LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt sluit verkeerd contract af

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
eleentje
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2018 15:59

Mediamarkt sluit verkeerd contract af

Ongelezen bericht door eleentje »

3 maanden geleden heb ik bij mediamarkt voor mijn zoon een telefoon gekocht en daarbij een abonnement afgesloten. per abuis hebben zij bij die telefoon 2 contracten afgesloten en toen ik daar achter kwam waren we een maand verder . daardoor kan ik zelf niet bij de telefoon provider het contract beëindigen maar moet mediamarkt dit doen. De persoon die zich daar mee bezig houdt zegt dat dit contract beëindigd is maar dat blijkt niet zo te zijn. inmiddels reageert deze persoon ook nergens meer op. Hierdoor zit ik met dubbele kosten en loop ik tegen een muur. Kpn mag niks doen en mediamarkt doet niks . wie heeft hier ook ervaring mee of kan mij tips geven

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Mediamarkt sluit verkeerd contract af

Ongelezen bericht door mahadma »

U zal toch bij de aankoop en afsluiten toch 2 x getekend moeten hebben, er bestaan immers 2 tel nummers.

oscarwi
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2018 22:25

Re: Mediamarkt sluit verkeerd contract af

Ongelezen bericht door oscarwi »

gebruik het buro van rechtshulp. of stuur emails naar het mediamarkt hoofd kantoor. betaal de tweede rekening niet! stuur een aangetekende brief naar het hoofd kantoor. :-)

eleentje
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2018 15:59

Re: Mediamarkt sluit verkeerd contract af

Ongelezen bericht door eleentje »

nee degene die het contract aan heeft gemaakt dacht dat het de eerste x mislukt was. dus heeft hij het opnieuw gedaan. en we kwamen er pas na 1 maand achter dat er 2 nummers bij de telefoon hoorden omdat toen pas het abonnement in ging. we zijn over gegaan van vodafone naar kpn. maar dat was mijn vraag ook niet . ik wil graag weten hoe ik dit oplos

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Mediamarkt sluit verkeerd contract af

Ongelezen bericht door mahadma »

In dit geval, na uw uitleg, retour media markt en die hebben gesteld dat de eerste keer mislukt was wat niet zo bleek, ga naar de manager en leg alles uit. Zij hebben per slot de foute info gegeven.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Mediamarkt sluit verkeerd contract af

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik zou dit voorleggen aan de KPN afdeling "KPN Klantenreacties CMT". Deze kun je bereiken door je klacht hier te plaatsen:

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/k ... 9a0f02f547

Deze KPN afdeling is er voor de meer complexe problemen. KPN is je contractpartij (waar je ook aan betaalt) dus uiteindelijk moet KPN dit oplossen. Als je er dan nog niet uitkomt kun je bij de www.sgc.nl terecht.

Ik denk niet dat je bij Mediamarkt verder komt.

Gesloten