LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LuxStyle belazerd de boel

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
wiheda
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 nov 2005 15:14

LuxStyle belazerd de boel

Ongelezen bericht door wiheda »

Kijk uit met aankopen bij LuxStyle.
Alle slechte beoordelingen van klanten worden direct door hen verwijderd.
Zelf plaatsen ze 5 sterren berichten.

De spullen die je koopt zijn van zeer slechte kwaliteit.
De brief en factuur is in het Engels. Het bedrijf zelf zit in Denenmarken.

Retour zenden kost je extra geld, daar je dit aangetekend naar Denenmarken zal moeten doen.
Doe je dit niet, krijg je een deurwaarde aan de deur met de mededeling dat je nog niet hebt betaald.
Betalingen gaan via een bedrijf in Nederland als tussen persoon.
Het pakje hebben ze nooit retour van jou ontvangen.

Zou goed zijn als Radar hier ook eens naar zou kijken.

Ieder is gewaarschuwd.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: LuxStyle belazerd de boel

Ongelezen bericht door ArneLH »

Overigens kun je de inschrijving in het Deense handelsregister hier raadplegen. Gunstig(?) is dan op de overeenkomst Nederlands recht van toepassing is (art. 6 Rome I) en dat je een eventuele zaak kunt brengen voor de kantonrechter van jouw woonplaats als consument (art. 16 EEX-Vo).
Opvallend is ook dit:
Betaling door de klant dient binnen de gestelde betalingstermijn te worden voldaan aan een derde partij.
Alle rechten uit hoofde van de vordering zijn immers door LuxStyle ApS overgedragen aan de derde partij, die de inning van de vordering zal verzorgen.

AdaVeltman
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2014 10:54

Re: LuxStyle belazerd de boel

Ongelezen bericht door AdaVeltman »

Hier net een deurwaarder aan de deur, LuxStyle zou mij produkten hebben geleverd, totaal niet mogelijk dus oplichting, de deurwaarder die hier kwam was behoorlijk dwingend en de papieren staan trouwens op twee verschillende namen, zowel mijn man,s naam als mijn meisjesnaam!
Het zou om schoonheidsprodukten gaan, jammer dan dat gebruik ik niet! Wat een oplichtingsfirma

Live, laugh & love.
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2014 12:19

Re: LuxStyle belazerd de boel

Ongelezen bericht door Live, laugh & love. »

Ook hier geen goeie woorden over Luxstyle!!
Heb juni 2012 clip in hair extensions besteld.. Tot op de dag van vandaag ontbreekt nog ieder spoor..
Maar de brieven van Webcasso en Directpay vallen tot vorige week nog aan toe op de mat..
Heb meerdere keren contact opgenomen met de instanties, alle regels van Luxstyle nageleefd dus zou vanaf december 2012 er van af zijn..
MOOOOI NIET DUS!
kleine 1,5 jaar na laatste contact, valt er een vordering op de mat met laatste betaal mogelijkheid..

Gesloten