LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ledpaneelgroothandel: zender kapot, geen passende oplossing

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
JanW1972
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2019 12:05

Ledpaneelgroothandel: zender kapot, geen passende oplossing

Ongelezen bericht door JanW1972 »

Ruim een jaar terug heb ik ledpanelen aangeschaft via ledpaneelgroothandel. Zij schermen op hun website met dat ze vertrouwen hebben in hun product en geven daarom 5 jaar garantie. Nu heb ik een zender kapot en deze kunnen ze niet vervangen omdat deze uit het assortiment is. De optie die ze mij nu bieden is dat ze geld willen crediteren of ze leveren mij een nieuwe zender. Deze zender werkt echter niet op het huidige systeem. in beide gevallen heb ik niet werkende verlichting. Om alles dus weer werkende te krijgen moet ik even voor 300 euro investeren. Dit noemen zij een passende oplossing , "ja dat het voor u niet passend is kunnen wij niet helpen" Is het zo kort door de bocht of mag ik van ledpaneelgroothandel iets meer verwachten aan compensatie (dan de door hun geboden 5% korting = 15 euro)? Mijn voorstel was 50/50 dat leek mij al schappelijk van mijn kant.
Laatst gewijzigd door Radar op 11 okt 2019 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ledpaneelgroothandel: zender kapot, geen passende oplossing

Ongelezen bericht door juliomariner »

Maar hoeveel willen ze crediteren (15 euro of de hele aanschafwaarde?)

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Ledpaneelgroothandel: zender kapot, geen passende oplossing

Ongelezen bericht door crazyme »

Ze willen crediteren, dan moet het scherm terug. Dat is toch redelijk ?

Gesloten