LightinTheBox.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Dhemelza
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2019 10:05

Re: LightinTheBox.com

Ongelezen bericht door Dhemelza »

Hopelijk snel van de radar!
want mensen trappen er allemaal in.
en China lacht.
ik heb 29 sept. jas besteld 56€ moest verzekeringen bij betalen en belasting erbij betalen dus Kwam al met al uit op 71€
je kan zogenaamd je pakket in de gaten houden als je klikt op mijn bestelling. Nou daar wordt je niet wijzer van het pakketje ligt al week in China en nu na 2 weken in hong kong... nog steeds niks ontvangen en is al 8 oktober. Ik heb best geduld heb ook al eens eerder van Canada pakket gekregen maar die waren er ook gewoon binnen 2 weken. Begin me nu best zorgen te maken.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: LightinTheBox.com

Ongelezen bericht door kweenie »

Grote kans dat het nog wel even duurt voor die jas hier is. Met een beetje pech is hij een paar weken onderweg.

Maar volgens mij geven de meeste Chinese webwinkels wel een indicatie hoe lang het duurt voordat het product verzonden wordt en hoe lang het daarna duurt voordat het product bezorgd kan worden. Waarbij je vaak ook kunt kiezen tussen gratis trage verzending en duurdere snellere verzending.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: LightinTheBox.com

Ongelezen bericht door Erthanax »

Goed gezien, breien!
Als die jas in een zak in een doos in een zeecontainer gaat, dan kan het nog wel even duren voor hij in Antwerpen of Rotterdam bij een distributiecentrum is.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: LightinTheBox.com

Ongelezen bericht door mahadma »

Een lastig in NL te bestellen filter via Wish besteld op 23 sept, nu 8 okt nog niet binnen, maar andere artikelen gemiddeld in 2 tot 2 1/2 week ontvangen. Wel minder als € 22.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: LightinTheBox.com

Ongelezen bericht door tttlocke »

Nou daar wordt je niet wijzer van het pakketje ligt al week in China en nu na 2 weken in hong kong....nog steeds niks ontvangen en is al 8 oktober
. kan bedoeld zijn als:
Nou daar wordt je niet wijzer van het pakketje ligt al week in China en nu, na 2 weken, in hong kong....nog steeds niks ontvangen en is al 8 oktober
. maar het is inderdaad geen twee weken sinds de bestelling gedaan is,
dus
Nou daar wordt je niet wijzer van het pakketje ligt al week in China en nu, na 9 dagen, in hong kong....nog steeds niks ontvangen en is al 8 oktober
.klopt beter.
Maar het zal inderdaad nog wel wat langer duren. Nederland is nog ver.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: LightinTheBox.com

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Misschien net voor de kerst als je de aangifte voor invoer snel regelt en betaalt!

Thoma
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2020 14:06

Re: LightinTheBox.com

Ongelezen bericht door Thoma »

Lightinthebox laat u betalen en levert vervolgens helemaal niets. Vragen worden beantwoord met standaardmails.
Het begon met 12 leverdagen, vervolgens 22 dagen, naar 36 dagen en van 2 maanden kreeg ik vandaag het bericht dat de levertijd 4 maanden zou duren. Het betreft zomerkleding dus wil de bestelling annuleren maar daar werkt Lightinthebox niet aan mee.
In een bericht mijn geld terug gevraagd maar Lightinthebox besloot niet te reageren op mijn verzoek.

LightintheBox liet mij per mail ook weten dat ik 4 maanden geduld MOET hebben dan gaat mijn bloed koken.

Telefonisch contact is NIET MOGELIJK bij Lightinthebox

vandefik
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2020 12:16

Re: LightinTheBox.com

Ongelezen bericht door vandefik »

Toen ik een bestelling had gedaan bij Lightinthebox kon ik weken wachten tot deze binnen kwam.
Toen de bestelling binnen kwam klopte de maten niet en was de kwaliteit erg slecht.
Toen ik de bestelling retour wilde sturen kreeg ik onderstaand argument als antwoord:
Volgens ons retourbeleid is het buiten garantie (zeven dagen na ontvangst), we kunnen u niet helpen met retourneren .
Erg jammer zeker omdat de levering vanuit hun weken duurt, en dat je het zelf binnen een week moet retourneren.
Helaas is onze bestelling geleverd in onze vakantie en waren we 2 weken niet thuis. En dus zelfs niet in de mogelijkheid aan hun eisen te kunnen voldoen.
Ik zal hier nooit meer wat bestellen, en zou het volgende advies geven aan iemand die hier wat wilt bestellen: NIET DOEN!

veraerkes
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2020 14:32

Re: LightinTheBox.com

Ongelezen bericht door veraerkes »

Oplichters
bestelling geplaatst op 3 nov en betaald tevens priority line 4 tot9 werkdagen reeds 2 maal klacht gestuurd naar klantendienst geen antwoord op mijn vragen enkel : goed nieuws uw bestelling is onderweg . 1 week later terug mail naar klantendienst antwoord : goed nieuws uw bestelling is onderweg maar geen datum van levering blijkbaar is de zending vertrokken in het sorteercentrum op 20 nov vandaag 27 november nog steeds niets geleverd denk dat hun koeriersdienst met de fiets onderweg is. Heb nu mail met klacht verstuurd naar ombudsdienst ; fod economie Europa en hun dataprotection officier (dure naam voor slechte service )
zoveel mogelijk op alle sites op google review achterlaten om mensen te verwittigen

VERZENDMETHODE: Priority Line (4 - 9 Werkdagen levering)

mp3president
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 jan 2022 11:02

Re: LightinTheBox.com

Ongelezen bericht door mp3president »

Ik bestel een winterjas voor mijn zoon op basis van hun maattabel (5XL) á €56,90 ex verzendkosten van €16,44. Dan begint het gezeik na 1 dag al, ze bieden de jas aan met een korting van 52% procent. Natuurlijk wil ik deze korting ook, maar krijg helaas maar 20% cashback. Dan zie ik weer 2 dagen later, dat exact dezelfde jas door hunzelf, maar via Aliexpress verkocht word voor ca. 19 euro en gratis verzending. Dus weer in de pen geklommen, maar kreeg geen respons. Komt de jas uiteindelijk binnen, een week later dan de planning (planning groeide mee met de aangemaakte tickets), blijk de jas geen 5XL te zijn. Zelfs ik krijg de jas maar net dicht, en ik heb gewoon XL. Weer aan het mailen geslagen, maar kan de jas ongeschonden terugsturen, met de goedkoopste pakketdienst volgens hun woorden. Maar ik mag GEEN gebruik maken van DHL, DPD, GLS of UPS, dus blijft PostNL over, en verzendkosten zijn voor eigen rekening. Verzending komt volgens hun uit Groot Britanië, maar mag het terugsturen naar China, ook al iets wat niet klopt. Dus de jas heeft mij uiteindelijk minus de 20%, ruim €61,00 gekost (all-in). Ze zijn bereid om me €56,00 terug te betalen, maar daar gaan de verzend- en douane kosten van minimaal €40,00 nog vanaf, dus houdt misschien €16,00 + de €12,00 die ik al had = €28,00 over, en dan weet ik nog niet wat voor extra kosten erbij komen, plus litb zou ook nog eens moeten oordelen over het product wat terug komt. Mijn kosten voor een hoop energie mijner zijde, en niks in handen... MINIMAAL voor €45,00 opgelicht door lightinthebox.com.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: LightinTheBox.com

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

mp3president schreef:
04 jan 2022 11:04
Ik bestel een winterjas voor mijn zoon op basis van hun maattabel (5XL) á €56,90 ex verzendkosten van €16,44. Dan begint het gezeik na 1 dag al, ze bieden de jas aan met een korting van 52% procent. Natuurlijk wil ik deze korting ook, maar krijg helaas maar 20% cashback.
Ook volgens het Europese recht heeft u dat recht niet. De koop is immers gesloten en u was tevreden met de prijs. Als ik bananen op zaterdag koop die vanaf maandag in de aanbieding zijn, dan heb ik gewoon pech gehad.
mp3president schreef:
04 jan 2022 11:04
Dan zie ik weer 2 dagen later, dat exact dezelfde jas door hunzelf, maar via Aliexpress verkocht word voor ca. 19 euro en gratis verzending.
Tja, de bananen bij de AH zijn duurder dan bij de Jumbo. Ali is een verzamelplaats van verschillende verkopers die hun waren aanbieden.
mp3president schreef:
04 jan 2022 11:04
Komt de jas uiteindelijk binnen, een week later dan de planning (planning groeide mee met de aangemaakte tickets), blijk de jas geen 5XL te zijn. Zelfs ik krijg de jas maar net dicht, en ik heb gewoon XL.
Chinese maten zijn ietsjes anders dan Europese. Dat is dus altijd een gok. En dat de jas maar een week later binnen is is nog heel netjes. Gezien alle logistieke problemen wereldwijd is een week vertraging zeer weinig te noemen.

Gesloten