LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kerstkaarten via kruidvat online

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
gemund

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door gemund »

over de slechte fotoservice van het kruidvat kan ik meepraten.
heb zojuist onderstaande klacht naar ze opgestuurd:

Betreft Klacht Fotoservice.

LS,
Op 4 dec. heb ik een foto-
opdracht tbv wenskaarten ingestuurd
via internet (opdr# 185643,
klant# 226819). Tot op vandaag (2005!)
heb ik (via filiaal Wolvega)
nog niets ontvangen. Op uw
website heeft u in dec. misleidende
text geplaatst dat alle opdrachten
die voor 13 december waren
geplaatst, voor de kerst zouden
zijn afgehandeld. Op grond
daarvan hebben we besloten af
te wachten. Nu is het 2005
en vanaf 6 jan as. zijn zelfs
de kerstzegels niet eens meer
voldoende om de kaarten
(ALS ze ooit nog worden gedrukt)
voldoende te frankeren!
Ik kan me best voorstellen
dat een publiciteitscampagne, die
wordt opgezet om zoveel mogelijk
mensen te verleiden, de capaciteit
van een of ander ingehuurd fotolabje
te boven gaat, maar wees dan
eerlijk in het tijdig toegeven
dat het een puinzooi is,
en strooi uw klanten dan geen
zand in de ogen door te
stellen dat alle orders
voor 13 dec nog voor de
kerst zullen worden afgehandeld.
u zult mij niet kunnen
overtuigen van het
feit dat u niet al vroegtijdig
in staat was uit te rekenen
hoeveel weken vele klanten
zouden moeten wachten.
Ik vind al met al de uitvoering van
de gehele operatie beneden alle
peil en zal me niet tot dit
kanaal beperken om hier
ruchtbaarheid aan te geven.
ajcvg

al8510

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door al8510 »

.....ZEG WAT JE DOET EN DOE WAT JE ZEGT...
Als ieder bedrijf zich aan deze simpele regel houdt dan zou het een stuk beter gaan met de klantentevredenheid.

Ook ik had fotowenskaarten bij het Kruidvat besteld (12/12/2004) en nu op 4 januari 2005 nog steeds niets ontvangen. Let wel, geld is wel afgeschreven dus een ieder is gewaarschuwd.... :x :x

Niet reageren op E-mail, een klantenservice die geen oplossing aanbiedt maar doorverwijst naar CeWe, loze beloften dat het allemaal goed komt etc. Een klacht is een kans om te laten zien dat je het wel goed kan doen maar als je dat als Kruidvat niet snapt (zie de berichten in dit forum) dan is het nog een lange weg te gaan. Bij AH zijn ze daar blijkbaar al wat verder mee.... :idea:

Nog even over die opmerkingen hier dat je problemen kunt verwachten als je wat bestelt in December en dus maar eerder had moeten bestellen: er stond toch echt 3 a 4 werkdagen ('zeg wat je doet') op de website van het Kruidvat in December. Als je dit niet kunt waarmaken ('doe wat je zegt') zeg/schrijf het dan ook niet. :cry:

Henri Levison

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door Henri Levison »

Tot op heden (4.1) nog steeds geen kaarten, noch een reactie of oplossing.
Waarom kost het het Kruidvat zo veel moeite om gewoon beleefd en correct te zijn ?! Kruidvat kan het klaarblijkelijk doen zonder, tevreden, klanten. Ik vraag het me af...

[email protected]

Gesloten