier teminste ) ik hoop deze week de aangifte te kunnen ondetekenen dan kan hij deze week nog naar olden zaal .

Sabskie ook voor 40 euro gewoon aangifte doen het is toch 40 euro waar je voor gewerkt hebt , we zijn alle gedupeerden of het nou om een klein of groot bedrag gaat .

Maar even vraagje ik zie dat sommige zeggen dat als ze een afschrift krijgen dat ze het gaan vorderen bij de curator ? ik heb namelijk van de curator alleen mijn bestelling status via email gehad , en daar staat bij dat ik op de lijst van crediteuren sta .

gr tina

sabskie
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 aug 2008 13:46
Locatie: Rotterdam

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door sabskie »

Hallo Tina,

Het gaat om een bankafschrift. Niet iedereen doet aan internet bankieren, dus dan wachten ze tot hun afschrift van de bank binnen komt.

gr sabrina

Gesloten