LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kerstkaarten via kruidvat online

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ChrisS

kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door ChrisS »

Op 9 december bestelde ik bij Kruidvat online 40 kerstkaarten van een eigen digitale foto. Volgens de informatie zouden de kaarten na 3 werkdagen afgehaald kunnen worden bij het door je zelf opgegeven filiaal. Vandaag 18 december heb ik nog geen kaarten in huis. Op de site, bij order status staan ze nog steeds in behandeling. Ik heb Kruidvat een mailtje gestuurd of ik de kaarten nog voor Kerst 2004 zou kunnen verwachten of dat ze pas in 2005 verstuurd kunnen worden. Ik zelf denk het laatste, zoals het er nu naar uitziet krijg ik ze op ze'n vroegst 21 december in huis. Ik ben bang dat TPG post ze dan niet meer voor de Kerst zal bezorgen. Hebben meer mensen deze slechte ervaring? :(

Gast

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door Gast »

Je schrijft dat je ze binnen 3 dagen bij de kruidvat bij jou in de buurt kan ophalen en vind het raar dat je ze nog steeds niet thuis gestuurd hebt gekregen??! Misschien moet je eens langsgaan bij de kruidvat?

smirveno

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door smirveno »

Ik heb een tijd geleden cardridges via kruidvat besteld, dat is ongeveer 3 maanden geleden.
Ondertussen heb ik een mailje naar kruidvat gestuurd, maar ze beantwoorden gewoon niet. Ondertussen heb ik via een andere firma al cardridges besteld en ontvangen.
Ik doe geen online zaken meer met kruidvat

ChrisS

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door ChrisS »

Beste gast, zoals je kunt zien zijn ze bij de centrale nog niet gereed gemeld, als dat het geval is krijg je een mailtje dat ze in de winkel kunnen worden afgehaald. ik hoop het zo beter omschreven te hebben.

Pjoter

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door Pjoter »

Ik heb ook kerstkaarten besteld bij het Kruitvat, op 11 December, deze zijn nu ook nog steeds niet gereed, terwijl ze op de website hadden staan dat ze binnen ENKELE dagen gereed zouden zijn. 10 dagen is toch Niet enkele dagen! De kaarten kunnen dus nooit meer voor de Kerst worden ontvangen. Volgend jaar gewoon weer bestellen bij de Blokker daar zijn ze wel binnen enkele dagen klaar (uit ervaringen van voorgaande jaren). :twisted:

loekinadamwest

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door loekinadamwest »

Ik heb ook kerstkaarten besteld on line bij de Albert Heijn op 9 december jl. Tot op heden, 22 december, nog niets van ze gehoord!!
Schandalig!

britta

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door britta »

Ik bestel altijd bij de kruidvat foto`s on-line. Nu ook weer voor de kerst. En ik kan alleen vertellen goede ervaringen met Kruitvat gemaakt te hebben. Altijd kan ik op tijd mijn foto`s ophalen.

pascalle

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door pascalle »

ook wij (mijn vriend en ik) hebben de kerstkaarten besteld via Kruidvatonline. Bij ons is het ook goed gegaan, het heeft een dag of acht geduurd, maar ze waren dus ruim op tijd voor de kerst. we hebben dan ook geen klachten en zou het zo weer doen

wilburd

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door wilburd »

[bHallo, ik heb ook kerstfoto,s besteld bij kruitvat op 7december, en tot nu niks ontvangen, ik heb contact gehad met kruitvat, en die vertelde dat het heel druk was, en als ze niet optijd klaar waren je de foto,s niet hoefde tenemen.
Maar daar heb je niks aan. :? ][/b]

eefweb

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door eefweb »

Kruidvat heeft duidelijk niet de profesionaliteit in huis om online winkelen te behappen.Ik bestelde een cartridge.Duurde wat lang.Bellen.Ja het is een backorder en kan nog 2 weken duren:de volgende dag werd de cartridge afgeleverd.KORTOM ZIJ HEBBEN HET TRAJECT NIET IN DE HAND.U Bent gewaarschuwd.........................

[email protected]

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door [email protected] »

Wij hebben ook een foto weg gebracht maar dan naar SCHLECKER en dat was op 10-12-2004 .
Wij dachten dat moet op tijd zijn voor de kerst, nu niet dus ze waren op 23-12 2004 klaar nu dat gaat niet meer he.
De post is snel dat weet ik maar niet zo snel.
:? Dus we hadden al andere op de bus gedaan, dus ook meer kosten.
Schlecker nog een mail gestuurdt maar het antwoordt kunnen er niets aan doen valt binnen de regels.
:evil:

Manita

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door Manita »

Op 6 december j.l. 3 bestellingen gedaan voor kerstkaarten.
Op 23 december kon ik eindelijk 2 bestellingen ophalen.
De derde bestelling, notabene voor mijn werkgever, nog steeds niet ontvangen.

Grote schande, je begrijpt wel hoe ik me voel tegenover mijn werkgever!

Kruidvat laat weten dat de duitse fotocentrale, waar de opdrachten heengaan, de werkzaamheden niet aankunnen.

Karin v.W.

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door Karin v.W. »

Beste allemaal,
Zoals velen van jullie heb ook ik dit jaar mijn kerstkaarten online bij het KRUITVAT besteld, ook zoals Chris, op9 dec., en nog steeds niets binnen, en het is nu kerstavond!!!
Er werd vermeld dat de kaarten binnen 3 á 4 dagen klaar zijn. Afgelopen woensdag vond ik het wel welletjes en ben verhaal gaan halen bij ons KRUITVATJE. Volgens medewerkers zijn er behoorlijke problemen met het verwerken van de kerstkaarten dit jaar en kon het wel 10 dagen duren i.p.v. 3 á 4! Huh??? de 9e besteld en woensadg was het al de 22e, voor zover ik nog een beetje kan rekenen zijn dat er al 13. Maaaaaar .., werd mij ff duidelijk gemaakt, het ging om 10 WERKDAGEN!!!
Nou, zo kan ik nog wel meer verzinnen!!! :x
Vanmorgen heb ik weer gebeld met het Kruitvat, een medewerkster heeft gebeld met het fotolab en kon mij even later alleen maar vertellen dat ze in bewerking zijn!
Ik heb laten weten dat ik geen interesse meer heb in de kaarten,
er is een foto van onze laatste vakantie (eind nov.) in verwerkt en die ga ik niet een jaar bewaren!
Ik weet niet hoe het KRUITVAT dit wil afhandelen, ik vind dat zij hun afspraken niet zijn nagekomen en ik ben dus ook vast niet van plan hiervoor te betalen!
Een ding weet ik zeker:
ÉÉN keer en NOOIT weer een bestelling bij het KRUITVAT!!! :evil:

edeningrid
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2004 20:32

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door edeningrid »

hallo ik heb de kaaren ook bij het kruidvat besteld.
ik had ze gewoon binnen 1 week.
mischien volgend jaar gewoon eerder bestellen.
hoef je ook niet te klagen.
Edwin

Hooligan

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door Hooligan »

het is en blijft geven en nemen,
dus de volgende keer eerder bestellen.
zij kunnen er niets aan doen dat het een succes is.
je zal zien dat er altijd mensen tussen wal en schip vallen.
en noem mij een online bedrijf waar dit niet gebeurd, oke de service is voor verbetering vatbaar .
als je ze niet meer wil en ze zijn te laat meld je het en je betaald niet klaar.
hee, prettige feestdagen met z'n allen

batavia

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door batavia »

Het lijkt precies op hetgeen wat ik meegemaakt heb bij Kruidvat, 3 werkdagen werden 9 werkdagen. Na het sturen van een mailtje aan Kruidvat lukte het ineens wel. De foto's waren slecht afgedrukt, mat i.p.v. glad. Geen kruidvat meer. :cry: :cry: :cry:

GastvanRadar

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door GastvanRadar »

Wij hebben onze kaarten op 12.12.2004 besteld en nog steeds geen kaarten... :(
Een mailtje naar Kruidvat hielp niets.
Als ze destijds eerlijk hadden gezegd dat ze de levertijd niet zouden redden, dan hadden veel mensen nog wat anders kunnen regelen.

Waarom kan zo'n bedrijf nou niet gewoon op tijd toegeven dat ze de situatie hebben onderschat.
Voor ons ook geen Kruidvatfoto's meer.

lauwie

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door lauwie »

Ook ik heb op kerstkaarten besteld bij het kruidvat op 6 decmber. Tot nu toe, 24-12 nog niets ontvangen. Uiteindelijk heb ik van de week zelf maar wat gemaakt op mijn computer en bij de 1-uur service af laten drukken. Je moet toch wat. Hopelijk komen deze foto's wel op tijd bij mijn familie en vrienden aan voor de kerst. Maar mooie boel is het niet. :?

Gast

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb dezelfde ervaring bij Trekpleister. 2 weken geleden besteld en nog niets........ Ze zouden thuisbezorgd worden

resp001519777

Re: kerstkaarten via kruidvat online

Ongelezen bericht door resp001519777 »

wij hebben nooit problemen met de foto's. wel vind ik het niet slim gedacht dat als je nog rond sinterklaas besteld dat je dan ruim voor kerst je foto's binnen hebt. met gewone fotowenskaarten zeggen ze ook bestel voor 1 december. staat ook in hun reclameboekjes. de digitale wenskaarten waren trouwens ook veel mooier dan de gewone fotowenskaarten. ze zagen er echt uit als echte wenskaarten. (dus niet zo glanzend)

Gesloten