LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Miniinthebox

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
broerenlianda
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 aug 2013 18:19

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door broerenlianda »

waar zeuren we over ga je op een chineese site wat bestellen wat al ver onder de normale prijs zit
en dan zeur je over 18 euro.
heb via lightninginthebox een note2 besteld 150 euro binnen 4 dagen binnen te volgen via dhl en 30 euro invoerrechten klaar voor 180 euro een note2.
goed lezen het staat allemaal op hun site

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door dhc »

voor 180 euro een note2
Nou...een nep note 2....dat vergeet je even....

mh73

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door mh73 »

Nou...een nep note 2....dat vergeet je even....
Ja, maar daar kies je voor. Alle klagers in dit draadje hebben zich laten verleiden door de goedkope prijzen. Alleen valt het dan in de praktijk vaak tegen dat de kwaliteit past bij de prijs.
Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo.

De klantenservice is treurig, de kwaliteit is naar de prijs, maar men moet niet zeuren over de douanekosten want dat staat gewoon op de site.

slosserteun
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2013 11:51

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door slosserteun »

Haj
Laatst gewijzigd door slosserteun op 18 sep 2016 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Zeelandthebest
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2013 11:31

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door Zeelandthebest »

Ik heb onlangs met mijn bedrijf een bestelling gedaan. Het werd binnen twee weken bezorgd. Was allemaal prima. Erg goedkoop.

Ik moest overigens geen douanekosten betalen. Het is mij wel bevallen.

Groet,

Hans

erik25maart
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2013 18:22

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door erik25maart »

Ach, ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, dus ook geen invoerrechte, btw of wat dan ook hoeven te betalen..

debsztar
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2013 10:42

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door debsztar »

Hallo, ik vind het vreemd om te lezen dat er zoveel klachten zijn over miniinthebox.
Ik bestel hier al maanden en heb echt nog nooit problemen gehad..
Altijd alleen het bedrag hoeven betalen aan dat wat ik besteld heb.
Het enige nadeel is dat het vaak wat lang duurt eer dat je het binnen hebt .. maar hallo, het komt dan ook wel helemaal uit China dan kan je niet verwachten dat het binnen een dag op je deurmat ligt!

Starr
Berichten: 142
Lid geworden op: 25 jan 2011 12:05

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door Starr »

Ik heb twee maal iets gekocht via dit bedrijf, de eerste keer ging het prima, de tweede keer moest ik ineens een kopie van m'n creditcard en paspoort naar ze gaan opsturen om de gegevens voor betaling te controleren. Terwijl het bedrag nota bene al van m'n creditcard was afgeschreven! Ik heb dit geweigerd en toen is het geld na een paar dagen teruggestort.

topper01
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 mei 2011 12:00

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door topper01 »

Bestellen in en verweg (chinees) internetshop staat gelijk aan russisch roulette, omdat er zoveel externe factoren meespelen, bijvoorbeeld om producten van daar naar hier te krijgen, transport, douane, voorraadartikel of niet.

Kunt U zich toch niet beheersen en wilt U het toch voor 1briefkaart op de eerste rang zitten, betaal dan het liefst met paypal, als U onverhoed het artikel wat U besteld heeft niet ontvangt ,( dit gebeurt regelmatig ) kunt U bij paypal een claim indienen.

Natuurlijk zijn ook hier regels aan verbonden, die men kan lezen op de site van paypal!

Controleer of een verweg internetshop paypal aanbied, dan bent U in ieder geval bijna altijd zeker dat U of de goederen ontvangt of het geld terugkrijgt.

Nu zijn er natuurlijk sceptici die zeggen " ja, maar als blijkt dat de verweg internetshop zijn verplichtingen is nagekomen en dit aan paypal kan bewijzen (kortom het is mis gegaan tijdens transport) men dan geen goederen ontvangt en geen geld terug krijgt"!

Nou, vandaar russich roulette!!

evaatjee
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2013 14:19

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door evaatjee »

Mijn pakketje is verzonden op 22 september en ik heb het nu nog steeds niet binnen, is dit normaal of moet ik contact op nemen met de site?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door dhc »

Dat zou ik maar doen, het spul komt uit China maar moet toch binnen 30 dagen na plaatsen van de order binnen moeten zijn.

evaatjee
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2013 14:19

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door evaatjee »

Heeft iemand misschien enig idee wat de contact gegevens van miniinthebox zijn?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door dhc »

Sorry hoor maar als je die zelf niet kan vinden gaat het opeisen van het pakketje je ook niet lukken... Scroll naar de onderkant van de pagina en daar vind je de "klantenservice"...

matthijsie
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2013 20:30

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door matthijsie »

Lijkt goedkoop maar is duurkoop!
Voor €23,- wat gekocht, vervolgens mag je nog eens 18 euro aan de deur betalen.
Klantenservice niet bereikbaar...

Niks meer kopen zou ik zeggen!!!

plotter
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2013 12:47

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door plotter »

Als je nu echt wilt weten hoe het zit, kopieer dan de onderstaande link in je internet browser.
Het is de site van de belastingdienst.
Tot Eu 22,00 betaal je niets, dus het verhaal dat je voor een zending van Eu 5,00 Eu 12,50 aan je broek krijgt klopt niet. Verder kun je ook 0800-0143 bellen voor de correcte info.

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... ken_ik_dat

Succes, Ron

Jester-65
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 nov 2013 13:18

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door Jester-65 »

Wij hebben diverse keren spullen besteld bij miniinthebox, en over het algemeen zijn onze ervaringen goed, al moet je geen haast hebben! Eén keer is de levering niet aangekomen, contact opgenomen met de klantenservice, en we kregen een tegoedbon van 10 dollar (dat was meer dan we betaald hadden voor de bestelling). De nieuwe bestelling is wel goed aangekomen.

solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door solleila »

Ik koop regelmatig producten rechtstreeks uit China. Maar ik koop nooit hoger dan 22 euro dan hoef je namelijk nooit btw,invoerrechten of iets degelijks te betalen. Beter is om 2x te bestellen want het gaat per pakket. Wel merk ik de laatste tijd dat het erg traag gaat en ik vermoed dat de douane klantjes aan het pesten zijn. Want ja ze kunnen geen btw aan je vragen. Vroeger had ik binnen een week a 10 dagen mijn pakketje nu ruim 30 dagen en soms zelfs 50 dagen.

mh73

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door mh73 »

@matthijsie

En aan wie betaal je die € 18? Niet aan Miniinthebox, maar aan de Nederlandse overheid. Dus wat heb je dan met de klantenservice te maken? Het staat gewoon op hun site, dat er nog invoerrechten bij kunnen komen, alleen dat leest dus niemand.

MelodydeGroot
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2014 21:23

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door MelodydeGroot »

16-12-2013 een paar telefoonhoesjes besteld bij Miniinthebox.com, de hoesjes zijn uiteindelijk binnegekomen op 18-1-2014 (met kerstvakantie ertussen). Maar LET OP: Je denkt dat Miniinthebox.com hele goedkope dingen heeft een geen verzendkosten rekent, maar de douanekosten zijn BIZAR HOOG. Wij hadden 11 hoesjes besteld, in totaal €35-, betaald, maar toen ze bezorgd werden moesten we €18,50 betalen aan douanekosten! BIZAR!!!!! Maar wel goede kwaliteit hoesjes!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door dhc »

Staat ook op de site, bestel meteen een leesbril....

Gesloten