LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mister-auto

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
desleutelaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2015 10:21

mister-auto

Ongelezen bericht door desleutelaar »

:cry:
Regelmatig koop ik spullen op internet.
dit keer was dat bij Mister-auto een site voor auto onderdelen.
mooie en handige site, om de juiste onderdelen die je nodig hebt te bestellen.
hier heb ik mijn onderdelen besteld op dinsdag 10 maart .
inmiddels is het woensdag 18 maart, maar heb nog steeds geen bestelling binnen.
na enkele klacht meldingen bij Mister-auto, geen reactie of oplossing.
wel heb ik een tracking code, en die zegt mij dat de bestelling op 12 maart bij post.be is aangeleverd.
op 16 maart is de bestelling vertrokken uit België, en op 17 maart is deze aangekomen in Nederland.
Via deze weg wil ik aangeven, dat als je spullen nodig hebt, en daar meer dan een week op wil wachten, je vooral via mister auto moet bestellen.
ik vind het absoluut onacceptabel dat in deze tijd, een bestelling meer dan een week onderweg moet zijn.
op het internet staan dan ook veel klachten over mister auto. deze had ik beter eerst kunnen lezen.
maar ok. jullie zijn gewaarschuwd.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: mister-auto

Ongelezen bericht door prem »

Ik begrijp je maar de post is extreem langzaam tussen Belgie en Nederland. Als ik wat post heb voor Nederland rijd ik liever even de grens over dan het zomaar in een Belgische brievenbus te gooien.

desleutelaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2015 10:21

Re: mister-auto

Ongelezen bericht door desleutelaar »

ok, dat begrijp ik, maar dat de bestellingen meer dan een week onderweg zijn.
en als ik een klacht indien bij mister auto, dan krijg ik een standaard verhaaltje terug, exuses, en we doen ons best.
als ik spullen bestel bij andere web shops. bijv. conrad, die uit zuid duitsland zijn spullen verstuurd, dan is het in een dag hier.
nog nooit meegemaakt , zo een slechte bezorging.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: mister-auto

Ongelezen bericht door prem »

desleutelaar schreef:ok, dat begrijp ik, maar dat de bestellingen meer dan een week onderweg zijn.
en als ik een klacht indien bij mister auto, dan krijg ik een standaard verhaaltje terug, exuses, en we doen ons best.
als ik spullen bestel bij andere web shops. bijv. conrad, die uit zuid duitsland zijn spullen verstuurd, dan is het in een dag hier.
nog nooit meegemaakt , zo een slechte bezorging.
Duitsland? Ja dat is een ander verhaal. Vandaag besteld bij amazone.de, overmorgen in huis.

witte angora
Berichten: 30555
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: mister-auto

Ongelezen bericht door witte angora »

Volgende keer maar gewoon bij de winkel halen? Heb je het dezelfde dag nog in huis.

laurens043
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 jun 2013 23:13

Re: mister-auto

Ongelezen bericht door laurens043 »

sja dat klopt ,ik heb ook een week gewacht ,maar ja ze hebben wel meer als 50 procent korting ,ze versturen alleen op dinsdag ,dus moet je eigelijk voor dinsdag bestellen, doe je het op woensdag ben je de sjaak :lol:

witte angora
Berichten: 30555
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: mister-auto

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, die 50% korting, korting waarop? Dik kans dat je bij de auto-onderdelenshop nauwelijks duurder uit bent. Vergeet ook de verzendkosten niet!

Gesloten