LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MAXICT : Prijs product na plaatsen bestelling met 114 Euro omhoog

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ddegroot
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2020 13:31

MAXICT : Prijs product na plaatsen bestelling met 114 Euro omhoog

Ongelezen bericht door ddegroot »

Beste Foraleden,
Recent (17-APR-2020) bestelde ik zakelijk bij MAXICT 3 monitoren a 786,41 Euro elk. Ik had voor MAXICT gekozen omdat ze via tweakers pricewatch er gunstig uitkwamen. Op de site stond vermeld leverbaar 2-4 dagen meen ik me te herinneren. Na betaling kreeg ik keurig een e-mail met betaling ontvangen.
Nu een aantal dagen later bel ik eens wat de verwachte leverdatum van de monitoren (en nog wat andere spullen) is. In de chat wordt me medegedeeld:
Response MAXICT Medewerker in chat:
"Ik zie dat deze op hold is komen te staan. Helaas is dit product : Eizo FlexScan EV2785 LED display 68,6 cm (27") 3840 x 2160 Pixels 4K Ultra HD Flat Wit niet meer leverbaar bij onze leverancier.. We kunnen het product nog wel via een andere leverancier bij je leveren, maar dan zou het een andere prijs bedragen voor 3 stuks. Ik verneem graag je reactie wat je wenst!"
Mijn reactie:
"wat wordt de aangepaste prijs per 3 monitoren?"
Response MAXICT Medewerker in chat:
De prijs zou per stuk gaan naar 900,79 ex btw.
Mijn reactie:
"dat vindt ik nogal een groot verschil met de initiele 786 waarme ik aangekocht heb."

Mijn vraag is mag/kan dit zomaar?
Voor de duidelijkheid ik heb bovenstaande zakelijk besteld.

Met vriendelijke groeten,
Dennis de Groot

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: MAXICT : Prijs product na plaatsen bestelling met 114 Euro omhoog

Ongelezen bericht door kuklos »

Vergeet de vraag of het mag. Wil je met deze toko nog zaken doen? En wil je dit gevecht voor dit bedrag aangaan? Hoeveel tijd en energie en ergernis gaat het je kosten om €342 te besparen op de nieuwe prijs die ze opgeven aan je?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: MAXICT : Prijs product na plaatsen bestelling met 114 Euro omhoog

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dit geintje flikken ze zo vaak. Een bedrijf waar je met een grote boog omheen moet lopen. Op Tweakers.net is daar op het forum al jaren eindeloos voor gewaarschuwd. Geld verdienen met valse voorraadinformatie.

Lees de reviews https://tweakers.net/shopreview/7403/ma ... opreviews/

Je geld snel terugkrijgen kan nog wel eens een flinke strijd worden!

Gesloten