Megekko bestelling ter waarde van 4000 euro niet ontvangen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
p.lank
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 mei 2013 17:38

Re: Megekko bestelling ter waarde van 4000 euro niet ontvangen

Ongelezen bericht door p.lank »

En dan heb je ook nog mensen die door de wijken struinen om te kijken of er pakketten ergens bij een voordeur staan.
Hier heb ik ook geen bewijs voor, maar naief zijn brengt je ook niet verder.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Megekko bestelling ter waarde van 4000 euro niet ontvangen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

p.lank schreef:
29 mei 2023 10:37
Het is toch algemeen bekend dat er veel pakketbezorgers lopen te jatten. Het wordt ook makkelijker voor ze met dat neerzetten op een afgesproken plek enzovoorts.
En hoe gaat dat jatten in zijn werk? Bussen/handterminals hebben een track en trace. En bij een depot aankomen en daar eerst je eigen auto volladen valt ook op.
Op het moment dat een bezorger meld dat een pakket op een afgesproken plek ligt waar niets is, dan zal de ontvanger aan de bel trekken. En via diverse lijntjes komen ze weer bij de bezorger uit.
Ja, er zullen rotte appels tussen zitten, maar het is echt niet zo dat er aan de lopende band spullen gejat worden. Een bezorger weet niet wat er in een doos zit en het is ook vrij lastig die ongezien weg te krijgen.
Het grootste probleem blijft dat pakketten op een verkeerd adres bezorgd worden (en helaas is niet elk persoon even netjes om dat te melden) of dat dozen zo slecht verpakt zijn dat deze kapot gaan of de info op de doos onleesbaar is.

p.lank
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 mei 2013 17:38

Re: Megekko bestelling ter waarde van 4000 euro niet ontvangen

Ongelezen bericht door p.lank »

Er wordt gejat door die gasten. Hoe ze het doen weet ik niet maar het gebeurt. Niet aan de lopende band, daar ben ik het mee eens. Maar het is wel zo dat er nu veel meer rotte appels bij die bedrijven zijn dan vroeger. Je kan daar niet zomaar van wegkijken en bagateliseren.

Lady1234
Berichten: 26922
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Megekko bestelling ter waarde van 4000 euro niet ontvangen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik denk dat er veel rotte planken zijn. Daar moet je zeker niet van wegkijken, want je kunt er zomaar doorheen zakken.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Megekko bestelling ter waarde van 4000 euro niet ontvangen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

p.lank schreef:
29 mei 2023 16:50
Er wordt gejat door die gasten. Hoe ze het doen weet ik niet maar het gebeurt. Niet aan de lopende band, daar ben ik het mee eens. Maar het is wel zo dat er nu veel meer rotte appels bij die bedrijven zijn dan vroeger. Je kan daar niet zomaar van wegkijken en bagateliseren.
Gelukkig dan maar dat PostNL met een ontslagronde bezig is. Nu maar wel hopen dat ze kunnen ruiken wie een rotte appel is en die ver van de boom laten vallen.

schrammedia
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 mei 2023 10:25

Re: Megekko bestelling ter waarde van 4000 euro niet ontvangen

Ongelezen bericht door schrammedia »

BL2 schreef:
24 mei 2023 17:11
En na alle hulp en erin gestoken tijd van de leden van dit forum, wat is nu de aangedragen oplossing ?
De geboden oplossing was geld terug of vervangende producten. Ik heb voor de vervangende producten gekozen. Niet alles wat meer op vooraad dus ik heb voor die producten zonder extra kosten een beter ( en duurder ) alternatief mogen uitzoeken. Ik heb het wel zelf opgehaald voor de zekerheid.

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Megekko bestelling ter waarde van 4000 euro niet ontvangen

Ongelezen bericht door BL2 »

schrammedia schreef:
30 mei 2023 13:03
....De geboden oplossing was geld terug of vervangende producten....
Bedankt voor de terugkoppeling.
Dat is een nette en correcte oplossing van Megekko.

Plaats reactie